Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Tuesday, April 20, 2010
Τα τελευταία σουηδικά νέα σε ένα ποστ (στο βάθος κράξιμο, I promise)
Λοιπόν έχουμε ένα μικρό θέμα. Έχω αρχίσει να κουράζομαι. Μου φαίνεται πως η σκέση μας έχει αρχίζει να κλονιέται και ανησυχώ. Διότι το θέμα το δικό σου είναι θέμα ημιεθνικής υπερηφάνειας. Αρχίζουμε με τα επαγγελματικά νέα, εξώφυλλο και φωτογράφηση στο περιοδικό VMAN (who, what? Whatever, γλύφτε μάτια βλέφαρα και αφήστε τις λεπτομέρειες).
Εδώ βλέπουμε τον Αλεξάντερ, πρώην του Σάκου και εκάστοτε booty call ex on the down low με μαλλί ευχούλης.
Θέμα α: έχω αρχίσει να κουράζομαι με τη βλακώδη έκφραση πληγωμένου κυκλάμινου και οκέι, νισάφ ιζ νισάφ, εμένα αυτά δε μου αρέσουν. Θέλω έτσι πιο έτζυ πράγματα.
Εδώ η χείρα να γυρίσει ανάποδα να εκφραστεί ελεύθερα για την επιλογή γκομενακίου που έκανες, αυτό σου λέω μόνον. Θα δείτε παρακάτω εσείς που ζείτε στο Ιράν και δεν έχετε μάθει ακόμη.
Νάτο πάλι το πονώ, βονγκώ και κόβομαι.
Εδώ τουλάχιστον μας δίνει και λίγο δικεφάλι να έχουμε κάτι άλλο να βλέπουμε.

Τέλος τα περιοδικά, δείτε τα candids να βγάλετε συμπέρασμα.
Αυτό το weekend ο Αλεξάντρ πήγε Coachella (φεστιβάλ αυτό) και έφερε και το ξόανό του για να ξορκίσει τα βουντού και για να κάνει photo-op. Για τις κάμερες έκανε τρυφερές μούτες και επιδόθηκε σε χαριτωμενιές με το κλαδάκι...Το περιέφερε στους ώμους του για να το δούνε ΟΛΟΙ (sideline, πώς μου τη σπάνε αυτοί που κάνουν κάτι τέτοια σε φεστιβάλ, let me count the ways. Κάτσε ρε φίλε, είσαι που είσαι 500 μέτρα, βάζεις και το αγγούρι καβάλα στο δελφίνι, δηλαδή οι από πίσω σου πώς να δούνε Florence + the machine και να γουστάρουνε όταν αναγκάζονται να έρχονται μούρη με κώλο με το τζιβιτζιλάκι σου;; Δηλαδή αυτό είναι ΦΩ ΠΑ με κεφαλαία).
Κάπου μέσα σε αυτό το ΣΚ είχαμε poolside ανατριχίλες με διάβασμα σεναρίου (υποθέτω, τι να διαβάζει δηλαδή, κανά μυθιστόρημα από τη λίστα της Όπρας ή μήπως έχει κάνει τίποτις fanfic εκτύπωση για νάχει να γουστάρει με την party του. Δεν ξέρω.)...
Απλαδούρα το κορμί μας να το πάρουνε από όλες τις γωνίες...
Κι άλλες περιπτύξεις με το απολειφάδι... ΣΥΓΚΡΥΟ ΜΕ ΠΙΑGΝΕΙ(του λόγου το άληθες, εγώ ψέμματα δε λέω! Ρίγη στο κορμί μου ρίγη, φάε κάτι τζιτζιφρίγκι)
Και όταν έφυγε η μέρα και ήρθε ο Τζώννη Γουώκερσσον, σε πιάσανε οι αντροπές και τα πήρες με τα παπαράτσι. Εδώ σε φουχτώνει ένα όργανο για να μην "τα πάρεις" και "βαρέσεις" κανέναν. Δηλαδή το νιώθω το Ορλάνδος μαινόμενος, καλέ εγώ σε πιστεύω, μην ανησυχείς!
Εδώ σε κρατάνε 2 (ΒΑΣΤΑ ΓΕΡΑ ΚΑΗΜΕΝΕΕΕ), ένας εκ των οποίων είναι o σουηδός σκηνοθέτης Björne Larsson. Δηλαδή εσύ και το ξωτσέτουλο & οι παρατρεχάμενοί σου πήγατε Coachella, όπου οι μισοί που πάνε κοινό είναι διάσημοι και πάνε ΕΙΔΙΚΑ για να τους τραβήξουν φωτογραφίες οι παπαράτσι. ΕΣΥ νόμιζες ότι θα πέρναγες ζάχαρη 2 μέρες, θα σε τραβάγανε εν γνώσει σου από κάθε μπάντα και το τελευταίο βράδυ είπες να κάνεις και έναν τσαμπουκάκο για να μη νομίζει ο κόσμος ότι είσαι φωτοζήτουλας & πας μόνο και μόνο για να βγεις φωτογραφία.
Αγόρι μου γλυκό: αυτά τα ηλίθια, φτηνά κολπάκια είναι για άτομα σαν τη βδελίτσα που σου έκατσε στο λαιμό που δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν και πρέπει κάπως να φωτογραφηθούν. Αν εσύ αρχίσεις να κάνεις τα ίδια κόλπα, ο κόσμος θα σε φασκελώσει σύντομα και θα σε βαρεθεί. Όπως και εγώ αρχίζω να βαριέμαι και είναι κρίμα. ΚΑΝΕ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ γιατί θα καείς και δε λέει.
Αμάν και δε λέει να αρχίσει ο τρίτος κύκλος True Blood να ξεχαστούμε λίγο...
Σκατά, φωτορομάντζο έγινε.

Labels: , , , , , ,

15 Comments:
OpenID piqtures said...
xa xa xa!
epitelous!
please note tin grimacha stin teleutaia foto!!!!!!

Anonymous RedScorpio said...
Εμένα λοιπόν αυτές οι φωτό μου θυμίζουν τον Παπαγιαννόπουλο και την αθάνατη ατάκα "Τη χούφτωσες, τη χούφτωσες; Χούφτωσ'την, χούφτωσ'την!".

Κατ'αρχήν γιατί το τζιτζιφρίγκι δεν έχει τίποτα απολύτως για να χουφτώσεις κι όταν είσαι 2 μέτρα μανάρι με χερούκλες (τόσες μετά συγχωρήσεως) θέλεις ζεστή σάρκα να σου γεμίσει την παλάμη κι όχι να βγάζεις κόκκαλα/αγκίδες με το τσιμπιδάκι.

Ενώ το όργανο, είδες χούφτωμα; Ότι μπορούσε κι όσο μπορούσε το χούφτωσε. Έχουν και τα τυχερά τους τα όργανα της τάξης.

Όσο για τον Αλεξάντρ, το χαλάσαν το παιδί τα Αμερικανάκια. Ελπίζω να είναι περαστικό σαν γρίππη και να συνέρθει πάραυτα. Μια Κριστίνα Χέντρικς του χρειάζεται τώρα για να έρθει στα ίσια του, αλλά είναι παντρεμένη απ'ότι διάβασα. Dommage.

Blogger Katerina said...
ΑΠΑΠΑΠΑ φουσκοδεντριές βραδιάτικα! Φαντάζεσαι Κριστίνα-Αλεξάντερ;; ΣΕΙΣΜΟΣ.

Blogger Katerina said...
piqtures μου, ναι, μέχρι και τα θεότεκνα βγάζουν μουρόκαυλες φωτογραφίες χεχεχεχε

Anonymous loretta said...
Έχω να κάνω δυο πανάσχετες παρατηρήσεις. Πρώτον, κι εμένα μου τη σπάνε αυτοί που ανεβάζουνε τις γκόμενες καλικούτσα (έτσι το λένε στο χωριό μου) τις γκόμενες στις συναυλίες, για τον απλούστατο λόγο οτι εμένα δε θα μπορούσε να με σηκώσει κανείς ποτέ!
Δευτερον, το πιο κουκου βιβλίο που έχω δει να διαβάζεται δίπλα μου σε ξαπλώστρα (από Αγγλίδα φυσικά) ήταν βιογραφία Katie Price!!!

OpenID maestria77 said...
Δεν φταίει το παιδί καλέ, αυτή η δευτεράντζα τον παρέσυρε!!! ;)

Αχ, ειδικά εκεί στην ξαπλώστρα, λιώνω ωσάν το παγωτό στον καύσωνα!

Anonymous veteks said...
pragmatika i kate bosworth me magio einai aidia....alla kai o dikos sou den ksero ti skeftotane otan elege 'nai as ta ftiakso me kate'. apo tin afagia de to koutelo tis kate olo kai megalonei....giati profanos tis araionoun ta mallia.

Blogger Wrong Guy said...
ti sixainomai tin patsavouraaaaa

Blogger Moodygirl said...
αλεξάντρ αν δοκιμάσεις ελληνίδα, θα πάρεις εμένα στο επόμενο κοατσέλα

Blogger Katerina said...
omg σα να το βλέπω εμπρός μου, ο Αλεξάντρ και εσυ καβάλα στο ζβέρκο του! Αν (τι αν δηλαδή, ΟΤΑΝ) γίνει αυτό, θα σου στείλω ένα t-shirt Σάκος με Μπιφτέκια να με διαφημίσεις.

Blogger melistal_k_aktos said...
Πραγματι φαινεται πως ξωμεινα στο Ιραν..!, ιδεα δεν ειχα χαμπαριασει οτι ειχε και γκομενα-σφηνοτουβλακι ευτουνο το Σουηδο. Που τη βρηκε αυτη την τελευταια μαρι; Του κατσικωθηκε και στο σβερκο! Αχ, επρεπε να ειμαι καπου εκει απο πισω να τσιμπισω το παλιαλογο με μια βουκεντρα -βλεπε Τζιτζιφριγκι- και να ταβλιαστουν στο φεστιβαλ ωσαν μποθρονες!
Και συμφωνω με την ποζερι, χεβεν χαβ μερσι πια με αυτες τις θανατερες αχαρακτηριστου τυπου το ....ουνι μου κλαει, βαλτε του κολλυριο...!

Anonymous Anonymous said...
Ε τι να κανουμε του αρεσουν τα στεγνα ξανθα ασπρουδερα,μεχρι τωρα δηλαδης.

Μπορει να ιεροσυλω, αλλα δεν τον κοβω και πολυ ξυπνιο, οχι αναγκαστικα για τις επιλογες του στις γυναικες.

Anonymous readmylips said...
σόρυ κιόλας αλλά όλοι το ξέρετε το παλικάρι εκτός από εμένα την αστοιχείωτη; ποιος είναι-που ζω-ποια είναι η ξανθιά; με νοιάζει ναι ή όχι; ενημερώστε με

Anonymous Anonymous said...
alexander skarsgard
βαλε στην αναζητηση και θα δεις

Anonymous Anonymous said...
jsou ptdfq [URL=http://www.katesxxx.com]katesxxx[/URL] casejo v jc f cfq

Links to this post:
Create a Link