Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Saturday, February 28, 2009
Όσκαρ τελευταίο και κληρώνει!
Αχχχχ άτιμη δουλειά, δε με αφήνεις να επιδοθώ στην πραγματική μου καριέρα! Και έμεινε πίσω το θριαμβευτικό μου φινάλε! Αλλά το φτυάρι δεν είναι σχεδόν ποτέ ανεπίκαιρο, οπότε συνεχίζω με το τελικό τμήμα για να μη μας μείνει άχτι.
Natali Portman με ροζαλί/ ροχαλί στράπλες τύπου sweetheart (μχχχχχμ) που μωβοφέρνει κιόλα. Ε καλά, δεν το ανακοινώνω και στις ειδήσεις. Εκτός αυτού, αν και όταν την είδα μου έκανε γενικώς καλή εντύπωση, μετά από ολίγο συνειδητοποίησα ότι είχε μία ξινομούρη της γαστρίτιδας και ένα χαμόγελο πολύ ψευδοροφή και αυτό με απώθησε ελαφρώς. Τι πας αφού δεν τα πας;; Έλα μωρέ τώρα που μου γίνανε όλοι και όλες καλλιτέχνες και τα ζνομπάρουνε λες και πάνε σε τίποτις εγκαίνεια... Ντροπής και όνειδος και μην ξεχνάμε ότι αυτά τα πράγματα τελειώνουν ανά πάσα στιγμή και μετά δεν σε καλάνε ούτε στα γενέθλιά σου. Γι'αυτό ας το χαρούμε όσο διαρκεί, νον;
Νικώλ Κίντμαν με κολωνάτο φτερωτό της πρεμούρας και κλασική ξινόπικρη διάθεση τύπου δεν κουνιέται φύλλο. Το απόλυτο downer να δίνει τα συχαρίκια και να μη μπορεί να πάρει ΜΙΑ έκφραση, κάτι τελοσπάντων ανθρωπινό και σάρκινο. Πότε θα κάνει ξαστεριά, Νικώλ μου;;
Νάτηνα μωρέ η Πηνελόπη και είχα την εντύπωση ότι την είχα περάσει ήδη κόσκινο. ΝΑΙ είναι κουρτινάκι μπαλούν. ΝΑΙ μοιάζει με θεωρείο όπερας. Ναι σε όλα τα διάφορα που μπορεί να σας περάσουν από το καρκάλι (ου δε ντρέπεστε) αλλά εμένα μου άρεσε. Απλό και μπαρόκ ταυτοχρόνως, ενώ συνήθως το άσπρο το βαριέμαι, εδώ η κοπελιά έχει το αλλύρ που του χρειάζεται για να το καταφέρει.
Κι άλλο άσπρο χάρμα οφθαλμόλουτρο! Η Taraji P. Henson συνεχίζει το winning streak με ένα φουστανάκι φολιδωτό που καταφέρνει να είναι μοντέρνο και συντηρητικό συνάμα. Ιδίως μου άρεσε το μαλλί που έχει γίνει πλέον το signature της (εφόσον δεν άφησε βραβεία για βραβεία που να μην πήγε εφέτο και το μαλλί της ήταν πάντα το ίδιο) και το κολιεδάκι το μπόλικο που κάνει τη διαφορά. Αει σιχτίρ με όλες τις καλοντυμένες πια, βαρέθηκα. Που είναι οι κουλοντυμένες να γίνει μπούγιος;;
TILDA SWINTON, σε παντρεύομαι εδώ και τώρα, πέφτω στο γόνυ και υποκλίνομαι. Δεν ξέρω τι γονιδιακή ανάμιξη κάνανε οι γονείς της, αλλά χαλαρά για μένα η παρουσία της ήταν και είναι συγκλονιστική. Όταν βγήκε και διάβασε τα λόγια της, με κατέλαβε μία νιρβάνα, ένα κύμα ανατριχίλας που καμία άλλη φωνή δε μου έχει προξενήσει (καλά, υπάρχει και ο Daniel, αλλά Τίλντα έχει πιο επιβλητική παρουσία) και πραγματικά έπρεπε αυτό το άτομο να παρουσιάζει το όλο πανηγύρι. Τότε θα καθόμουν και θα έβλεπα μέχρι το ξωμέρωμα. Το ρούχο δεν το σχολιάζω, είναι άνευ ουσίας και δεν παίζει ρόλο.
H Viola Davis ήταν υπέροχη και σούπερ πανέμορφη. Το φουστανάκι λίγο λαμουριά υπερβολική το βρίσκω, αλλά γενικώς αξιοπρεπής εμφάνιση.
Ο γλυκόφατσας John Legend, για να μη λέτε ότι εξχνάμε να σας δείχνουμε τα γκομενάκια. Χαριτόβρυτος και αυτός και το γκομενάκι του με το καρπουζί.
Η Reese Witherspoon με αμφίεση μελανιάς μαύρο-μπλε που για να λέμε του στραβού το δίκαιο, σπανίως κάνει κλικ και θέλει πιο ενδιαφέρουσα δεσποινίδα για να λειτουργήσει σωστά και όχι το κλασικό αμερικάνα γκομενάκι Ρης. Σα να τρως παγωτό βανίλια με σορόπι κοτομπουκιές. Είναι δύο πράγματα άσχετα που δεν ταιριάζουν. Νομίζω.
Η Marissa Tomei είχε καλές προθέσεις, εμένα μου άρεσε, επειδή μου αρέσουν αυτά τα αρ ντεκώ με τις πιέτες σε εντελώς άσχετα σημεία (όρα: παντού) αλλά σα να χανόταν ολίγον η κοπελιά μέσα σε 10 οργιές φουστάνι. Επίσης, στην πραγματικότητα το όλο εγχείρημα έμοιαζε μάλλον με μιζέρια ασιδέρωτη. Άντε να κάτσεις ένα βράδυ ολάκερο με αυτή την τουαλέτα! Εκτός αν γίνεται το αντίθετο και το φόρεμα εξυπηρετεί ΚΑΙ ως κουβρ-λί και βολεύει.
Εδώ έχουμε την πολυαγαπημένη Marion Cotillard με ένα φουφουλοτούλι Dior επίσης σε μαύρο-μπλε και με μπόνους διαφάνεια για να φεγγίζει το μπουτάκι. Δε θα μπω σε λεπτομέρειες, επειδή με πληγώνει (ζετέμ Μαριόν!), αλλά εμένα αυτό δε μου άρεσε. Θεωρητικά ήταν καλύτερο από ότι πρακτικά.
Ετούτη εδώ είναι η κωμεδιέν Leslie Mann και το φουστάνι της είχε μεγάλες πλάκες. Μου άρεσε πολύ διότι ποιος στο διάτανο φοράει τουαλέτα με μανικάκι τη σήμερον; Σπάνιο φαινόμενο! Αλλά και το ασημί σωστό το βρίσκω.
Τελευταία η μεγάλη νικήτρια της βραδιάς, Kate Winslet. Αυτό το ασημομπλέ του σμιθ εντ γουέσον ήταν υπέροχο στο λάιβ, στις φωτογραφίες μπορεί να βγαίνει λίγο θολούρα, αλλά στην πραγματικότητα ήταν ένα όνειρο. Κλασικό αλλά με αποκλίσεις. Το βασικό που βγαίνει καλύτερο στις φωτογραφίες και που δεν έλεγε στο λάιβ ήταν το μαλλί, ήτοι ο κότσος-κεφτές, ο οποίος είχε στερεωθεί με τρόπο τινά, ώστε να μην κουνιέται ούτε τριχίδιο. Ωραία ιδεά, ωραίες οι φωτογραφίες, δε λέω. Συχαρίκια και του χρόνου!

Labels: , , , , ,

10 Comments:
Blogger Nenyaki : ) said...
Είπα και εγώ που είναι, έχει αφήσει πολύ κόσμο απέξω!

Συμφωνώ με όλα. Να προσθέσω ότι το μαλλί της Winslet μου προκαλούσε περίεργα συναισθήματα. Από μπροστά ήταν καλό, λίγο σοβαρό, αλλά κατά κάποιον τρόπο μου κολλούσε.
Το πίσω μέρος όμως κάτι μου έκανε... Σαν να τα είχε πιασμένα με λαστιχάκι όλη μέρα και απλά να τα έβγαλε πριν πάει εκεί... Δεν ξέρω...

Εύγε σάκε, έφαγες και τον περέζ με το λεπτομερές αφιέρωμα στα τσιτιά!

Blogger dsquared said...
Η Taraji θεα, αλλα το κολιεδακι θα μπορουσε να το αφησει στο κομοδινο, θα μου πεις οτι ειναι αναγκασμνες να προμοταρουν τον καθε χρυσοχοο που τους κανονιζουν οι ατζεντιδες...

din

Blogger dsquared said...
Nικολ: αγγουρι καλαβρεζικο!
Ναταλι: παρανυμφος σε αμερικαν γουεϊ παντρια.

din

Anonymous RedScorpio said...
Εγώ πάλι κυρία έχω μια απορία που με ταλανίζει: γιατί τις πιάνει όλες και βάφονται με κάτι μουντά, γκριζομπεζουλιά και ουδόλως κολακευτικά χρώματα και μοιάζουν στην καλύτερη άχρωμες και ψόφιες, στη χειρότερη άσχημες και ψόφιες?
Όποια εποχή και να είσαι βρε κορίτσι μου (άνοιξη, χειμώνας κλπ), ότι και χρώμα φουστανάκι και να φοράς, υπάρχει ένα ροζάκι, κοκκινάκι, φραουλί ακόμα και πορτοκαλοκαφετουλί που και θα ταιριάζει με το ανσάμπλ και θα σε ομορφαίνει & γλυκαίνει. Για να μη μιλήσω για τα μάτια...
Δεν ξέρω αν σε λάιβ ήταν καλύτερα, αλλά στην τηλεόραση μερικές τις βρήκα ψιλοχάλια βλ. Γουίδερσπουν, Πόρτμαν ... 'Εχω άδικο??

Blogger gay super hero said...
This comment has been removed by the author.

Blogger gay super hero said...
Tά χω πει εγώ. Λατρεύουμε Σάκο yes indeed, αλλά η αμεροληψία δεν είναι στο φόρτε του!

Μα τώρα δηλαδής με βάζεις να ψάχνω σε ποιο ακριβώς live ήταν υπέροχο το φόρεμα της Γουίνσλετ! Δεν την βλέπεις την τιράντα που της την κρεμάσαν από τον ώμο λες και είναι επίδεσμος και από την άλλη ο ώμος έξω πάνω από τη βυζοθήκη/πανοπλία - μια ασυμμετρία και μια φρίκη απεριγράπτου! Για να μη μιλήσω για εκείνο το τούλι που το έριξαν κι αυτό από πα λες και είναι σακούλα απ'το καθαριστήριο και μοιάζει σαν να επιπλέει στο μπούτι της ένα κοπάδι τσούχτρες!

Προσωπικά με άρεσε το Πενέλοπε που μου έβγαλε με την εμφάνισή της κάτι σε Καρμεντσίτα Σπανιολίτα (με την καλή έννοια)- ένας ταυρομάχος έλειπε μόνο για να συμπληρωθεί το ανσάμπλ.

Επίσης το Μαρίζα Τομέ -αλλά τί τους θέλουν τόσους φραμπαλάδες βρε παιδί μου; Τί θα σύρουν; Το άρμα του καρνάβαλου;

Blogger Katerina said...
Χεχε το έχω πει και εγώ εξάλλου, όποιος μπλόγκερ λέει ότι είναι αμερόληπτος είναι αισχρός ψεύτης!
Δηλαδή δεν ξέρω αν το έχω τοποθετήσει τοιουτοτρόπως, αλλά κάτι στο περίπου.
Εμένα μου άρεσε αυτό το μεταλλιζέ το παγωμένο, έκανε πολύ ατσαλωτό αλλά σχεδόν μαύρο, έτσι πολύ κλασάτο. Γούστα είναι και αυτά, εγώ έχω αδυναμία στο ρετρό!

Blogger tsok said...
άσχετο: αλλά η tilda-με παντρεύεσαι κι εμένα μετά την Κατερίνα-swinton, avec του david-παντρέψου τη μούργα που σε έχει άχτι από τα 14-bowie και τη annie-το κόκκινο μαλλί, το μαύρο κοστούμι με τη στενή γκριζουλιά γραβάτα και το smokey eyes effect από το βίντεοκλιπ του "sweet dreams" με έχει στοιχειώσει-lennox (όλο αυτό διαβάζεται απνευστί παρεπιπτόντως...), δεν θα μπορούσαν να είναι τρίδυμα ξωτικά (που θα ικανοποιούσαν παντοιοτρόπως όποιον διαβάτη τα τράκαρε στας εξοχάς των βρετανικών νήσων;).

Blogger Katerina said...
Άπαπααα φαντάσου εκεί που κάνεις το κάμπινγκ στα Κότσγουωλντζ να σου πεταχτεί ένα τέτοιο υβρίδιο! Εδώ ταιριάζει το tag Σκιάζουμαι απολύτως... Αλλά από την άλλη έχει και το αλλύρ του το πράμα... Να σε πω, να ρίξουμε και έναν κοψοχρονιά Paul Bettany στη λιτανεία; Μου βγήκε με Bettany, να τ'αφήσω;; Τότε βγαίνει κρύσταλλο η φαντασίωση και το αποδέχομαι άνευ περαιτέρω όρων.

Blogger apple130674 said...

Links to this post:
Create a Link