Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, September 03, 2009
Μούτζα της εβδομάδος: Η Χτικιόρια στα υμίψηλα σαλόνια
Διότι το ξέρετε βεβαίως ότι η υψίστη κωλοπιλάλα της Χτικιόριας είναι να μπει στη Βόουνγκ στο εξώφυλλο, αλλά η Anna Wintour κάνει το cockblocking εδώ και ζαμάνια. ΌΟΟχι Χτικιόριά μου, της λέει, δε θα σπιλώσω ΕΓΩ τη φυλλάδα μου με το fake tan σου! Κάνε κράτει στο μπεταντίν και τα λέμε. Τι να κάνει η Χτίκι, κάνει κράτει, δεν πασαλείβεται με τη συνηθισμένη της απόχρωση (Hiroshima Baby), προτιμά απόχρωση πιο diacritique (OranGin Fizz) για ένα μήνα. Τον επόμενο μήνα η Άννα έχει άλλες κάψες: όχι Χτικιόριά μου, δε μπορώ εγώ να βάλω τη μάπα σου με ΑΥΤΑ τα αλογοεξτένσιονς να μου κάψεις τις πωλήσεις. Τι να κάνει η δύσμοιρη, έβγαλε τα εξτένσιονς (κλαίει ο Αστραχάν στο μνήμα), και δώστου αρχινάει ξανά τα τηλέφωνα στο απόρθητο φρούριο της Άννας. Μα καλά, της λέει, μπορώ εγώ να βάλω ΑΥΤΑ τα πλαστικά βυζιά στο Βόουνγκ, αγάπη που συνεφέρσου, αυτά τα πράγματα ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Πάει αμέσως η Χτικιόρια στον πλαστικό για ρεκτιφιέ και αντικατάσταση με μικρότερο μέγεθος (Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ, ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ). Και εις άλλα με υγεία, όπως καταλαβαίνετε η Άννα γουστάρει σαδισμούς και να την έχει στην τσίτα και στο περίμενε, περάστε την πρώτη του μηνού, θα δούμε, κάντε τις επιθεωρήσεις που σας βάλαμε και τα λέμε. Μάλλον το όνειρο ήτο απατηλό, επομένως η Χτίκι κατέληξε τουλάχιστο στο ενδιάμεσο να κάνει εξωφυλλάδα στο Elle πού'ναι και μπουγιόζικο αλλά όχι ζνομπ, διότι ξέρετε, τώρα η Χτίκι δηλώνει σχεδιάστρια. Δηλαδή πήγε σε μερικές επιδείξεις μοδός, έβαλε τους βοηθούς παρατρεχάμενούς της να κάνουν μερικές σημειώσεις, πήγε σε κάτι κανονικούς σχεδιαστές και βασικά τους είπε ποιον κανονικό σχεδιαστή να αντιγράψουν (Roland Mouret, για να μην ψάχνετε). Στο τέλος τέλος διάλεξε και μερικά χρωματάκια και ΒΟΥΑΛΑ σχεδιάστρια (facepalm). Πάρε λοιπόν και ένα εξποζέ στο ΕΛ (όχι του Λιακόπουλου), αλλά βρε παιδί, έχω κάποιες απορίες:
Γενικά δε μπορώ να πω ότι μου αρέσει το κόνσεπτ του υπερβολικού φότοσοπ, το ξέρετε, το έχετε μάθει, το έχετε αποδεχτεί. Πιστεύω. Μου αρέσει να βλέπω πιο αληθινές φωτογραφίες και να μην παραμυθιάζει ο κάθε βλάκας με φότοσοπ τον κόσμο. Να έχει το μοντέλο πόρους, βρε αδερφές, φλέβες, κάτι τελοσπάντων. Αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, το φότοσοπ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ και επιβάλλεται. Ποιος σκατά δήθεν επαγγελματίας ενέκρινε ΑΥΤΟ το εξώφυλλο με ΑΥΤΑ τα πλαστικά βυζιά ΕΤΣΙ; Αυτά μον σερί είναι σα να της τα κολλήσανε από πάνω στο αστήθι, σα βάτες ΜΗ ΧΕΣΩ. Χάθηκε ο κόσμος να της περάσουνε ένα blur tool, ένα αεροβούρτσισμα, μία μπατανόβουρτσα βίρτσουαλ; Δε νομίζω! Έλεος και πραγματικά ντροπή. Εγώ πάντως θα το έφερα βαρέως άμα μου κάνανε φωτογράφηση και μου βγάζανε τα βυζιά ΕΤΣΙ. Σα πλακουτσωτές πλαστικές τηγανήτες. Αυτά να τα βλέπουν οι αθώες, αφελείς υπάρξεις που νομίζουν ότι άμα το εμφύτευμα είναι μικρού μεγέθους, δεν φαίνεται και δεν θα το καταλαβει κανένας ότι είναι ψεύτικο. ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΕ. Αnyway, ντροπής, δήθεν επαγγελματίες περιοδικατζήδες. Κατά τα άλλα δε λέω, καλή είναι. Αλλά φεύγει το μάτι από το αφύσικο εμφύτευμα;; Δε φεύγει το ρημάδι.
Μ'αυτά και μ'αυτά ΞΕΧΑΣΤΕ τη τη Βόουνγκ για ένα χρονάκι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ. Η Άννα θέλει θυσίες, όχι να τρέξεις αμέσως (βλέπε: έπειτα από αναμονή ετών) στο ΕΛ για δευτέρας διαλογής (βλέπε: whothefuckcares) φωτογράφηση.

Labels: , , , ,

8 Comments:
Blogger Dastardly Kinkajou said...
anna wintour θεά, τα έσπασε στο Λέτερμαν! έτσι, κάτω η δικτατορία του πλαστικού βυζού στα εξώφυλλα!

Blogger Flonsavardu said...
δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις και πολλα με αυτό το πλαστικό βυζί.

Blogger Katerina said...
Είναι η αλήθεια, φίλε μου με το φανταστικό ψευδώνυμο. Αλλά το ελάχιστο που θα ήθελα θα ήταν να γίνει μία δουλειά editing να ομοιάζει αυτό το πλαστικό με αληθινό, για να μην τό'χουμε φόρα παρτίδα. Δηλαδή πλέον έχει γίνει τόσο μπανάλ αυτή η αηδία με τα πλαστικά βυζιά που δεν τους ενδιαφέρει ΚΑΝ να το βελτιώσουν σαν εικόνα;

Blogger Flonsavardu said...
σίγουρα δεν νομίζω να ασχολούνται και ιδιαίτερα, αλλά το βυζί της βικτώριας είναι νομίζω και λίγο σήμα κατατεθέν. δηλαδή αν της το έφτιαχναν θα γελούσε ο κάθε πικραμένος σελέμπριτι αναγνώστης του ελ.

Anonymous leinti nti said...
exei vgei stin aggliki vogue eksofilo. vevea stin aggliki vogue eksofillo vgike kai i cheryl cole. gamise ta. katiforos.

Anonymous RedScorpio said...
Εμένα πάλι μου θυμίζει τα Playmobil που έπαιζα μικρή... Αριστερό χέρι και βυζί - ένα ενιαίο body part. Δεν θέλει photoshopper, θέλει bioengineer...

ΥΓ αυτά τα κακόμοιρα τα παιδιά της/τους... Πότε θα συνειδητοποιήσουν τι γονείς τους κλήρωσε η άτιμη κοινωνία και θα πάρουν τα βουνά...

Blogger ΣΜΑΡΩ said...
Χάλια μπούστο! Ωραίο μανικιούρ.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
την καημένη όμως, το έχασε το παιχνίδι με την Αννούλα το φονιά! είναι κάπως σαν το γκομενάκι που περιμένεις 3 μέρες να σε πάρει τηλέφωνο, σπας και τον παίρνεις εσύ, οπότε μετά πρέπει να περιμένεις άλλες 10 μέρες να αξιωθεί να σε πάρει (κι αν!!).. τώρα χτικιόρια, αποχαιρέτα το το βογκεξώφυλλο που χάνεις...

Links to this post:
Create a Link