Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, April 08, 2010
Ας το δούμε δημοκρατικά.
Τώρα που σιγά σιγά αρχίζουν τα πρόμο και που σε 2 μήνες θα έχουμε καινούργια σεζόν True Blood, θέλω να δω να πέφτουνε αβέρτα τα εντιτόριαλς με τα γκομενάκια του ΤΒ αραδιαστά, κατά προτίμηση με λιγότερα ρούχα, καλοκαίρι έρχεται ας μην ξεχνάμε! Το περιοδικό Details αδράτει το σφυγμό από τα μαλλιά και σας δίνει όχι ένα, αγαπητοί μου, αλλά τρια και μακρύτερα και καταϊδρωμένα, γιατί είστε και αχόρταγες μονοφαγούδες και δε σας φτάνει ένα. Εσείς, όχι εγώ, ξέρετε τώρα. Εσείς πώς το προτιμάτε λοιπόν;
α. Μακρύ και ατελείωτο και ρίξε μου σκοινί ν'ανέβω, παγωμένο και με θεληματικά μπράτσα; Με ελαφρύ αξάν από βορρά και μάτια που θυμίζουν τρύπες στην παγωμένη λίμνη για ψάρεμα λούτσου και μαλλί για άγριες νύχτες; Σας κάνει κάτι ο πρώην γκόμενος του Σάκου Alexander Northman που ακόμη συναντιόμαστε για κολασμένες σεξουαλικές συνεδρίες έτσι στα ήσυχα;
β. Ή μήπως το θέλετε βρετανοειδές με τσιτσιριστό βλέμμα, τρούχα ανδριστί στο στήθι και τσουλ-ούφι παιγνιδιάρικο, έτσι ανέμελα ριγμένο στο αρσενωπό μέτωπο του για μια φορά σωστά βαμμένου Vampiyah Biehl? Κοίτα να δεις τι σου είναι ο γκαργκανάς στη μάπα και ο φωτισμός ο σωστός, ο αλανιάρικος!
γ. Ή μήπως τσουπωτό και σκληρυνθέν ψευδοσάουδερν κόμφορτ Νέας Ζηλανδίας, με βοϊδομάτι που παίζει και κοιλιακούς που δεν αστειεύονται καθόλου;

Όπως και να το θέλετε, 2 πράγματα είναι σίγουρα: την ανοιξιάτικη φουσκοδεντριά την έχουμε μάλλον σίγουρη, αλλά το γεγονός ότι δεν μπήκε σφηνόπουτσα εγκάθετη στο κλίμα και ο αγαπημένος μου Lafayette είναι κρίμα κι άδικο. Έχετε κόψει για τι σώμα μιλάμε;; Εκτός αυτού έχω μεγάλο συμπάθιο στον ηθοποιό που τον παίζει (Nelsan Ellis, ο τόνος στο A) και ο χαρακτήρας έχει πολλά ακόμη να δώσει.
Αυτός ο kostas από το ebay ποιος είναι τελοσπάντων; Θέλω να μάθω όμως στα σοβαρά, εσείς πώς το προτιμάτε;

Labels: , , , , ,

18 Comments:
Blogger ethanandthecity said...
Την κουρτίνα 3. Μην μου την τυλίξετε θα την κρεμάσω εδώ.

Anonymous maestria said...
Κουρτίνα 1 δαγκωτή!
Όσος φωτισμός και να πέσει, δεν τον εθέλω με τίποτα τον Μπιλ!
Αμα δεις Northman, όλοι οι άλλοι ξεχνιούνται.

Blogger Βίκυ said...
συμφωνώ με τη maestria

...κοντινό με παγωμένο βλέμμα και το μαύρο το wifebeater το φανελάκι το πρόστυχο...

πόσες φορές να δω τον 2ο κύκλο πες μου??αν είχε το pc φωνή θα τσίριζε "φτάνει μωρή σακαφιόρα έχεις λύσσαξει πια!!!!"

Blogger melistal_k_aktos said...
Το κουτι 1 θα ψηφισω κι εγω ο πτωχος (τω οινο-πνευματι).παντα κατι με τραβαει απο κει χαμου οταν οραω τεμαχια εκ βορεινης θαλασσης η ακτης, το ιδιο κανει. αυτο το κρυο ματι-σε-κανω-παγοκολωνα-ακομη-κι-απο-φωτογραφια λειτουργει ως Medussa. κι επειδης δεν ειμαι τοσουτον βλαξ ωστε να κραταω ασπις (ουχι προνοια, αλλα ανοια ισως) για ν'αποφυγω το παγωμενο τεφαρικ-πουλοπομ, ανοιγω τα ματια γουρλωτα σαν αλλος Σιμπσον και φωνασκω στον Northman ''καμ του μιιιι!''
αν και οι κοιλιακοι πρακτορες οπου κοβεις γραβιερα μυτιληνια του 3ου τεμαχιου δεν'ν'κακοι....
αχ, Κατερινακι μου ακουσες για λιγο τα ουρλιαχτα μου που ξεσηκωσαν τον αι-γιωργη-λυκαβετους κι εβαλες κατιτις δροσιστικουν τωρα που εμβηκε η ανοιξη-εμπρος μωρη κουλη! αλλα που ειναι ο Daniel μου;;; ερωτωωωωω!!!
ειναι αγνωστος λες;
φιλια γλυκα στη μουρη!!!! :-)

Blogger Katerina said...
Βλέπω δεν παρουσιάστηκε καμία που να σκίζει σώβρακα για το Bieeehl ακόμη, δε μπορώ να πω ότι μου προξενεί έκπληξις! Όταν έχεις το κομμάτι το σωστό, το σκανδιναβικό, πάει το βλέμμα πουθενά αλλού;; Αν και θα σας θυμίσω ότι ο Μπιλ μας τη βάραγε την κουδούνα στην αρχή αρχή, ας μην ξεχνάμε! Και μη μου πείτε ότι δε σας ανοίγει το βλέφαρο όταν βγαίνει ο Jaysun ξεμπλούζωτος, έστω, κάτι λίγο, να σκιρτήσει. Μήπως όμως το Northman μας δυναμιτίζει επειδή είμαστε τουρκόσποροι εμείς και το θέλουμε το ωχρό το βόρειο να μας ανοίξει τα μάτια (και άλλες σωματικές οπές if applicable, δεν μας χαλάει);
Μελιστάλακτη αγάπη μου, το έχω λάβει το αίτημά σου και θα επιληφθώ! Που τονε βρήκες όμως και σε τσιτσίρησε μπορείς να μου πεις;
Επίσης, αν το προτιμάτε χωρίς πέος, μπορείτε να μας πείτε και ποια θηλυκιά σας γουστάρει από TB, εμείς είμεθα ανοιχτοί σε όλες τις προτάσεις, αρκεί να είναι βρώμικες και να της κάνει ο Αλεξάντρ.

Blogger melistal_k_aktos said...
Εντελως και ευτελως τυχαιως τον επετυχα τον μικρο και αμουστακο Δανιηλ σε πεϊτζ του φέις-βουκ. μεχρις και τον εγκουγκλαρον ωστε να εβρω περαιτερω πικτουρες...
Ποια ειναι εφτουνη η θηλυκια που μου χαλαει το ιματζ;;; και ΤΒ τι εστι; ειμαι και αγραμματος γλυκια μου, βλεπεις... :(

Blogger Dastardly Kinkajou said...
Αλεγκζάααααααααααααντρ! νομίζω Μπιλ-Αλεγκζάντρ είναι η διαφορά μεταξύ πλυμένου και πραγματικά καθαρού! καλός είναι και του λόγου του, αλλά μπροστά στο παντοτινό τι-κι-αν-χωρίσαμε-είμαστε-friends-with-benefits αμόρε του Σάκου πάει στο καλαθάκι και ξύνει το μολυβάκι του κι αυτός! το 3 νταξ, καλός ο κοιλιακός-σανίδα αλλά η φάτσα είναι πολύ playgirl και δεν μ' αρέσει...

OpenID piqtures said...
b.
de me aresei to skandinavo,kala tou kane i Gaga.lolo.

Anonymous RedScorpio said...
Εγώ πάλι που είμαι λιγουλάκι πλεονέκτρα, μπορώ να έχω και το 1 και το 2; Του 3 αποποιούμαι κάθε δικαιώματος, δεν με λέει ντιπ για ντιπ.

Ναι, το τέκνο του Στέλλαν είναι από άλλη κάστα και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε ακόμα κι αν μπορούσαμε. Αλλά μερικές μέρες το μήνα με το Στέφανο δεν θα με χάλαγε - Αγγλικό αξάν (και όχι μόνο) γαρ. Ένα μπαρμπέρη θέλει το καημένο και λίγο ήλιο, και θα σιάξει αρκετά.
http://www.youtube.com/watch?v=hwh4Dtq278U

Αυτά. Η κλήρωση πότε γίνεται;

Blogger Bitch Girl said...
This comment has been removed by the author.

Blogger Bitch Girl said...
ε, α. κι ας είν' και βαμπιρδαγκωτό, χε

αφήστε που ο Bill σ' αυτή τη φωτό -κ σε άλλες- μου Ορρυμεινίζει (u know, Patrick Swayze circa 1985, Βόριοι κ Νότιοι)κ έχω περάσει πια τα 12 so... :( :)
κι ο άλλος, πάρα τους κοιλιακούς, μου θυμίζει τον Ε από το entourage... ντεκαυλόν :)

υ.γ μπορώ να προσθέσω μια ακόμα εκδοχή για το σάκο; Ένας Ασκός Κρεατοσφαιρίδια ;)

Anonymous Anonymous said...
Σαν τον Έρικ δεν έχει, είναι ο βρυκόλακας ο σωστός, ο πρόστυχος.

Ο κύριος Sukeh is maaahn, όσο πάει τόσο με ξενερώνει, και ο άλλος παραείναι βλάκας.

Αλλά πραγματικά η απουσία του Lafayette (με το φουλάρι του) είναι αισθητή. More!

Blogger spirou said...
Εγώ θέλω και τον Sam όμως, εκτός του Lafayette, για να είναι πιο δημοκρατικά τα πράγματα.

Anonymous maestria said...
O Sam μου κάνει ακόμα πιο goody - goody κι από τον Μπιλ, γι' αυτό δεν τον εθέλω καθόλου!
Κατερίνα τα κορίτσια του True Blood (ΤΒ) δεν λένε και πολλά, τουλάχιστον όχι σ' εμένα! Χιχιχιχιχι!
'Ασε, εγώ έχω σταματήσει να τον βλέπω το 2ο κύκλο (να κάνουμε και λίγο αποτοξίνωσις), γιατί πως θ' άντεχα μετά να περιμένω τον 3ο, θα ήμαν ακόμα πιο ανυπόμονη!!!
Κυριακή κοντή γιορτή όμως! Ε, ε, ερχεται!

Anonymous Άντα Φτυς said...
Αλεξάντρ! Τον Μπιλ τον ορεγόμουνα ελαφρώς στον πρώτο κύκλο, μέχρι που έμαθα ότι είναι κοντός. Σάκε, κάνε τα κουμάντα σου.

Blogger Moodygirl said...
alexandr zoume sto braki mas na se doume

Blogger Effie said...
εμείς του εξωτερικού έχουμε δικαίωμα ψήφου;
Λοιπόν, κανένας δε μου κάνει κούκου-δαγκωτό kostas0214 (δεν έμεινε και κανάς άλλος!)

Anonymous Simon said...
Thanks so much for this article, quite useful piece of writing.
STD | employment letter | free payroll calculator

Links to this post:
Create a Link