Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, November 04, 2009
Ημερολόγιο καταστρώματος: ΆλεκΖάντερ Σκάρσγκωρντ
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Σήμερα έκανα γερμανική βάρδια 5 ωρών στο γυμναστήριο και οι κοιλιακοί μου έχουν βαρέσει μπιέλα. Από εδώ και τούδε αποφάσισα να φοράω αυτό το τσίτι το ξώμπρατσο όσο πιο πολύ με παίρνει. Τι χτυπιέμαι στα γυμναστήρια άμα είναι να μην τα δείχνω; Ένιγουει, από τότε που χώρισα νιώθω άλλος άνθρωπος. Νιώθω το κορμί μου μισό. Θυμάμαι το κολασμένο σεξ με το Σάκο και θλίβομαι. Και αισχύνομαι επίσης, αλλά με την καλή την έννοια. Και μετά κλείνω τα μάτια και ονειρευομαι.
Είμαι γενικώς μπερδεμένος. Και όλα αυτά που λένε οι φυλλάδες περί Evan Rachel Wood και (ήμαρτον!) Kate Bonesworth είναι πίπες, αγαπητό μου ημερολόγιο, πίπες και ψεύδη ασύστολα. Ένα απλό μεθυσμένο φλερτάκι σουηδικού τύπου είχαμε και το κάνανε σήμερα γάμος γίνεται. Αχ ας μπορούσααααα να σε ξεχάαασωωωωω
(Παραθέτω σπάνιο φωτογραφικό υλικό από το λεύκωμα της σχέσης μας. Σάκε, γύρνα πίσω! Η hjärta μου βαράει λειψό σκοπό και το kropp μου σε ποθεί ακόμη παθιασμένα-τι κι αν έχασες το πρόσωπό σου σε εκείνο το φριχτό δυστύχημα στο εργοστάσιο με τους δονητές και αναγκάστηκαν οι ιατροί να σου βάλουν ένα λευκό τετράγωνο! Για μένα θα είσαι πάντα ο ίδιος, γνωστός, φιλήδονος, ερωτικός, αισθησιακός, μελαχρινός αγαπημένος Σάκος που γνώρισα τότε, μία παγωμένη μέρα στην Ουψάλα στο κιόσκι με τα λουκάνικα του Björn-Gustav)
Ο μπαμπάς μου λέει να σε ξεχάσω, να βγω στα πάρτυ με τα ούζα που συνέχεια με προσκαλούν φίλοι και γνωστοί (μα τι μόδα τώρα τελευταία τα ούζα!) και να παρθώ ασυστόλως μέχρι να σε ξεπεράσω, αλλά εγώ δεν είμαι από αυτούς. Εγώ είμαι από τους άλλους, Σάκε! Από εκείνους με τα μονόπετρα και τις βίλες και τα σκυλιά και τα μούλικα! Δώσε μας μία ευκαιρία ακόμη!
Τούδε και στο εξής, θα περιμένω, din Alexander

Labels:

18 Comments:
Blogger Dastardly Kinkajou said...
i dooooooooooooooooooooo!!!!!! siggnomi pou se pligosa poli alegkzanderrrrrrrr, i take you back for ever and ever!

Anonymous maestria said...
Argises, argises alla mas apoteleiwses!
Aaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxxxxxx ti paidi einai autoooooooooooooooo??

Diabazw ta biblia (auta pou basizetai to true blood nte) kai ton fantazomai san Eric!!!!

Ax, Katerina ti mou 'kanes kai eimai kai sth douleia!!

Alex for ever!

Blogger mourga said...
pw pwwwwwwwww
prwi prwi
kai den exw piei to 2o espresso tis imeras!!!
paw twra exw mia douleia

Blogger Katerina said...
Καταρχήν, Κινκ, σε παρακαλώ πολύ! Ο Σάκος πρέπει να δείξει ενωμένο μέτωπο, δε μπορούμε να καταρρέουμε κάθε φορά που ένα θεοτεκνό μας περιλούζει με τις προτάσεις του! Αυτό το θέμα σκληρ... δηλαδή σηκώνει σκέψη και τσιγάρο. Πολύ τσιγάρο. Και σύσκεψη στα αρχηγεία μας. Εγώ θα φέρω τις πετσέτες, φέρε εσύ τα λοιπά παραφερνάλια.
Τα άλλα κορίτσα ελεύθερα, ήρθε νομίζω η ώρα του πρώτου διαλείμματος στο γραφείο, άλλωστε! Αλλά στα ήσυχα :)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
vlepo mexri pou ftanei i oura tis anamonis, giafto viastika na ton kaparoso katinaki mou!

Blogger Katerina said...
Για τους γκόμενους πάρτε νούμερο από τα σαλάμια, κορίτσα! Το μαγαζί είναι το ίδιο, δεν παίζει ρόλο :)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
ksereis omos bre paidi mou ti paratiro? tetoio kommati from outer space, kai na semninetai etsi? dld afto einai pou me afinozei emena prosopika! fantazesai o antistoixos ellinaras ti ifos tha eixe? afta ta souida exoun to modesty mesa tous!evge stis souidezes manes!

Anonymous Anonymous said...
dikio!!!!gt deite px ton diko mas memo mpegni pou k mono apo onoma aporriptetai na mi miliso gia tin karafla pou irthe apo makrua kai pos sumperiferetai!

Blogger Katerina said...
Μην πιάνεις καν το θέμα για διάσημους. Εδώ και ο τελευταίος δήθεν γκόμενος της γειτονίας έχει πιάσει έναν αμανέ ΝΑ μέχρι εκεί με το συμπάθειο και περιμένεις οι έστω και λίγο διάσημοι να είναι καλύτεροι; Δύσκολο. Αλλά βέβαια, άμα βρίσκουν και τα κάνουν, θα τα κάνουν, τι να κάνουν. Γι'αυτό την επόμενη φορά που θα θέλετε να πλευρίσετε κάποιο γκόμενο οπουδήποτε, στο σπίτι, στο γραφείο, στην εκδρομή, θα φέρνετε εμπρός σας τον Αλεξάντερ και θα λέτε ωσάν το μάντρα από μέσα σας "Ποιος νομίζεις ότι είσαι ΡΕ; Εδώ ο Αλεξάντερ το υπέρτατο τεκνό και δεν κάνει τον καμπόσο, και τον κάνεις ΕΣΥ;" Αυτός ο γκομενικός διαλογισμός θα σας δίνει ένα edge στο καμάκωμα του ανδρός, δηλαδή θα σας βοηθήσει να είστε πιο κουλ στο πλεύρισμα της μαούνας, με πιο θετικά αποτελέσματα, αλλά και θα σας βοηθήσει επίσης να αποτάσσετε από επάνω σας το κατέβασμα της ενδεχόμενης απόρριψης με ιδιαίτερη ευκολία. Ε σιγά ντε, δε μας απέρριψε και ο Αλεξάντερ, θα λέτε. Η επιτυχής καμάκωση θέλει κάζουαλ απρότς. Ένα κοινωνικό πρόσφορο του Σάκου και του Αλεξάντερ. Για να μπορούμε να χαιρόμαστε όλοι μας τις διαπροσωπικές σχέσεις και το καμάκωμα κι αυτή τη σεζόν.

Blogger Dastardly Kinkajou said...
pesta xrisostomi anonimi! gia na min anafertho se papakaliatides kai loipous, einai arxi mas na min asxoloumaste idiaitera me ta entopia amnoerifia tis showbiiiiizzzzz

Anonymous maestria said...
Ki egw panta auths ths apopsis hmane!
O wraios gomenos thelei ftusimo gia na strwsei!!!

Ax, alexander agori mou, pou eisai, giati argeis???

Ma, bre koritsia, pws uparxei tetoios antras, mou lete?

APISTEUTO!!!!!

Anonymous maestria said...
Katerina, by the way, bres kai th mini seira "Generation Kill", opou prwtagwnistei to paidi kai einai monimws me stratiwtiki stolh kai kouklos! (opws panta allwste)

Amerikaniki einai, ellinikous upotitlous den brhka, alla souhdikous brhka, opote tha boleuteis!!!

Blogger Katerina said...
Μερτσί καλή μου μαεστρία, τη σειρά την έχω στα υπόψη μου, αλλά ακόμη προσπαθώ να καταπολεμήσω τα δύο τινά που με βιτσίζουν, πρώτον το ότι βαριέμαι οικτρά τα πολεμικής/ στρατιωτικής θεματολογίας θεάματα και δεύτερον ότι είμαι ευαίσθητης φυσιογνωμίας (μη γελάτε) και γενικά με πονούν αυτά τα παραπάνω θέματα και τα παίρνω με τη βλακεία του κόσμου. Όταν αυτά τα δύο τα ξεπεράσω και νιώθω πιο ντούρα, λέω να κάνω το πλονζόν, καθώς δε χάνεται αυτό το τεκνό.

Blogger tsok said...
Εγώ πάντα το' λεγα: το ξανθό το τεκνό με το τσακίρικο το μάτι έχει άλλη χάρη... Άλλο αέρα ρε παιδί μου, σαν πιο κλασάτο. (Εξαιρείται μερίδα ανοιχτόχρωμων τεκνών από τις βρετανικές νήσους, you know who they are)

Blogger Moodygirl said...
εγώ πάντως δε θα του άφηνα να μου μιλάει σε άλλη γλώσσα εκτός απο σουηδικά. τον θέλω κολασμένα

Blogger Dastardly Kinkajou said...
ki istera sou leei oi skandinavoi einai ksenerotoi.... xo xo xo

ΞΕΡΕΤΕ πότε θα βγει η νέα σαιζόν τρουμπλάντ;























ΤΟ ΓΙΟΥΝΗ Η ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΟΥΛΗ!

ΕΖ ΗΝ, ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

*φέηντς*
ΓΟΥΑΗ ΝΤΟΥ ΜΠΑΝΤ ΘΙΝΓΚΖ ΧΑΠΠΕΝ ΤΟΥ ΓΚΟΥΝΤ ΠΗΠΟΟΟΛ;

Anonymous Quinten said...
For my part every person may read this.
this site

Links to this post:
Create a Link