Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, February 01, 2010
Βρε άντε Grammyσου
Για αυτά τα Grammy εγώ είχα όραμα.
Είχα πριν από μερικούς μήνες πλευρίσει τους διοργανωτές να κάνω μία ιδιαίτερη πρόταση για ένα σόου που θα έμενε στα χρονικά. Είχα φτιασιδώσει μία μακέτα, είχα ρίξει κάτω προκαταβολή για 23 κύκνους λευκούς, είχα μισθώσει το Γκωτιέ να μου σενιάρει τα κουστούμια και το Φωκά Ευαγγελινό να φροντίσει για τους καφέδες. Η Πώλα Αμπντούλ είχε βγει από τη σύνταξη της χορογραφίας και είχε δασκαλέψει τους κύκνους να βγαίνουν στη σκηνή ένας ένας με τιάρες από νέον και ο Γκωτιέ είχε ήδη ράψει 5.667 πούλιες ασημωτές σε ένα ζευγάρι leggings από αυτά της Λίντση Λόχανς για το κουστούμι του περφόρμανς. Από τη μέση της σκηνής θα αναδύετο πλατφορμίτσα καθρεπτέ όπου θα στεκόμουν ΕΓΩ με το κολλανάκι μου με τις πούλιες, θα πλαισιωνόμουν από τους κύκνους και τη χορωδία της μονής Αρπάγουσας κάτω Κυθήρων (δεν ξεχνώ τις καταβολές μου και δίνω και έναν τόνο φολκλόρ για να χαρεί ο απλός λαούτζος), με ντάκο καβουροδαγκάνα ειδικά κατασκευασμένο από τη Νάσα (λετονή μόδιστρα που κάθεται στο Παγκράτι, θα σου δώσω το τηλεφωνάκι της κάποια άλλη στιγμή), ένα τριπλό μποά από ζωντανά κουνέλια αρμαθιασμένα (γιατί είμεθα και φιλόζωοι, να μη λένε οι φαρμακομούνες ότι εγώ δε σκέφτομαι τα ζώα) και μπούστο από ακατέργαστο κατακάθι αφαλάτωσης σε τόνο ροζ της ουλής. Τα μαλλιά, δε, θα ήταν ένα ειδικό hairpiece από φίλτρα γαλλικού καφέ (για να πηγαίνουν με το μπούστο) με μεγαλεξάντρινη περικεφαλαία στην κορφή σε κοραλλί Αστραλίας που θα κατέληγε σε ουρά τριών μέτρων. Από τους ώμους μου θα ξεχύνεντο φλόγες και λοιποί σπινθήρες και ο καβάλος μου θα ήταν πλαισιωμένος από μεταλλικά γρέζια και παξιμάδια και μπουλόνια και πριτσίνια (για το αβαντ γκαρντ). Κόσμημα δεν έχει, να μη βγω και λατέρνα. Και όταν θα έβγαινα η οπτασία Κοζμομπέλλα (το άλτερ έγκω μου) από τα έγκατα στο πλατφορμάκι και οι κύκνοι θα παύανε το σκούξιμο και οι γριές θα κόβανε το καπουλοκούνημα και τους ύμνους και όλο το κοινό θα είχε μείνει με τον καταπιώνα ανοιχτό και θα στάζανε οι σαμπάνιες, εγώ θα άνοιγα το στόμα μου (Swarovski-encrusted) και θα απέτεινα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ τον ξεκάθαρο ύμνο στα Grammy, ένα άσμα σαν γραμμένο (χεχ) για τη μέγιστη αυτή εκδήλωση τση μουσικής:

Αλλά δεν πάμε μπροστά έτσι με τα μυαλά τα παρωστραβοχυμένα που κουβαλάει το etablissement. Όταν δεν μπορεί μία ιδέα ιδανική και τέλεια από όλες τις απόψεις να τύχει στήριξης από τους φορείς, τι ελπίδα υπάρχει σε ετούτο τον κόσμο που δε σε αφήνει να πράξεις καλλιτεχνικά αυτό που σε προστάζει η έσω μούσα σου; Τι;
Τέλος πάντων, αυτό ήταν η ταπεινή μου εισαγωγή στο θέμα των Grammy. Τώρα εσείς περιμένετε και κανένα ποστάκι με τα τσίτια και άλλα λοιπά, γιατί η πικρία που με περικλείει είναι άφθονη. Και που να δείτε τι ετοιμάζω για Γιουροβύζον.

Labels: , , , , ,

9 Comments:
Blogger tsok said...
Βγάλατε εσείς τα σουηδά νουμεράκι γιουροβιζιονικό; Εμείς δεν έχω καταλάβει τί θα κάνουμε εδώ στο ελλάντα...

Anonymous vildanden said...
Για Γιουροβύζιον θέλουμε εκτενές αφιέρωμα σε Keep of Kalessin! Πάρε και φωτό από το επίσημο ελληνικό site:

http://www.ogaegreece.com/files/image/A%20EUROVISION%202010%20OSLO/NORWAY/Keep%20of%20Kalessin.jpg

Blogger Katerina said...
Τσοκ μου, το melodifestivalen θα είναι αυτό το μήνα, πιστεύω. Δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμη, το μόνο που ξέρω είναι ότι οι παρουσιαστές θα είναι 3, εκ των οποίων ο ένας θα είναι ο DOLPH LUNDGREN. Αυτό έπρεπε να μπει με κεφαλαία, πιστεύω. Τέτοιο κάστινγκ είχε να γίνει από τότε που η Μαράγια έπαιξε τον εαυτό της στο Γκλίττερ.
Άντεν μου, θέλω να μου δώσεις περισσότερα στοιχειά (λάθος αλλά ταιριάζει). Περί τίνος πρόκειται; Επίσης αξιοσημείωτο: έχουν σωματείο οι φίλοι της Γιουροβύζον;
ΣΩΜΑΤΕΙΟ;;

Blogger Dastardly Kinkajou said...
θέλω DOLPH και BRIGITTE NIELSEN!!!!!!!!!! να μην ξέρουμε ποιος είναι ποιος!!!!!!! Θέλω θέλω θέλω!!!!

Blogger Katerina said...
Και στη μέση να ξωπεταχτεί από ένα χάρτινο πάνελ η GRACE JONES και να τους δείρει όλους. ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΩ ΕΥΘΥΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΙΖΟ-ΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΙΔΕΕΣ, ΦΟΒΟΥΜΑΙ.

Anonymous RedScorpio said...
Είμαι απόλυτα πεπεισμένη ότι η αοιδός δις Γαλάνη με τη δωρική απλότητα μιας Βέμπο (*) και το τσαχπίνικο ταμπεραμέντο μιας Λίντα (**) μαζί με τον βυζαντινής τεχνοτροπίας τραγουδοποιό Ρωμανό, επτατρισέγγονο ενός Μελωδού (***) μπορούν να επιτύχουν εκεί που ο Σάλης απέτυχε οικτρά δις - να το σηκώσουμε ξανά το τιμημένο!!! Cross our fingers!

(*) όχι της Σοφίας, της Πέπης Βέμπο
(**) όχι της Μαίρης, της Κατίνας Λίντα
(***) όχι του Ρωμανού, του Σωτήρη Μελωδού

Anonymous RedScorpio said...
* Ημαρτον! Σάκης, καλέ! όχι Σάλης...

Blogger Tanila said...
Αναμένω αδημονώντας
Μην αργείς

Blogger Tanila said...
This comment has been removed by the author.

Links to this post:
Create a Link