Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Wednesday, March 10, 2010
Οσκαρπαλούζα 2010, nο. 2
Αν θέτε το νούμερο ένα, να αρχίσετε από το επόμενο για να μην έχουμε non sequitur θάψιμο.

Ζοe Saldana. Συν: είναι αντόραμπλ, πήρε ρίσκο, για μένα το κέρδισε και ας το θεωρούν οι περισσότεροι μπαλαφάρα. Ποια μπαλαφάρα, κύριοι στραβομούνοι! Αυτό το βλέπεις και μπαίνεις σε διάθεση φιέστα! Άσε που το χρώμα είναι πολύ χάσιμο. Μείον: λείπουν πολλά κιλά, δεν ξέρω που τα έχασε, αλλά να κοιτάξει κάτω από το ψυγείο, συνήθως εκεί πάνε και κρύβονται. Γρήγορα όμως, πριν ψοφήσουν και δεν ξέρεις από που βγαίνει η μπόχα. Τα μπρατσάκια της είναι σαν οδοντογλυφίδες.
Η Tina Fey μας κάνει περήφανους μία φορά ακόμη. Επειδή την αγαπάμε, όχι τίποτις άλλο. Φανταστικό φόρεμα. ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΛΕΜΕ, δεν πιστεύω να είσαι στραβιά και να μουρτζώνεις όταν το λέω αυτό.
Τι να πεις εδώ;; Επιεικώς απαίσιο το συνολάκι Robert Downey Junior, αλλά η κυρία τζούνιορ είναι μια χαρά κολώνα. Αυτός μοιάζει σα να ζει το Big στην πραγματικότητα. Οκέι, το παπιγιόν μπορώ να το θεωρήσω χαριτωμένο, αλλά το υπόδημα που φοράει ο Tom Cruise όταν θέλει να δείξει 2 πόντους ψηλότερος είναι φρικιώδες. Μπορεί κάποιος να μου κάνει σπρέχεν γιατί ο Ρόμπερτ φοράει τόσο συχνά αυτά τα απαίσια χρωματιστά γυαλιά της Anastacia σε διάφορα χρώματα;; Μέχρι και στις ταινίες του. Γιατί;
Nicole Richie με ξεπατικωταριά κλασική Rachel Zoe (καφτανο70s) που εμένα μου αρέσει, γιατί δε φωνάζει. Αυτή ήταν εκεί βασικά επειδή ο έτσι της έπαιζε μουσικούλα στα διαλείμματα των βραβείων.
Το μεγάλο εύγε της βραδιάς και μία ιστορική πρωτιά που έπρεπε να έχει έρθει εδώ και δεκαετίες. Από σκηνοθεσία παίρνεις Α, Kathryn Bigelow (αν και δεν είναι του τύπου μου η ταινία της), από εμφάνιση Α+ (δηλαδή το πιστεύεις ότι αυτή η γυναίκα είναι 58 ετών;;;;), αλλά από τσίτι παίρνεις ένα Γ. Το χρώμα μου αρέσει πολύ, αλλά αυτό το κοφτό σεμέν με τις καρδιές (σήριουσλη;;) στο μπούστο είναι απαίσιο.
Η Demi Moore, μιας που ήταν εκεί, γιατί δεν βγήκε μαζί με τα υπόλοιπα απομεινάρια των 80s να τιμήσει το Hughes; Φουρφουλοχαχουλέ Βερς-Έις που μοιάζει καμωμένο από τα κομμάτια δέρματος που της έχουν κόψει οι πλαστικοί όλα αυτά τα χρόνια που μπαινοβγαίνει στα χειρουργεία.
Αυτή είναι η γενετική τελειότητα! Κοίτα κύριε το Lenny, δεν έχει αλλάξει σα να λέμε. Τι παιδί! Ακόμη μου χτυπάει το ποτήρι να βγάλω λόγο. Και η κόρη του (που έφτασε ήδη τα 21 έτη) είναι πανέμορφη και με φυσικό αλλύρ σιαμέζας γάτας/ bitch Χαρίλαε pleaseeee.
Φανταστική απόχρωση του κόκκινου και Sigourney κοτσωνάτη μια χαρά. Και το ζωνάρι μου γουστάρει, και η πόρπη. Η Rachel McAdams είναι γαμώ τα γκομενάκια και σούπερ ηθοποιός επίσης. Το μόνον που της λείπει είναι ο Jake Gyllenhaal αλά μπρατσέτα. Στην παρουσίαση που έκαναν μαζί ήταν πολύ ταιριαστοί. Το φόρεμα γενικώς δεν είναι του γούστου μου, αλλά αυτή το αναδεικνύει.
Να και το παρτσάκωλο Miley Cyrus. You know what, έχω και καλύτερα πράγματα να κάνω από το να σπαταλήσω πολύτιμα δευτερόλεπτα να γράψω για τα μούτρα της. Ό,τι και να βάλει, δεν παίζει ρόλο. ΝΕΞΤ.
Αυτό το ζεύγος είναι πολύ αισθησιακό. Ο Jeff Bridges πάντα είχε έναν αέρα σέξι πατέρα και πλέον έχει και αέρα σέξι παππού. Η γυναίκα του είναι γυναικάρα και ταιριάζουν πολύ.
Στην αρχή όταν είδα το φόρεμα της Carey Mulligan, είπα όχι! Όχι mullet-τσίτι, για τ'όνομα του θιού! Όταν όμως ξεπέρασα το αρχικό ταράκουλο, συνειδητοποίησα ότι ίσως και να είναι ένα από τα αγαπημένα μου της βραδιάς. Δε λέω, το μήκος μπροστά είναι άχαρο και την κόβει στο πιο λάθος μήκος, αλλά μου αρέσει που φοράει ντακοσανδάλι και μου αρέσουν τρελά τα άπειρα charms στο έμπροσθεν. Και το σκουλαρίκι-τσαντελίερ σωστό, μέχρι και το μαλλί μου αρέσει! Ίσως το Feria Crazy Banana ως απόχρωση να ήταν λίγο off, αλλά μου αρέσουν τα ρίσκα και με αυτό το μουράκι της πάει εμφανώς το κοντό κούρεμα.
Η Vera Farmiga (Φαρμίνγγκκκα) με θαλάσσια ανεμώνη που στο λάιβ ήταν εμφανές ότι τη δυσκόλευε στο περπάτημα- εκτός του ότι είναι τίγκα στη φρίλια και στο φρουφρού, ήταν και στενό σα λουκάνικο. Το χρώμα είναι εξαρετικό, αλλά πολύ φουφούλα ρε παιδί μου. Και πολύ παγωμένο το μούτρο της. Αλλά αυτό το ξέρατε ήδη εσείς που διαβάζετε τακτικά το Σάκο.
Ο Peter Saarsgard (και ουχί Skarsgard όπως τον μπερδεύουν ορισμένοι! Μοιάζει αυτός για μέλος της θρυλικής οικογένειας του θείου Στέλλαν;;; Didn't think so.) μοιάζει με μυστήριος ψιλοανώμαλος. Δε φταίει αυτός, είναι η μούρη του έτσι συγκαταβατικιά. Η Maggie Gyllenhaal είναι γαμάτη όπως συνήθως άλλωστε. Καμία άλλη δε φόραγε print γιατί δεν είναι για όλους αυτά τα πράματα. Ιδιαιτέρως μου άρεσε το σκουλαρίκι της.
Βαριέμαι.
Επίσης. Δηλαδή συγνώμη, τι να πεις για αυτό;; Οκέι, μια χαρά είναι. Αυτά.
Ο Πιθηκλούνης πλέον έχει στο μυαλό μου συνδεθεί άρρηκτα με το μπάρμπα μου το Φώντα, γιατί αυτό το μαλλί είναι ΙΔΙΟ μιλάμε. Βάζω στοίχημα ότι έκανε κάποια μπαλαφάρα στη μούρη του, δεν ξέρω τι, ίσως κάτι σε ενέσεις, βγήκε απαίσιος και είπε τι σκατά να κάνω για να μη γελάει ο κοσμάκης;; Απαίσιο μαλλί, αυτή είσαι! Τώρα για το εφετινό τσουλάκι 2010 δεν θα κάτσω να ασκοληθώ! Σατάν απαίσια τσαλακωμένο και μάλιστα μπροστά εκεί που έχει απιθώσει το κλατς φαινόταν μέχρι και η κυλότα. Έλεος. Αλλά όταν ψωνίζεις στις εκπτώσεις, δεν έχει επιστροφές.

Άιντε και του χρόνου.

Labels: , , , , ,

21 Comments:
Blogger oni said...
Η χειρότερη εμφάνιση Κλούνει σε βραβεία έβερ, Πιθηκλούνει τελείως, χάλια μαλλί, τα πάντα.

Γενικώς φέτος τα όσκαρ για μένα ήταν απαίσια και τα αστειάκια κατάψυξης, άνευρα και άστοχα.

Λάτρεψα της Μούλιγκαν το τσίτι, αλλά η μούλα τι μαλλί έχει κάνει άθλιο το χρώμα αλλά ταίριαζε με το φόρεμα. Το οποίο λάτρεψα ξαναλέω. Ιδίως τα ασημικά-κουζινομάχαρια-προικιά του ανσάμπλ εξαιρετικά. Λίγο φέιλ η ασυμμετρία αλλά το χαρίζω λόγω ωραίου πατούμενου άριστα ταιριασμένου.

Γιατί βαράτε τη Σάντρα ωρέ; Εγώ τη συμπαθώ και τη θεωρώ γενικά γλυκειά. Η γλυκειά μου Σάντρα.

(Η μπόμπα Μαράια τι να πω, έχει το κοινό της...)

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Καρατσεκαρισμένο δεν το 'χω, αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι αυτά τα έγχρωμα γυαλιά (που τα φοράει κι ο αρχιξερατικός Μπόνος και ένα διάστημα τα έβγαζε βόλτα και η Μαντόνα) είναι λέει για τις ημικρανίες, και καλά βοηθάνε... και ως γνωστόν το καλαζάρ πολλοί υπέμειναν, την ημικρανία ουδείς!

Σου 'χω πει ποτές επίσης ότι όταν χαμογελάει η Μούληγκαν και σουφρώνει τη μουρίτσα μου μοιάζετε πάρα πολύ; ;)

αααααααααααα και κάτω τα χέρια όλες/ όλοι, με το Λέννυ έχουμε λογοδοθεί από τα μικράτα μου!

Anonymous RedScorpio said...
Κι εγώ ψηφίζω Zoe που είναι κουκλάρα (σχεδόν κατηγορία Thandie Newton, αλλά όχι τόσο όσο) και τολμάει διάφορα looks.
Ο Κλούνη και η Κλούνενα επιεικώς μια απογοήτευση (αυτή δηλαδή είναι Ιταλίδα σεξοβόμβα?!?!?).
Η Πενέλοπε δεν είχε φόρεμα, αλλά είχε αρσενικό. Τελεία και παύλα.
Το άχαρο και ξυνό κοριτσάκι από Twilight ήταν ένα (μαύρο) χάλι. Αντί να βάλει ένα χρώμα, ένα σκέρτσο, να φωτίσει η ωχράδα, πήγε κι έβαλε την τουαλέτα της Σοφία Λόρεν. Αίσχος.
Και τέλος να δηλώσω πως πολύ τον συμπαθώ αυτόν τον Stanley Tucci κι ότι θέλω ένα κραγιόν στο χρώμα του φορέματος της Sigourney. Αυτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την παλούζα, Κατερίνα!!!

ΥΓ τι κρύοι Σεφερλήδες ήταν οι Martin και Baldwin!!! Για του χρόνου προτείνω Neil Patrick Harris και wait for it... Tina Fey!

Anonymous RedScorpio said...
Παρεπιμπτόντως και με το συμπάθειο, ορίστε τι φόρεσαν οι Γαλλίδες στα Cesars πριν μερικές ημέρες με το chouchou του Σάκου, τη Marion προέδρο της επιτροπής.

http://www.gala.fr/lifestyle_de_star/mode/les_stars_et_la_mode/cesar_notre_palmares_fashion_198484

Blogger Katerina said...
Κινκατζού-τζού-τζού, ιδίως τώρα που κουρεύτηκε η Μούλιγκαν μου φέρνει καταπώς, έτσι; Εκτός του ότι αυτή έχει μύτη στούμπο μπουτουνιέρα ενώ εγώ έχω αυτοκρατορικό προφίλ.
Red Scorpie μου, τι ανάγκη έχουνε αυτές οι γαλλίδες! Να, μία έτσι κάνεις, ένα κομψό τσίτι βρίσκεις να βάλεις. Τώρα, αν εσύ είσαι clog ανατομικό του dr Scholl σαν καλή ώρα τη Letitia Casta, μπορείς να φορέσεις και το τσίτι της πρωθιέρειας στο στριπτιτζάδικο, τι να πεις. Έλεος! Που το βρήκε αυτό το κουλοτούλι μπορείς να μου πεις; Και αυτός ο κότσος σκαμπό πώς εξηγείται;;
oni μου, καλή είναι μωρέ η Σάντρα, δε λέω, αφού καταπώς συγκινήθηκα σχεδόν με το λόγο της. Δε λέω! Αλλά σαν τη Μαράγια που σκορπίζει άπλετα το φως και τη χαρά της ζωής δεν είναι καμία! Τη βλέπεις και θες και ξεράσεις ουράνια τόξα. Λίγο τό'χεις;

Anonymous Έλενα said...
Εμένα φέτος μου φάνηκαν λίγο βαρετά τα τσίτια. Το βραβείο το δίνω στην Κάμερον, Α+. Της Σάντρα Μπούλοκ νομίζω αδικείται λίγο στις φωτό, όταν περπατούσε ήταν πολύ χλιδάτο. Το Miley δεν κατάλαβα τι δουλειά είχε εκεί (μαζί με τη μάνα του κιόλας).

Επίσης συμπάθησα πολύ τον άντρα της Μάγκι Τζίλενχααλ γιατί είπε ότι φοράει το tux του γάμου του και μου έκανε πολύ νορμάλ. Γενικά το Τζιλενχααλέικο μου είναι συμπαθές.

Εξαιρετικά ποστ και τα 2, εύγε Σάκε.

Blogger Μαριλένα said...
Κατερίνα, πείτε μου, μόνο εγώ βλέπω το Τζόνη Βαβούρα στην πρώτη φωτο? (ή γίνομαι σαν κι αυτούς που διακρίνουν το Χριστό στις ρωγμές των τοίχων, το Διάολο στα σύννεφα των Δίδυμων Πύργων και πάει λέγοντας?)

Anonymous veteks said...
psifizo: demi giati telika o versace kanei oraia red carpet dresses, kormostasia bigelow ( alla mapa i tainia propaganda sketi, krima pou kerdizei mia ginaika me tetoia tainia), diaz arketa kali, ginaika Bridges APSOGI/PANEMORFI.

apogoitefsi: malli clooney, robert downey junior (telika den exei katholou humor opos apodeixtike apo E! interviews) kai i Tina Fey, pou exoune valthei na tin kanoune kiria red carpet, tipou nicole kidman kai den tis paei. exei mia intellectuel omorfia, me to gialaki tis kai to kookiness tis kai ksafnika theloune na tin strosoume me alla protipa - kiknos me vradini toualeta. tin protimo me gialia episis giati ta matia exoune megali apostasi metaxi tous kai fainetai parakseni. over

Blogger Katerina said...
Αχαχαχαχ Τζώννη! Καλά τον βλέπεις, φέτος είπε να πάει μία βόλτα από Ψώλυγουντ να αναβαθμίσει και τα Όσκαρ. Τζώννη, η Ελλάδα σε χρειάζεται! Μη μας εγκαταλείπεις τώρα! Δηλαδή ο Stanley Tucci είναι, δεν είναι γαμώ τα gif?
Ρε συ βετέκς, τι γυναικάρα η κυρία Μπρίτζες, όντως! Και μένα μου άρεσε πολύ. Δε χρειάζεται να κάνεις 500 μπότοξ για να βγεις ωραία. Αλλά στο θέμα Μπίγκελοου θα διαφωνήσω ελαφρώς όμως: και μένα η ταινία δεν ήταν του γούστου μου, αλλά χάρηκα ιδιαιτέρως που κέρδισε γυναίκα με τέτοια ειδικά ταινία, γιατί αυτό δείχνει με τον καλύτερο τρόπο ότι ένας άνθρωπος δε χρειάζεται αρχίδια (μόνο μεταφορικά αυτό) για να σκηνοθετήσει μία ταινία, ούτε καν μία ταινία κυρίως ανδρικού ενδιαφέροντος.

Blogger weekendstatrikala said...
This comment has been removed by the author.

Anonymous veteks said...
sxetika me trixes - genika pantos i vradia itane mia apogoitefsi gia kouaf kai facial hair.

Blogger provato said...
ήρθα κ εγώ να ακούσω λίγο γκρίνα.... τζίφος!!!

αίσχος!

που παλιά, που οι καλές εποχές που δεν σου άρεσε τίποτε τίποτε ΤΙΠΟΤΕ!


τώρα έχει γίνει.... ΙΟΥΚ.... καλόκαρδη!

τισκ τισκ τισκ, τι να πω!

λυγμ

Anonymous Yiannis/Pefki said...
A 8a sumfwnhsw me to provato...pou einai ta palia ta xronia pou estazes farmaki? Kai gelagame me ta sxolia? Kai ante sto part 1 to swzeis kapws me thn Sarah Jesica...Edw sto Part 2 ola sou fanikan kala,mezri kai h tenta kai h moloha dipla sto agalmatidio!!
Mia teleftea efkeria...na mas kaneis part 3 me to Oscar party tou Vanity Fair...alla na vgaleis ta megala ftiaria tou grafeiou "O allos Kosmos"!!

Blogger Katerina said...
Ου σα δε ντρεπόσαστε, είδατε καλό άνθρωπο και ήρθατε να τον ρημάξετε!
Γιάννη μου από την Πεύκη μου, κοίτα να δεις πως τα φέρνει η ρημάδα η ζωή και όντως ετοιμάζω ένα μπόνους ποστ από τα πάρτυ και ειδικά του VF.
Τώρα που το λέτε, είδατε πως έτυχαν πολλά καλά μαζί στο παρτ 2... Πάω να πιω μια βότκα βιτριόλι και επανέρχομαι, μήπως δω μαύρη μέρα και μου έρθει αγγελοκοπανιά να τους ξεσκίσω όλους. Αλλά η μούσα δεν βιάζεται, φοράει ζώνη αγνότητος, επομένως ό,τι μου κατεβαίνει γράφω. Πάντως ποτέ δε θα γράψω κάτι μόνον και μόνον για πω κάτι, αυτό στο δηλώνω με βούκεντρο μασίφ μεταλλικό από αυτό που σημαδεύουν τα μοσχάρια.

OpenID piqtures said...
Tina Fey rox!

Anonymous Yiannis/Pefki said...
Kathrine,

Eimai sigouros, pws monaxa mia stigmh xaposteneis kai xana pros thn dwxa travas!!!8a fanei pali o agnws, ilikreineis, mestos logos sou. Ma h proistoria sou mas leei ti an8rwpos eisai... :-)
Mipws an sou vazame refene ena spa weekend sto Elouda Beach na sou rxwtan poio efkolo??

Anonymous Anonymous said...
doraki!
http://laineygossip.com/Alexander_Skargard_has_lunch_with_friends_11mar10.aspx?CatID=0&CelID=0

Anonymous φειβολαν said...
και εγώ νομιζα πως τα γυαλιά του Νταουνι ειναι για να καλυψουν κόκκινα μάτια και διασταλμένες κόρες,ε ξερετε εσεις απο τι

Blogger gay super hero said...
Τι να λέω τώρα και γω - στά χουν πει κι άλλοι άλλωστε, το σχόλιο με τις κακεντρεχείς μοδίστρες της Σανέλ ήταν απλά κορυφαίο, πέφτω και προσκυνώ! Έστω κι αν στην ουσία δεν συμφωνώ. Κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό και το άλλο της Seyfried ήταν τα πιο σικάτα φορέματα της βραδιάς.

Κατά τα άλλα ένα μεγάλο μείον στις κκ Μέριλ Στριπ και Σιγκούρνι Γουίβερ (δεν με νοιάζει η κορυφαία προσωπικότητά τους - τα τσίτια ήταν επιεικώς απαράδεκτα)

Και γενικώς το κόκκινο χαλί έχει γίνει τόσο ανιαρό και προβλέψιμο όσο και οι ταινίες που ψηφίζονται...

Blogger Katerina said...
Αχ gay μου, έλα να πλακωθούμε να γίνει λίγο συγκούρκουλο, έτσι να ανασκαλέψουν τα ύδατα και να μη μου λένε ότι έχω γίνει καλή πλέον! Το να διαφωνήσω το δέχομαι, αλλά να έρχεται κόσμος σκόρπιος εδώ μέσα και να με προσβάλλει δεν το θεωρώ πρέπον, πως να το κάνουμε!

Blogger melistal_k_aktos said...
Katarxin, Peter Saarsgard me aresei kai peftw kai t'anaskela ama laxei.. den kserw alla katitis mou to vgazei (oxi apo ti myti!) i Farmiga pali ti tis ir8e ki evale afto to zalistiko ansable? (pws grafetai gallisti den kserw..) an ferei dyo fourles einai ikani na se apokoimisei gia oli tin oscaro-fiesta (kako pou 8a mou'kane..) Demi me aresei episis.

Links to this post:
Create a Link