Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, September 15, 2009
Πάει κι αυτός> Πάτρικ Σουέιζι
Είχα κάτι άλλο να ανεβάσω σήμερα, αλλά έλα που με πρόλαβε ο Χάρος (φτου φτου) και δεν θα το δείτε μέχρι την επόμενη δημοσίευση. Απλώς ήθελα να πω Είναι δυνατόν;; Θάνατος στα 57, ρε πούστη μου;; Ζεις μία ζωή για να φτάσεις σε κάτι τέτοιες ηλικίες για να μπορείς να ζήσεις μόνο για τον εαυτό σου, να απολαύσεις ό,τι έχεις μαζέψει και καταφέρει μέχρι τότε, και εξ αίφνης, τσαααακ, πάρε έναν καρκίνο να σου βρίσκεται. ΜΟΥΝΤΖΑ ΣΤΟ ΧΑΡΟ. Ο θάνατος είναι για τους υπερήλικες, αγαπητέ μου, για αυτούς που βαρέθηκαν, για αυτούς που έχουν ζήσει πάμπολλα χρόνια, που έχουν κάνει ό,τι είχαν να κάνουν, που έχουν κλείσει ως άτομα και είναι έτοιμοι να πάνε να δούνε τι υπάρχει και από την άλλη γιατί είναι πλέον sο over it και υπεράνω. Όχι για ανθρώπους που δεν έχουν κλείσει ούτε καν τα 60. Σοβαρολογούμε; Πάρτο πίσω τώρα. Όχι ότι ήμουν ποτέ θαυμάστρια του Πάτρικ, εν αντιθέσει με τη συζυγική μου μονάδα, τον πιο γκέι στρέιτ άντρα που έχω γνωρίσει, του οποίου η ωλ τάιμ αγαπημένη ταινία είναι το Dirty Dancing (και του αρέσει και το Ghost, φυσικά, ας μην κάνουμε ερωτήσεις που δεν χρειάζονται να τίθενται, τα αυτονόητα ας τα αφήσουμε για άλλη στιγμή), αλλά ο Πάτρικ φαινόταν για class act και πολύ τζέντλεμαν. Για μένα, η αγαπημένη μου ταινία είναι φυσικά το To Wong Foo, Thanks for everything, Julie Newmar και με αυτό θα μας αφήσει ο Πάτρικ για τόπους χλοερούς από ετούτο εδώ το μπλογκ τουλάχιστον:


Και από εδώ και στο εμπρός, το μούντζα στο Χάρο θα γίνει και επίσημο tag, για τις θλιβερές περιπτώσεις. Και εις άλλα (όχι τέτοια όμως) με υγεία.

Labels: , , , ,

6 Comments:
Blogger mourga said...
re sy katerina
syggnwmi pou xalaw to post sou, alla molis eida ayto
μία Birkin σεφταλιές
AXAXAXA

se parakalw, pes mou ti rixneis ston prwino sou kafe, se parakalw!

se kathe post gelaw kai pio poly. please grafe kathe mera (read: parata ti douleia pou kaneis kai afierwsou sto blog)

kalimeres:)

PS=RIP indeed....

Blogger Katerina said...
Ρε συ Dimmurgάκι, και τώρα να μόλις σκεφτόμανε ότι φεστιβάλ στη Βενετία κάνουνε, φεστιβάλ στο Τορόντο κάνουνε, δεν ήρθε ένας ρημάδης να με πληρώσει να πάω να πάρω τίποτις συνεντεύξεις εύγλωττες από τα σελέμπριτι... Αν δεν είναι αυτό αδικία, δεν ξέρω τι να πω. Είναι ο Colin Firth ΚΑΙ o Colin Farrell στο Τορόντο και εγώ έχω κολλήσει εδώ στη Σουηδία; Δεν γίνονται αυτά. Πρέπει να βρω έναν χορηγό που να χαρακτηρίζεται από άφθονους πόρους και άπλετη αφέλεια να μου κάνει κατάσταση για να λιγουρ... δηλαδή να γίνει καμία συνέντευξη της προκοπής επιτέλους. Πότε θα πάνε έμπροσθεν τα ελληνικά δρώμενα;
Στον πρωινό καφέ ρίχνω 2 καφέδες και μιάμιση ζάχαρη. Αν αυτό το συνδυάσεις με τη βαρεμάρα της (αφόρητα γκλάμορους) ζωής μου, σου βγαίνει το γνωστό αποτέλεσμα. Είδες όμως ο Σάκος, έχει ΚΑΙ easter eggs.

Blogger mourga said...
otan ginw megalh kai trani tha ginw xrysh xorhgos tou sakou me biftekia kai tha ligour..tha phgainoume sta festival. esy tha grafeis, egw tha pinw kai tha ligoureyomai, kai h tsok tha kanei to proofreading!

how is that for a plan?

ps=rispekt gia to nickname reference. alla tosa xronia me ta souhda, kati emathes ki esy:P

Blogger tsok said...
thanks for the proofreading job! (όχι ότι το χρειάζεσαι κατερίνα μου προς Θεού! τα κείμενά σου είναι φάροι ορθογραφημένου καλιαρντού).
Υποθέτω ότι θα γίνεται on the spot, έτσι; Στα φεστιβάλ που θα λιγουρ... καλύπτετε δημοσιογραφικά. Εκτός του proofreading (που όπως προείπα δεν χρειάζεται - αργομμισθία δηλαδή), θα βοηθάω τη μούργα να αδειάζει τις κάβες και θα έχω τα μάτια μου ανοιχτά για ανερχόμενα lgtb αστέρια. Pas mal...

Περί πάτρικ, πες μου βρε κατερίνα μου δεν έκανε από τις ωραιότερες τραβεστί που έχεις δει;; Όχι ότι ο γουέσλι και ο τζον πάνε πίσω, αλλά ο πατ με την κόκκινη καούκα ήτανε άλλο πράμα... Πολύ στεναχωρέθηκα που τονε χάσαμε. Σκατά...

Blogger tsok said...
Όπου τραβεστί=drag queen, είχα καιρό να δω την ταινία και δεν έχω όρεξη να ξαναγυρίσει ο πατ από τον τάφο και να με στοιχειώσει για το faux pas...

Anonymous Έλενα said...
Μούντζα στο Χάρο indeed! Μας άφησε χρόνους κι ο Stephen Gately, φαντάζομαι ο Σάκος ενημερώθηκε σχετικά.

Links to this post:
Create a Link