Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, January 27, 2010
S.A.G.άπα μεεεεεεεεε (teil 1)
Ετούτα εδώ τα βραβεία, Screen Actors' Guild, είναι άλλο ένα τούβλο στο δρόμο προς τα Όσκαρ που δείχνει, υποτίθεται, πώς μπορούν να εξελιχθούν τα πράγματα και στο ύστατο χαίρε των βραβείων για τη χρονιά που μας πέρασε. Ξέρετε, αν κερδίσουν οι ίδιοι, οι κριτικοί και οι γκοσιπατζούδες λένε αααααααααα, είδατε, ο ίδιος κέρδισε όπως και στα SAG. Αν κερδίσουν άλλοι, οι παραπάνω λένε ωωωωωωωωωωωωωέκπληξη εφέτο τα Όσκαρ. Δηλαδή την υγειά μας νά'χουμε να λέμε κάτι, βρε παιδί, να θάβουμε, να εκθειάζουμε, να γυρνάει ο τροχός, να γαμάει και ο φτωχός (με την πιστωτική του κάρτα). Χωρίς άλλη καθυστέρηση λοιπόν, τσίτια!
Ο Jon Hamm είναι φίνο γκομενάκι, αν και στο Mad Men δε μπορώ να τον βλέπω χωρίς; το κουστούμι του, μου χαλάει το her-d-on. Εδώ αυτό το μούσι το προπατορικό που βλέπετε, πολλοί το έχουν εκθειάσει ως σωστό και αντρουτσέ, αλλά εμένα μου φέρνει φαγούρα σε ευαίσθητα σημεία όταν το βλέπω. Υποθέτω ότι όταν δε γυρίζει το Mad Men, κάνει τέτοια για να αλλάξει λίγο τον αέρα του, αλλά εγώ δεν το συνυπογράφω. Ποτέ δεν είναι πιο ωραίος από όταν κάνει το Don Draper (αν και, βάσει διαλόγου, ο Don είναι μάλλον ένα αρχίδι και μισό, οπότε δε με φτιάχνει και τόσο anyway). Η κυρία δίπλα που είναι επίσης ηθοποιά, Jennifer Westfeldt, πρέπει να το προσέξει το θεματάκι της, γιατί έχει ήδη αρχίζει να μοιάζει με παραβρασμένη φράπα από τις πολλές ενέσεις. Όπως τη βλέπω εδώ μου φέρνει σαν πρησμένη από τον οδοντογιατρό και σα να μη μπορεί να ανοίξει τον καταπιώνα της να χώσει τον αφρώδη. Θέλει προσοχή η μεταποίηση, κυρία μου. Άιντε πήραμε φόρα και γίναμε Νικώλ ΚιντΜποτ;
Κορίτσι του Office no 1, Jenna Fischer: ψιλοαισχρή απόχρωση του μπλε ρουά και γενικώς δε μου αρέσει καθόλου. Αλλά τουλάχιστον το Τζενάκι έχει αρχίσει να χαλαρώνει το σφιγκτήρα της στα βραβεία και δε βγαίνει πλέον σα να λέει το ποίημα Τη Ρούμελη Την Αγαπώ Με Όλη Την Καρδιά Μου. Τρε σαμπά η κοπελιά.
Η Penelope συνεχίζει στον ίδιο τόνο με τις χρυσές σφαίρες- τα καλά τα φυλάει για ξέρετε εσείς τι. Δεν καταλαβαίνω τους χαζόβλακες (ΤΜ) που κατακρίνουν το μήκος κοκτέλ, ότι και καλά δεν είναι αρκετά επίσημο κλπ κλπ. Αν είσαι ΜΙΑ ΧΑΡΑ θεογκόμενα, shirley δεν υπάρχει θέμα. Εγώ το μήκος αυτό, άντε και κανα 2 πόντους παραπάνω, το αγαπώ πιο πολύ από όλα τα μήκη.
Η Μαράγια της καρδιάς μας κατάλαβε ότι στα προηγούμενα βραβεία βγήκε δεύτερη και αποφάσισε να χώσει τα πλαστικά της κάλλη σε μια βυζοσφεντόνα (χαλαρά όμως ο δεξιός ο ώμος θα θέλει 5 χειροπρακτικούς την επομένη για να μπεί στη θέση του να στρώσει από το βάρος που φέρει ο δύσμοιρος). Το κόκκινο δεν είναι το χρώμα της, ιδίως με το μαλλί σε κατρουλί-ταμπά απόχρωση. Το λήμμα αυτό είναι μία ευγενική (albeit ακούσια) προσφορά της αναγνώστριας Flonsavardu, που μου θύμισε από ένα ποστάκι στο μπλογκ της την υπέροχη τούτη λέξη: ΤΑΜΠΑ. Ταμπά. Τααααμπάαααααα πόσα χρόνια έχετε αλήθεια να πείτε αυτή τη λέξη;
Η αγαπημένη μου Patricia Arquette (ούτε ξέρω γιατί της έχω συμπάθεια, μη ρωτάς) βαρέθηκε τις φαρμακομούνες που όλο τη θάβουνε στα βραβεία και αποφάσισε να ντυθεί φίδι για να ξορκίσει το δηλητήριο. Κι όμως, της πάει!
TEΥRAHHHHHH πόσο μούυυυυυλειψεεεεες, πόσο σούυυυυυλειψαααα (έχω φάει τρελή στέρηση True Blood και σκάω γκέλες στο ταβάνι όταν βλέπω κάποιον από το καστ να περιφέρεται σε εκδηλώσεις. Είναι σα να τυλίγεις ένα δώρο για τον εαυτό σου και να το κρύβεις τα Χριστούγεννα για να το βρεις πάλι την επόμενη χρονιά. Ξέρεις τι είναι, ξέρεις ότι υπάρχει, αλλά και πάλι σε πιάνει μία χαρά και μία ψιλοέκπληξη όταν το βλέπεις μπροστά σου). Γουστάρω χωρίς ενδοιασμούς! πι ες Rutina Wesley το ονοματάκι σας.
Η Σιγκούρνυ Γουίβερ συνεχίζει τις εμφανίζεις με ένα φόρεμα που φοβάμαι ότι μόνο η Meryl ίσως και να έσωζε. Τουλάχιστον φαίνεται άνετο.
Η Gabourey Sidibe μπορεί να έχει κάποια πράγματα να μάθει περί πόζας στο άλικο ταπέτο, αλλά δίνει πραγματικά ρέστα και μάθημα στο πως να φοράμε το χρώμα. Με σκέρτσο πάντα.
Η Mo'Nique πάλι το πάει λάου λάου, αλλά μου αρέσει. Λίγο βαρετό σε κάποια άλλη, αλλά επειδή η Μο είναι συνήθως αντιδραστικιά, εδώ πάει το απλό. Άπαπα πότε τα έχασε αυτά τα κιλά από τα προηγούμενα βραβεία;;
Για τους φαν Glee και πάλι: η Lea Michele με φόρεμα που εγώ πιστεύω ότι επαρκεί και με ένα χρώμα που σκίζει γάτες. Αλλά αυτό το σεξόμουτρο είναι βλακώδες και βαρετό.
Julia Louis Dreyfus, υπερβολές! Ίσως αν ήταν σε μήκος κοκτέλ που είπαμε και παραπάνω... Ειδάλλως το ύφασμα και οι αποχρώσεις μου φαίνεται ότι δεν πάνε για μακριά τουαλέτα.
Η Anna Kendrick πρέπει να πάει για μάθημα πόζας μαζί με τη Gabourey, διότι αυτό εδώ δεν αρκεί. Οκέι, καλό το χρωματάκι, καλό το τσίτι, δεν καβαλάω και το φράχτη να το πω στους γείτονες, αλλά αρμόζει.
Ααα εδώ μάλιστα! Η Kate Hudson έχει γαμώ τα σώματα και το ξέρει. Γι'αυτό φοράει ένα κολλητό και άσπρο με σκίσιμο μέχρι τα καπούλια και κινείται με χάρη αίλουρου στα πλήθη. Βάλτο και κόψε τους στη φτέρνα, καλή μου!
Η Tina Fey, το καμάρι μας, φοράει και αυτή το αγαπημένο μου μήκος σε απόχρωση indigoειδή και εγώ τη βρίσκω υπέροχη. Ξεσφίξου μαρή να μη μας πάρουνε για βλάχες ασυgνήθιστεεεεες
Η Μαριόν μας δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να το φοράει αυτό το Disney on Ice και πάλι να βγαίνει τόσο γαμάτη. Οκέι, το ντάκο δεν τον έχω σε υπόληψη, είναι πολύ νοσοκομειακό αυτό το λευκό, αλλά το τσιτάκι μια χαρά το περιφέρει. Έχει έφεση στο λειψομάνικο.
Αυτό εδώ τώρα πώς να το πω; Βαρετό να το πω; Ωραίο να το καλέσω; Συντηρητικό ντίσκο να το προφέρω; Ιδιάζον να το ανακράξω; Τουλάχιστον δεν είναι καλλιστειακό miss Congeniality 1 και 2, καταλήγω.
Αυτό το χρώμα συνήθως δε μου αρέσει, αλλά η Kelly Bundy καλά το πάει.
Κορίτσι του Office no 2, Mindy Kaling (γαμάτη): η Μίντυ είναι μία πολύ πολύ συμπαθητική παρουσία για μένα. Αν την έχετε δει ποτέ σε συνέντευξη ή αν έχει τύχει να διαβάσετε κάποιο μπλογκ της ή tweet, λέει πολλά. Και ξέρετε δα ότι γράφει και σενάρια για το Office. Εδώ έχει βγει χάρμα, όπως είναι όλο της πάει από το κραγιόν μέχρι το στρίφωμα.

Labels: , , , , , ,

12 Comments:
Blogger Flonsavardu said...
Ναι ναι, το μαλλί της μαραγιας είναι ίδιο χρώμα με τα μποτακια μου, χαχαχα.
Εμένα το μπλε της τζενας μ αρέσει, αλλά ίσως είναι ότι εμένα μ αρέσουν όλα τα μπλε. Η σιγκουρνει σαν πιο μπαταλεμενη μου φαίνεται, ίσως επιστρέψει στα Όσκαρ ως «θαύμα, είναι 60 κ φαίνεται 50».

Blogger gay super hero said...
Xα χα βυζοσφεντόνα!!!

Νά σαι καλά, γέλασα πάλι πρωινιάτικα :-)

Αυτή η Μαριόν βρε παιδί μου πως τα καταφέρνει και βγάζει πάντα τόσο class...

Μα πάντα όμως...

Blogger Katerina said...
Να σου πω, εγώ νομίζω ότι πετυχαίνει πάντα το σωστό συνδυασμό μεταξύ ρούχου-πατούμενου-μαλλιού-μακιγιάζ. Δηλαδή όταν φοράει, φερειπείν, αυτό το πατινιάρικο, δεν πάει από πάνω να προσθέσει σιγνιόν μπουφάν με 500 εξτένσιονς μέσα, ούτε βάζει έναν τόνο μαύρη σκιά να βγεί σαν πάντα, αλλά τα υπόλοιπα τα κρατάει σε πιο χαμηλό επίπεδο, γι'αυτό και κρατάει την ισορροπία. Και επίσης δεν έχει τάση στην προστυχοεμφάνιση, με 5 κιλά βυζί και μπούτι μέχρι το αφάλι. Είναι πιο διακριτική και την ενδιαφέρει περισσότερο να κάνει μία εμφάνιση σωστή designer, παρά να αναστενάζουν τα γκομενάκια, γι'αυτό και πετυχαίνει.

Anonymous maestria said...
Προσκυνώ και περιμένω τη συνέχεια.
Οι ευρωπαίες πάλι ξεχώρισαν! Τι να πεις; Έχουμε γούστο.

Αν και δεν τη συμπαθώ ιδιαίτερα, η Kelly Bandy (:P) πολύ με αρέσει σ' αυτό το event!

Blogger Moodygirl said...
ποφάσισε να χώσει τα πλαστικά της κάλλη σε μια βυζοσφεντόνα xaxaxxaxax

Anonymous RedScorpio said...
Κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ η πάλαι-ποτέ δις Μπάντυ. Το χρώμα ότι το καλύτερο μου, αλλά το φόρεμα πολύ chic. Όπως καταπληκτικό και το φόρεμα αυτηνής από το Glee - τρομερό κόψιμο αλλά και χρώμα. Στης Bullock το φόρεμα το μόνο που με ξενίζει είναι το μπλέ ελεκτρίκ στο μαύρο - κατά τ'αλλα πιστεύω ότι φτιάχνει κορμί λαμπάδα.

Όσο για την βυζοσφεντονοφορούσα... la classe όπως πάντα!!!

Anonymous RedScorpio said...
*όχι το καλύτερο μου

Blogger tsok said...
Η patricia πάντα αυτό το λουκ "jack nicholson" είχε στο φρύδι ή να πάει ο νους μου στο κακό;
Επίσης: kate hudson, wow!
And let me repeat that: WOW!!

Blogger Katerina said...
Σε πιάνω Τσοκ μου, από όλες τις απόψεις! Η Kate και ζόμπι θεραπεύει, έχει αυτό το σκέρτσο, αυτό το νάζι, αυτά τα οπίσθια! Επίσης σε πιάνω σχετικά με την Πατρίσια. Θες να μάθεις αν έχουμε ενδεχόμενο code orange τύπου Kylie που από τότε που έκανε κάποιο ηλίθιο face lift έχει μείνει μόνιμα με τη γκριμάτσα ένα φρύδι πάνω, ένα κάτω. Δε νομίζω ότι εδώ έχουμε τέτοιο θέμα, δεν έχω παρατηρήσει κάτι που να με ενοχλήσει, είναι μάλλον έκφραση τι είπες ρε βλάκα ρεπόρτερ. Κοίτα αναφορικά την ίδια μαντάμ στο ποστάκι για τις Χρυσές Σφαίρες. Εκεί δε βλέπω κάτι ανάλογο πάντως...

Blogger tsok said...
1. Θα την πω την αμαρτία μου: ούτε το Mad Men με τρελαίνει ούτε το 30 Rock. Βαράτε αν θέτε, αλλά γνώμη δεν αλλάζω.
2. Σεμνό και χαμηλοβλεπούσο το Πενέλοπε με την μαλλούμπα στο πλάγι. Εύγε νέα μου! Τόσα χρόνια αντάμα με τη λωλή τον Πέδρο δεν αλλοτριώθηκες. Καμιά φορά, ωστόσο, παθαίνεις κάτι με τα φτερά, τα πίπουλα, τα τούλια και τις ουρές (όρα Oscar -εκεί που το πήρε- και πειστήριο από πιο κάτω ποστ της οικοδέσποινας Σφαίρες 2/2). Προαναφερθείσες επιρροές του Πέδρου;
3. Sigourney εμένα μ' αρέσεις. Και πιο κάτω με το πρασινί με άρεσες. Ίσως είχα καιρό να σε δω, σε θάμαξα στο Avatar και συνειδητοποίησα πόσο μου έχεις λείψει. Σμακ!
4. Ούτε η Dreyfous μ' αρέσει. Από το Seinfeld δεν μ' άρεσε. (Έχω έναν αρνητισμό σήμερα, n'est-ce pas?)
5. Η Applegate ήταν θεα στο Samantha Who και της το πετσοκόψαν της κοπέλας οι χαρτογιακάδες, ενώ ήταν υποψήφια για ΕΜΜΥ. Αιδώς!

Blogger Katerina said...
Τσοκ, μου κάνει εντύπωση ειδικά για το Mad Men ότι δεν σε έχει συναρπάσει. Είδες αρκετά επεισόδια για να πιάσεις έτσι το συναίσθημα; Πρόκειται για μένα για κατεξοχήν φεμινιστική σειρά με ιστορικό ενδιαφέρον. Το 30 Rock είναι ευχάριστο μεν, αλλά δε μπορώ να πω ότι με καθήλωσε κιόλας.

Anonymous August said...
I read really much useful data here!
pet stores Toronto | leopard heels | Fukushima Japan

Links to this post:
Create a Link