Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, November 19, 2008
Φέρτε μου ένα μαντολιιιίνοοοοο
Απορώ για ένα πράγμα αυτή τη στιγμή που βρίσκομαι στο Facebook και παίζω κάτι παιχνιδάκια τσιπούτσας. Πώς κατάφερε το FB να γίνει τόσο δημοφιλές και να μιλήσει στο λαϊκό αίσθημα; Πώς κατάφερε μόνο το FB να σας πείσει να βγείτε στο διαδίκτυο με το κανονικό σας όνομα και την φωτογραφία σας φόρα-παρτίδα, πολλοί από εσάς;; Όχι εμέ, καθ'ότι εγώ σε όλα τα κυκλώματα κυκλοφοράω ινκόγκνιτο. Εμένα βρε αδερφέ με πειράζει να με βρίσκουνε ούλοι για ούλοι, από τον αυγουλά μου στη λαϊκή έως τη θεια μου τη Μαρίτσα, έως την εξαδέρφη Κυριακούλα από το Ντουβρουτζά Αιγίου που έχω να δω από τα μικράτα μου και έως τον παπά που με ξομολόγαγε όταν ήμουν παιδίσκη. Που λέει ο λόγος. Να, φερ'ειπείν, θέλω να βγάλω από μέσα μου και να εκφράσω τη μουγκάβλα (που δε σταυρώνω λέξη σημαίνει αυτό) που με πιάνει όταν αντικρύζω το Daniel Craig και έχω τη θεια Φωτούλα να μου αφήνει σχόλιο. Γίνεται;;; Δε γίνεται.
Ας προχωρήσουμε όμως στο καυτό θέμα που μου προκάλεσε τους επάνω συλλογισμούς (εκτός του ότι τώρα τελευταία κάθε δεύτερη σκέψη είναι:
)

Κυρίες και κύριοι, έχουμε στα χέρια μας την τελειωτική απόφαση του περιοδικού People όσον αφορά το ΠΙΟ ΣΕΞΥ ΑΝΔΡΑ της χρονιάς. Επειδή εσείς- θεωρεί το δημοσίευμα- δεν έχετε γούστο και προσωπικότητα να επιλέξετε από μόνοι σας τον κατάλληλο κάτοχο όρχεων, το περιοδικάκι σας στρέφει προς τη σωστή κατεύθυνση και στέφει τον:
Αυτόν. Hugh Jackman το λεπόν για εφέτο, και μη σας πιάσουν να στιλβώνετε τον τέτζερη με αντικείμενο οργασμού οποιονδήποτε άλλο άνδρα μέχρι του χρόνου που θα βγει ο επόμενος!
Οκέι, δε λέω, χαριτόβρυτος, είναι και χορευταράς, είναι και Wolverine, αλλά εμένα δε μου σφυράει την τσαγιέρα με την καμία, όμως.
Και έπαιξε και σε μία από τις μεγαλύτερες μούφες του καιρού μας, το Kate and Leopold! Πώς, πείτε μου ΠΩΣ να ξεπεράσω τέτοιο καυλοεμπόδιο;; Βλέποντας την παραπάνω φωτογραφία en costume, το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι τα τσιπουρόχειλα της Meg Ryan να γυαλίζουν στο ημίφως ωσάν λιγδωμένα λουκάνικα Τρικάλων στο τηγάνι...
Θα πω ότι προσωπικώς, δε λέω! Μου φαίνεται πολύ ευχάριστος τύπος, ευγενής, χιουμορίστ, δεν ξέρω πως αλλέως να το πω, αλλά αν ο Hugh Jackman δεν είναι γκέι, τότε είναι απλά ένας από εκείνους τους άνδρες που δε μου κάνει καθόλου στο ερωτικό του. Οκέι, αν ήταν η μόνη επιλογή, θα έλεγα ΝΑΙ! Τρύγα με παιδί μου να δω άσπρη μέρα. Αλλά υπάρχει καμία περίπτωση να γίνει το παραπάνω, ενώ στον κόσμο εκεί έξω κάπου υπάρχει ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ:
Ο ΕΝΑΣ:
Ο ΑΠΟΘΕΟΥΛΟΣ:
;;; Είναι δυνατόν να μιλάμε για Hugh Jackman και λοιπά φυστικάκια;; Σε ένα έτος με ταινία Bond, εμείς θα δώσουμε το βραβείο στον Hugh λόγω του ότι η μάπα της Nicole Kidman είναι τόσο θλιβερή και ακούνητη, που την ταινία τους το Australia πρέπει να την πουλήσουν ΠΑΣΗ θυσία, οπότε ας την πουλήσουν στις στιβαρές πλάτες του Hugh; Ε όχι. Δεν το δέχομαι. Συχαρίκια για όσες και όσους γουστάρουν Hugh, πάντως! Εγώ πάω να κλάψω πικρά σε μία γωνία και τα λέμε για κοκτέιλ αργότερα.

Το ανωτέρω άρθρο διαβάστηκε, ελέγχθηκε και εξακριβώθηκε από τον:
Ο Mike Litoris συμφωνεί απόλυτα με τα παραπάνω.

Labels: , , , , ,

15 Comments:
Anonymous dorothy said...
Αχαχαχχαχαχαχα!
Καλά δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω με τον εξακριβωτή του μπλογκ σου!
Είναι θεϊκό! ΧαΧαχααχαχα!
Θα το υιοθετήσω πάραυτα για nick name! :ο))))

Blogger Katerina said...
Χεχε πώπω τι κανονιοβόλο είσαι εσύ! Καλέ το διάβασες όλο αυτό το κουβρ-λι σε ένα λεπτάκι; Φτου να μη σε ματιάξω!
Είδες, αυτό το μπλογκ δεν είναι τυχαίο. Εδώ μιλάμε για επαγγελματικές καταστάσεις, όχι άιντε άιντε!

Blogger mourga said...
syggnwmi
den sou aresei o hugh jackman?
den sou aresei o hugh jackman?
den sou aresei o hugh jackman?
den sou aresei o hugh jackman?
den sou aresei o hugh jackman?
ax
bax
exw mia douleia....

polles mallon

kalo sk:)


ps=ti gynaika tou tin exeis dei? tzizas

Blogger Katerina said...
Το ήξερα πως θα εκδηλωθείς, μουργάκι!
Κοίταξε να δεις, δε λέω, όπως τονίζει και το άρθρο, δεν είμαι αντίθετη, αλλά όταν σου βγαίνει νούμερο 2 ο Daniel Craig, ε, όσο νά'ναι μου βαράει καμπανάκι! Πρόκειται περί θέματος συγκριτικής υφολογίας...

Blogger mourga said...
oxi mono ekdilwthika, alla meta apo 20 meres ekana kai post.
e oxi bre katerina mou, e oxi bre katerina mou (taran taran taran - zoom out, sikwmeno maniki-polukatoikia sto pagrati)

Blogger Katerina said...
*παγωμένο ενσταντανε μέ ξινές μεσήλικες φάτσες πολυκατοικίας πριν να πέσει το καταχέρισμα*

Blogger Fight Back said...
χαχα αξιζε να διαβασω μεχρι το τελος τελικα.
γιατι με κουρασαν ολα αυτα τα μουσκουλα

Anonymous Staurarkouda said...
Koita stous tiflous o monofthalmos basileuei alla kai pali bre kalo mou, ta autia tou Daniil den se fobizoun ligo? Den lew kalo swmataki exei to paidi alla einai o idanikos gia na kanei ton Dumbo sto Disney on Ice. (oxi oti o hugh den tha kanei ton Simba)

Blogger tsok said...
mike litoris?
mike litoris?
mike litoris?
arage xerei pou einai...?

Anonymous Vildanden said...
Τουλάχιστον, μαθαίνουμε πια ψηφίζει τον Πούτιν ως "πιο σέξυ πολιτικό"!

Blogger Katerina said...
Αχαχα χου ρε!

Anonymous elroyce said...
Έναν Κραιγκ παρακαλώ! σόλο! Τα υπόλοιπα είναι τσουρέκια.

Blogger gay super hero said...
Χε χε σωστή σε βρίσκω! :-)

Blogger Moodygirl said...
aphmenh katerina
xairomai pou de 8a piastoume malli me malli
giati agapw hugh ews pe8amou
kai sixainomai daniel
oi dynames tou sumpantos synomwtoun gia na mh malwssoume

Blogger Wrong Guy said...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


siga kale

ena ena,tha pethanoume

Links to this post:
Create a Link