Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, November 07, 2008
Ρετροσπεκτίβα βραβείων EMA Ανοιχτής Παλάμης
Η χθεσινή βραδιά ήταν μία βραδιά συνεχούς σύγχισης, απογοήτευσης και νοσταλγίας. Τι απέγιναν τα βραβεία MTV; Κάποτε μάζευαν τα μεγαλύτερα ονόματα και πραγματικά επρόκειτο για θέαμα που άξιζε. Τώρα; ΠΟΥ τσάρος, Καλλιόπη μου. Ας αναλύσουμε το πράμα με φωτοντοκουμέντα:
Μπρίτνυ: Βραβείο Πάρτο Άρρωστη να μη στο χρωστάμε. Μία τεράστια κοροϊδία! Είναι δυνατόν να κερδίσει η άχρηστη Album of the Year, ενόσω υπάρχουν Adele, έστω Duffy;; Δύο τυχαία παραδείγματα 1.000% καλύτερων καλλιτεχνών και πως μας ήρθαν τώρα.
Βραβείο Απόλυτης Σκακογυφτοβλαχιάς: Kid Rock. Άμα το να κλέβεις εξ ολοκλήρου 1 τραγούδι από σαφώς ανώτερους καλλιτέχνες σε κάνει "Rock God" (ΓΑΜΙΕΣΑΙ Katy Perry, seriously), τότε δεν έχω τι να πω και ντρέπομαι πραγματικά για λογαριασμό αυτών που τα πιστεύουν. Η ιστορία, ως συνήθως, θα με δικαιώσει.
Βραβείο Μοναδικής Συναρπαστικής Στιγμής κατά τη διάρκεια του όλου φιάσκου: η impromptu εμφάνιση της προσωπικής μου θεάς Κάλι, Grace Jones. Όταν βγήκε, νόμισα πως η πρότερη απογοήτευσή μου ήταν τέτοια, που έβλεπα όραμα. Τουλάχιστον ΜΙΑ καλή κίνηση. Η Grace Jones έπρεπε να παίζει το ρόλο της M στο Bond. Mπορείτε να μου εξηγήσετε πως σκατά δεν έχει αλλάξει ούτε δράμι από ΤΟΤΕ που τάιζε ωμά κοψίδια το σουηδό σκοτεινό ήρωα Dolf Lundgren για να αντέχει τα μαραθώνια πηδήσια;; Όχι, μπορείτε;;
Βραβείο Imodium: τρέχα να το πάρεις γρήγορα, μου φαίνεται ότι το χρειάζεσαι, RoboBeyonce. Τι μαλακία φουστάνι, θέμου! Αλλά κυρίως, τι στο διάλο έχει πάθει και τραγουδάει τόσο άχρηστα τελευταία; Και ποιος σατανάς την προέτρεψε να τραγουδήσει ΑΥΤΟ ακριβώς το αντιπαθέστατο τραγούδι, If I Were a Boy που δεν ταιριάζει ούτε στο ελάχιστο στα ελάχιστα φωνητικά της ταλέντα;
Η εταίρα Destiny's Child φέρνει βόλτα τα πλαστικά της βυζάκια (δεν της φαίνεται, αλλά το είπε μόνη της- δε φταίω εγώ, πλέον κάθε φορά που τη βλέπω είναι το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό).
Ο βλάκας Kanye West πήρε και αυτός ένα βραβείο. Έπειτα από την περυσινή απίστευτη κλαψομουνιά που εμένα με έκανε να τον αντιπαθήσω ολικώς, κελ σουρπρίζ, φέτος πήρε κάποιο βραβείο τελοσπάντων, και χέστηκε η φοράδα Σταλλόνε. Κρίμα, διότι ο Kanye είχε μεγάλες δυνατότητες.
Αυτά τα σκηνικά ήταν ένα από τα λίγα θετικά. Το τραγουδάκι ήθελε λίγο περισσότερη προσπάθεια (are we human or are we dancer? Really?) και τα φωνητικά ήταν υπό τη στάθμη της θαλάσσης.
Tokyo Hotel? Srsly? Πόσα ΑΣΧΕΤΑ βλακοπιπίνια υπάρχουν εκεί έξω;;
Και η γηραιά φρουρά, έτσι για αλλαγή. Ο Paul McCartney πάντα μου έφερνε σε γηραλέα λεσβία τεννίστρια. Και ο Bono ήρθε η ώρα να τα μαζέψει και να πάει διακοπές. Επίσης, αυτά τα γυαλιά en rose είναι επιεικώς ανυπόφερτα.
Άλλη μία βλακεία που δεν κατανοώ. Σε ποια ήπειρο ζούμε;; Ποια επιτυχία σημείωσε το σαμιαμίδι Jared Leto με το συγκροτηματάκι του (που παρεμπιπτόντως από το λίγο που άκουσα εχθές, μοιάζει με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αλλο faux rock συγκρότημα από βόρεια Αμερική) και άξιζε και βραβείο, ΜΗ ΧΕΣΩ;;;
Δυστυχώς δεν έπεσε. Μπορείτε να μου πείτε με ποια λογική επιλέγεται ένα one-hit wonder με πλήρη έλλειψη προσωπικότητας να παρουσιάσει ολόκληρα βραβεία;; Χάθηκαν οι επαγγελματίες ηθοποιοί ή/ και παρουσιαστές, που τουλάχιστον ξέρουν να διαβάσουν σωστά από το teleprompter και να προσποιηθούν ότι τάχαμ λένε τα δικά τους αστεία;
Take That?? Που διακτινήστηκα, στο 1995;

Βραβείο τεράστιας απογοήτευσης της βραδιάς: Rick Astley. Είχες κάτι καλύτερο να κάνεις εψές το βράδυ, αγόρι μου; Κάτσαμε και υποφέραμε όλη αυτή τη μπαλαφάρα για να δούμε Never Gonna Give you Up και πήραμε την ψωλή του Νικολή. Αντ'αυτού μας σέρβιραν κρύο και αντιπαθέστατο Perez Hilton (μα καλά, γιατί υπάρχει ακόμα;; Φύγε, φύγε!). Ντροπή. Όνειδος. Δεν κρεμάνε έτσι τον κόσμο που σε στηρίζει Rick!Τέλος, η πιο αντιπροσωπευτική φωτογραφία της βραδιάς. I know, Pink, I know. Αυτή η εικόνα τα λέει όλα.

Labels: , , , , , , , , ,

18 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Ο Paul McCartney πάντα μου έφερνε σε γηραλέα λεσβία τεννίστρια.

αυτή η ατάκα απλά δεν υπάρχει.
Σ' αγαπώ.

Blogger Pixel Sprite said...
tha kanw to ar8ro poster kai tha to kollisw ston tixo na mou ftiaxni ti mera you rule!!

Anonymous χμμμμ! said...
Μετά από αυτό το overdose πληροφορίας δεν έχω παρά να σε ευχαριστήσω για τις άπειρες στιγμές γέλιου που μου έχεις χαρίσει και αν τα βραβεία ήταν ακόμη σοβαρά θα έπρεπε να βρουν μια κατηγορία για να σου δώσουν ένα βραβείο και να ευχαριστήσεις την οικογένειά σου και το κοινό σου που σε λατρεύει!

Blogger ethan said...
Τι λες τώρα, o Rick Astley δεν έσουρε το κουφάρι του μέχρι τα βραβεία μετά από τόσο αγώνα που δώσαμε? Ντροπή και αίσχος!

Anonymous ΜμΜμΜΜΜμΧ said...
Καλέ ο Ρικ κέρδισε!!!
Πολύ χαίρομαι! Δεν πειράζει που δεν εμφανίστηκε στα βραβεία, σάμπως τον είδαμε? χιχιχιχιιχχιιχχι

Anonymous Anonymous said...
πάντως οι τόκιο χοτέλ είναι ΠΟΛΥ δημοφιλείς στα πιτσιρίκια στυλ εμο- το virgin της σταδίου είχε ολόκληρη τη βιτρίνα με το άλμπουμ τους όταν βγήκε

Anonymous Anonymous said...
Την κοιταω , την ξανακοιταω αυτη τη φωτο που ανεβασες και η Μπριτνη μου φαινεται σαν ανδρας...:-/

Anonymous Anonymous said...
sto tragoudi ton killers den leei dancer, leei dencer i denser , den thymamai to pos grafetai ki exei sxesi me ti zotikotita

Blogger Katerina said...
Είστε σίγουρος, ανώνυμε χρήστη; Διότι το πήρε το μάτι μου κάπου στο διαδίκτυο ως dancer, και έτσι το μετέφερα και γω... Καλύτερο μου κάνει denser πάντως.

Blogger Keen On Boys said...
Για την ιστορία το σκηνικό απο το human είναι κλεμμένο απο το gig του Etienne De Crecy στο Transmusicales 2007, και το έχουν επιμεληθεί οι exyzt.

Kαι οι Killers δηλαδή, μούφα.

Link: http://www.exyzt.net/tiki-index.php?page=EdC

Blogger Katerina said...
Ψαγμένε μου εσύ! Μούφες όλοι αγάπη μου, και οι δήθεν καλύτεροι τα ίδια... Καλά κάνω εγώ και ακούω μόνον Nick Cave και MC Hammer!

Blogger Katerina said...
Kι όμως, είναι Human or Dancer, σύμφωνα με τον Brandon Flowers...
http://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2008/11/19/brandon-flowers-wound-up-over-miquoting-of-killers-human/

Blogger Yanna said...
Δηλαδή αυτό το συγκρότημα που έλεγα ότι ο τραγουδιστής τους μοιάζει με τον Jared Leto έχει όντως τραγουδιστή τον Jared Leto; Ε, ποτέ!

Blogger Keen On Boys said...
Αλίμονο, απλά έχω ένα thingie με οτιδήποτε έχει να κάνει με light installations & visual art

Anonymous 4c1d said...
Ok ok na ta paroume ena ena. First of all The Killers rule ok? :P Nai indeed etsi leei are we human or are we dancers and it WAS the best of the evening kai an deis kala ta lyrics einai poli pio deep ap'afto pou fainetai ek protis opseos.

Deftero. O Rick Astley itan joke gia na diakomodisoun to gnosto internet fainomeno (meme) rick-roll.

Tora giati TOSOI amerikanoi piran vraveio I know WTF alla oi 30 Seconds to Mars ksexorizoun... den moiazoun me OLOUS tous allous... sorry

O Paul einai o Paul! Watch Across the Universe, maybe it will come back to you.

As for the rest, I agree.

Thanks for your time :P

Blogger Katerina said...
Οκέι, ο καθένας έχει την άποψή του. Όσον για το Ρικ Αστλευ, έχω πλέον ανασκολοπιστεί με την συμπεριφορά του και διαθέτω φούρκα που μετά από τόσες, ΤΟΣΕΣ θυσίες δεν εμφανίστηκε ΚΑΝ να παραλάβει το βραβείο του στη σεπτή του φούχτα.
Μπορεί οι Κίλλερζ να ήταν το καλύτερο της βραδιάς, αλλά αυτό προφανώς ήταν συγκριτικά πάντα! Όταν τα περισσότερα που παρουσιάζονται είναι ηλιθιούλες, τι να πω. Εμένα με το λάιβ τους πάντως δε με κέρδισαν. Μπράβο σε όποιον καταφέρνει να γράψει δυο στίχους με νόημα τη σήμερον, αλλά ήθελε κάτι το παραπάνω το λάιβ, πιστεύω. Έχω δει και ακούσει χειρότερα, πάντως.
Όσο για τον Πωλ, δε βλέπω το πως η ιστορία του στη μουσική επηρεάζει το γεγονός ότι μοιάζει με γηραλέα τεννίστρια. Νεσπά;; Δεν ασχολήθηκα με κάτιτις άλλο, αυτό μόνο που μου ήρθε στο μυαλό. Ποτέ δεν ήταν ο αγαπημένος μου Μπητλ εξάλλου. Μου κάνει εντύπωση το ότι ο σύζυγος θεωρεί ότι ο Πωλ ήτο ο πιο όμορφος από τους Μπητλς και εγώ διαφωνώ καθέτως. Και ο Τζωρτζ και ο Τζων ήταν πιο χαριτωμένοι κατά την άποψή μου. Αλλά τι τα θες, αυτά είναι γούστα.

Anonymous 4c1d said...
hehe dude itan asteio o Rick, please look it up :)

well other than that no Paul is not cute anymore, he used ot be though.

John rulez...

Blogger Katerina said...
Μωρό μου, πόσο χρονών είσαι, που με έπιασες και με τα dude? Σε κόβω για περιορισμένων ετών. Δεν έχεις έρθει σε αυτό το blog πολλές φορές, έτσι; Δε φαίνεται να έχεις απομυζήσει το ιδιαίτερο χιούμορ του Σάκου. Θα συνταγογραφήσω μία βόλτα από τα αρχεία, διότι το να εξηγήσεις σε κάποιον ένα αστείο είναι μάλλον άνοστη συμπεριφορά και δε νομίζω ότι μου αρμόζει. Σας μερσώ για την επίσκεψη!

Links to this post:
Create a Link