Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, January 07, 2009
Γκομενοφόνος!
Τι έγινε εδώ μπορείτε να μου εξηγήσετε;; Γυρίζω από την άλλη μία βδομαδούλα και εξ αίφνης βρίσκω το Joaquin Phoenix ΕΤΣΙ;;
Δηλαδή πώς έγινε αυτό δε μπορώ να καταπιώ. Οκέι, νομίζω ότι ούλοι ξέρουμε ΓΙΑΤΙ έγινε αυτό το φονικό. Λαθραία και εγχώρια, ο Joaquin δεν αντάμωσε ποτέ ουσία που να μην τη γνωρίσει εκ του κοντινού και εκ των έσω. Αλλά αυτή την κάθοδο στα τάρταρα δεν την είχα σακουλευτεί.
Και εδώ τι έχουμε; Γιατί έχει πιάσει τη λιγδοποντικοουρα σαμουράι με χαντροανοσιούργημα που ταιριάζει μόνο σε βλακώδη γκοθ νύφη;; Δηλαδή αυτό τι ακριβώς ρόλο παίζει στο διάγραμμα; Κάποιος να μου το εξηγήσει πριν πέσω στη μοκέτα σε θέση εμβρυακή, βαρώντας το κεφάλι μου με ανοιχτές παλάμες και εκπέμποντας νιαουροκλαυθμούς. Δεν θέλω να φτάσω στα άκρα!
Κανονικά πρέπει να το καταλάβει ότι κάτι πάει πολύ στραβά με την πάρτη του από αυτή εδώ τη φωτογραφία. Όταν γελάει μαζί σου μέχρι και ο γελοιωδέστατος Pee Diddly, τότε ξέρεις ότι τα πράγματα είναι σοβαρά. Και ο άλλος ο τσαπερόν ο Casey Assfleck που του το παίζει και φίλος;; Οι φίλοι δεν αφήνουνε τους φίλους τους να βγουν στη μπαροκοινωνία με χαντρομπαρούφες και σαμουραϊοχαίτη και ω ντε λιγδ. Υπάρχουν και ευαίσθητες καρδιές που τσακίζονται. Και καριέρες που κατεδαφίζονται από κάτι τέτοια. Με πνίγει ένας γόρδιος. Λυγμ.
Image Hosted by ImageShack.us
Σε βλέπω.

Labels: , , ,

13 Comments:
Blogger Dastardly Kinkajou said...
έτσι βελζεβουλικά που κοιτάει στην πρώτη φωτό, μου κάνει σίγουρα για τρισέγγονο του Ρασπούτιν, τέτοιο βλέμμα σκιαχτικό να παγώνουν τα τσίσα στην ουροδόχο μόνο εκείνος είχε! όχι ότι τον συμπάθησα και ποτέ τούτον δω, αλλά νομίζω έχει ξωκείλει χειρότερα κι από τον βουβάλ κίλ-μι-να-μη-σε-βλέπω-έτσι!

Blogger Katerina said...
Αχαχαχα νά'ναι καλά όπου κι αν είναι εκείνος ο αναγνώστης που το σχολίασε εκείνο το ΒουΒαλ Κιλμερ, το θυμάμαι καμιά φορά και γελάω μόνη μου σα χάνος!
Αναμπραβο, και έλεγα και γω ποιόνε μου θυμίζει...

Blogger provato said...
αχ θέ μου, όταν είδα την φωτό έκλαιγα 11 λεπτά για την χαμένη νιότη. τι να πω. τόσο ωραίο γκομενάκι και να χαραμιέται έτσι.


καλή χρονιά μπιφτέκια μου αγαπημένα.

Anonymous Anonymous said...
o EYFRAIM!!!!!!!!!!

Anonymous dorothy said...
όντως, κι εμένα εφραίμ ίδιος μου κάνει!

Blogger ethanandthecity said...
Σοκ και δέος. Και οι άστεγοι του Κακλαμάνη πιο περιποιημένοι είναι

Blogger toolman said...
μα τον τουτατή!!! τι έγινε ρε παιδιά;;;;;

Anonymous Anonymous said...
μια λευκή κελεμπία, και τον έχει στο τσεπάκι τον ρόλο του Ντεμη Ρούσσου, "Ντριγκι ντριγκι μανα μου"

καλή χρονιά !!!

Anonymous Anonymous said...
ti les kale o demis itan kai einai glukoulis!!autos einai....

Blogger spirou said...
ε ΟΧΙ ρε παιδια.Δεν εμαθε τίποτα από τον αδερφό του;
ΤΕΤΟΙΟΣ κούκλος και να καταντήσει ετσι;Κρίμα κι άδικο..

Blogger provato said...
αχ θέ μου, μόνος μου το πέρασα κι αυτό και στο τέλος με γονάτισε!!

Blogger Bitch Girl said...
να πω την αλήθεια εμένα τα παραπάνω κιλά δε με πολυχαλάνε (κ ο Seth Rogen αδυνάτισε κ έγινε σαν γαμώτοκέρατόμου... ναι έχω βίτσια so..χιχι)ούτε τα μούσια και τα μαλλιά (αν κ πιασμένα έτσι δεντοκαλύτερόμου) αυτό που με ανησυχεί είναι το βλέμμα Τζακ-Νίκολσον-κάπου-ανάμεσα-στη-
Λάμψη-και-τη-Φωλιά-του-κούκου, τι να πεις…

(πι ες καλή χρονιά!)

Blogger dsquared said...
A, pa pa, ti epa8e to paloukari sta kalaka8oumena. Kai htan toso sexy sto Quills.
Gyreye ti eixe parei gia na xosei to tsimpidi sthn koryfokefali toy toytiotropos.

din

Links to this post:
Create a Link