Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, July 15, 2010
ΜάζελΤωφ: Penelope Cruz & Javier Bardem
Τα μάθατε, φυσικά, ότι παντρέυτηκαν οι δυό εσπανιόλοι μεταξύ τους. Αμέσως πέσανε να τους φάνε ότι είναι έγκυοι. Βρε ζαμάν, δηλαδή δε μπορεί ένα ζεύγος να παντρευτεί πλέον άμα δεν ψήνουν μούλικο στη μήτρα;; Δηλαδή έλεος. Τι κυνικιές που είστε, τι φαρμακομούνες ώρες ώρες! Δηλαδή δεν αποκλείεται κιόλα, αλλά να, το έργον γκαστριάς της Πενελόπες παίζει εδώ και καιρό και ακόμη δεν έχει βγει αληθινό και εντωμεταξύ το βαρέθηκα.
Επειδή πλάνα από την τελετή δεν έχουν βγει ακόμα και μπορεί και να μη μας κάνουν τη χάρη (πώς θα κοιμηθώ απόψε ΠΩΣ, πέζμου να μάθω, μπρούμυτα, ανακούρκουδα, παρακαύκαλα, αραμπέσκ, κουντεφούντρ, δεν ξέρω) και επειδή όμως η τελετή έγινε, λέει, στις Μπαχάμες, σας επισυνάπτω κάτι παλιές έτσι για να πάρετε ένα βύζουαλ. Τι υποκείμενα, θέμου! Τι αλήτες! Σα δε ντρέπονται με τέτοιες ζέστες να παίρνουν τα πλούτη τους και να ξεκαλοκαιριάζουν στις Μπαχάμες, ενώ οι υπόλοιποι του λαουτζίκου περνούν τις μέρες τους να λυώνουν στα γραφεία, στις οικοδομές, στα κουλουρτζίδικα, στην ψαραγορά, όπου δουλεύετε τελοσπάντων (αν διαβάζεις αυτό το γράμμα από την οικοδομή, σε χαιρετίζω ιδιαιτέρως, έχεις κάνει το procrastination τέχνη). Ξέρω ότι πολλοί από εσάς καψώνετε με το Χαβιέρ
(εδώ θα αφήσω αυτό, έτσι, απαλά στην άκρια, γιατί που αλλού θα βρω ευκαιρία να το κολλήσω;), αλλά εγώ προσωπικά δεν τόχω νιώσει ακόμη. Μη νομίζεις, άμα το νιώσω θα στο πω, διότι δεν αποκλείεται κιόλα. Αλλά προς το παρόν, όπως είπαμε και στο τουίτερ (απαλό, αλλά σταθερό plug), μου θυμίζει το βλάκα το Denny από την πιο σπαστική ιστορία που έχω ζήσει στο Grey's Anatomy (τότε που έλεγες ΨΟΦΑ γαμώ τα πρέκια μου, να τελειώνει, αλλά αυτός εκεί, μέχρι που ψόφησε και ανέκραξες ΤΡΑΓΙΑΣΚΑ! και μετά τον ξαναφέρανε πίσω να μας σπάσει ξανά τα νεύρα με την κλαψομούνα, που έλεγες και κει ΨΟΦΑ, με τόσο κλάμα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΟΦΗΣΕ ΑΠΟ ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΑΚΟΜΑ, αλλά δε σας λέω τι γίνεται παρακάτω μπας και βλέπετε τις επαναλήψεις του Αντ1 για πρώτη φορά. Εμένα δε με μέλει, όλοι στο Grey's μπορούν άνετα να ψοφήσουν εκτός της Bailey που γαμεί και του δόκτορος Vorenus (Hunt) του κοκκινοτρίχη, που για αυτόν άρχισα να το βλέπω εξάλλου. Άντε και η Κριστίνα που μου αρέσει επειδή είναι ενάντια στο κατεστημένο) και επίσης μου θυμίζει και ένα ξαδέρφι μου, οπότε δεν ανάβει το λαμπάκι. Ακόμη. Επίσης θέλω να τονίσω ότι το Σακοτουίτερ ανέφερε το νέο του υμεναίου 4 ώρες περίπου πριν να το διαβάσετε στο Dlisted, ας πούμε. Σας παρακαλώ να δίνετε τη δέουσα προσοχή άλλη φορά! Εγώ για σας τα γράφω. Θα μπορούσατε να είχατε σκάσει στο γραφείο (στην οικοδομή, στην ψαραγορά) με πάστες και χαμόγελο μπουγατσομάχαιρο και όταν σας ρωτάγανε προς τι η χαρά να λέγατε όλο schadenfreude "Δεν τά'μαθες Μαριλίτα μου; Παντρεύτηκαν επιτέλου τα παιδιά! Μα που ζεις και δεν τό'ξερες μωρή άσχετη" και να είστε η πρωτοπόρα κουτσομπόλα στο γραφείο. Το βλέπεις μπροστά σου; Θα μπορούσε να είχε γίνει πραγματικότητα. "Μα που τα μαθαίνεις όλα αυτά;" θα σε ρώταγε η Άσχετη καραμπινάτη όλο φθόνο. "Ε μα χρυσή μου, αφού δε διαβάζεις Σάκο, τι να σου κάνω. Ξεστραβώσου να μαθαίνεις και κανένα νέο. Και Σακοτουίτερ στο iphone."

Και για να μην ξεχνάτε ότι τους μισείτε σε αυτή τη φάση τουλάχιστο, πάρτε μία ακόμη για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται:
Αίσχος και όνειδος. Πάνα δουλέψω. Και όταν γυρίσεις στο σπίτι, τιμημένε αναγνώστη, και σε περιμένει ο Μπάμπης, ο Μάκης, ο Μικές, με την κοιλιά να κρέμεται έξω από το παντελόνι γιατί κάνει και ζέστη, με την παντούφλα την τσανκλέτα του στρατού, με το τσιγάρο να κρέμεται ηδονικά από το κάτω χείλος, με το ηλίθιο αέναο φραπέ του που το πίνει 10 ώρες κύριε ελέησον δηλαδή και ο αφρός ξεραίνεται αηδιαστικά στο ποτήρι και άντε να τρίβεις μετά, με στάμπες ιδρώτα κατά τόπους, να θυμάσαι πώς περνάνε τον καιρό τους τα πιτσουνάκια Cruz-Bardem. Μπορείς πλέον να τους μισείς άνετα, τουλάχιστον για τώρα.

Labels: , , , , ,

17 Comments:
Anonymous Άντα Φτυς said...
Κι εμένα μ΄αρέσει ο κοκκινοτρίχης. Αλλά μ΄αρέσει και το κλασικό αμερικανό Μαρκ Σλόαν. Δε βαριέσαι, μακριά απ΄τον κώλο μας...

Blogger provato said...
πόσο χάρηκα για αυτό το γάμο, δεν λέγεται. λες κ η πενέλοπε είναι αδερρρρφή μου κ ο Χαβιέ φίλος μου.

Πιστεύω ότι ταιριάζουν πολύ, πλας είναι ισπανοί, πλας μετά την εμπειρία της Θωμαϊς Κρούζ (tom cruise) η πενέλοπε θα είναι πιο ρεαλίστρια κ δεν θα τον αφήσει τέτοια άντρα!

να ζήσουν τα παιδιά

Blogger provato said...
μετά την κατάκτηση του μουντίαλ, αυτό, ρητζόης εσπάνια!

Anonymous RedScorpio said...
Του Χαβιέ του έχω μεγάλη αδυναμία γιατί είναι άντρας αρσενικός, καθόλου δήθεν και μου θυμίζει κι ένα πρώην μου. Σαν μια ζουμερή και λαχταριστή σταβλίσια.

Όσο για την Πηνελόπη, πολλοί (βασικά πολλές) δεν τη γουστάρουν κι απορούν τι της βρίσκουν. Εγώ πάλι βρίσκω ότι έχει τύπο και φυσικό, ηλιόλουστο σεξαπίλ. Για του λόγου το αληθές, ιδού κι ένα πειστήριο...

http://www.youtube.com/watch?v=OZhj6UyL624

Όπως και να'χει, καλά να'ναι τα παιδιά και να σκάσουν οι οχτροί τους.

OpenID maestria77 said...
"...και του δόκτορος Vorenus (Hunt) του κοκκινοτρίχη, που για αυτόν άρχισα να το βλέπω εξάλλου.."

Επιτέλους βρήκα κι άλλη!!!!
Λατρεύω Vorenus, ΑΓΑΠΩ σε λέω!!!

Όσο για τους σπανιόλους, τους μισώ, τους μισώ (ειδικά με τον καύσωνα), αλλά γμτ είναι ΠΟΛΥ ωραίο ζεύγος!

OpenID maestria77 said...
Κατερίνα μου, δες κι εδώ:

http://www.imdb.com/name/nm0873998/

Συγνώμη και για την καθυστέρησις, αλλά μία είναι η γκουρού του κοινωνικού σχολίου, εμείς μπροστά της, τι να προκάμουμε;

Blogger Katerina said...
Άντα μου, Σλόαν; Ρήλη; Εμένα μου φαίνεται τόσο σφιγμένος και δυσκοίλιος... Αλλά τα γούστα καλό είναι να διαφέρουν. Άμα μας άρεσαν σε όλες οι ίδιοι γκόμενοι, θα υπήρχε πρόβλημα.
Πρόβατο, θυμάσαι που έκανε μία περασιά και από το ΜακΚόναΓκέι; Δηλαδή κρίμα το κορίτσι. Τουλάχιστον τώρα έπεσε στο συμπατριώτη, ίσως να φτουρήσει.
Red Delicious, και εγώ την Πενελόπε τη βρίσκω πολύ αισθησιακιά γυναίκα και μία από τις πιο σέξι που κυκλοφορούν στην πιάτσα. Το μίσος και για τους δύο είναι μόνον προσωρινό, το τονίζω, και μόνον επειδή αυτοί είναι Μπαχάμες και μεις γάμα τα.
Μαεστρία, με το Βορήνους έχω θέμα από το Rome, είναι που έχω και αυτή την κατάσταση με τους κοκκινοτρίχηδες που δε μ'αφήνει να ησυχάσω... Έχει και ένα σώμα κόλαση και μου θυμίζει και το Daniel Craig αλλά σε πιο clean cut στιγμές του. Και παρεμπιπτόντως αυτό το γκομενάκι το άλλο που παραθέτεις πρέπει να το ψάξω καλύτερα! Παιδί μου.

OpenID maestria77 said...
Είναι παιδί, δεν είναι;
Δες και το "Battlestar Galactica", αν σ' αρέσουν τα σκάι φάι, θα σ' αρέσει κι αυτό, ΣΕ λέω!

Το ROME είναι απ' τις καλύτερες σειρές που 'χω δει!!!
Έχουν κάτι χατ αυτοί οι κοκκινοτρίχηδες, όντως.

Blogger Moodygirl said...
pw pw poso dikio exeis gia to geys anatomy ( pou btw prepei na einai h pio kserasmatikh seira ever)

Blogger Katerina said...
χαχαχα το Gey's ήταν bonafide λάθος ή επίτηδες; Όπως και νάχει το κρατάμε! Όταν βλέπω Greys ονλάιν, συνήθως τα περισσότερα τα περνάω Fast forward γιατί βαριέμαι τις επαναλήψεις τύπου Φώσκολος στο σενάριο και τις υπερβολικές κλαψομουνιές που δείχνει συχνά. Έχει όμως και καλά, όπως ορισμένους καλούς θυληκούς χαρακτήρες (που συχνά τους κυνηγάμε με το τουφέκι για να τους βρούμε) και αυτές τις σχέσεις τις interracial και τις γκέι που έχουν ενδιαφέρον από κοινωνιολογικής άποψης.

Anonymous RedScorpio said...
Αφιερωμένο στις λάτρεις των κοκκινοτρίχηδων ... Χι χι χι !!!

http://uk.imdb.com/media/rm1047890688/tt1248971

Anonymous RedScorpio said...
A! Παρέλειψα... Count me in στο κλαμπ του γιατρού του Hunt. By far ο πιο σέξι κι ενδιαφέρων άντρας που πέρασε από το Gey's (pun intended) Anatomy. Και μ'αρέσει που τον ζευγάρωσαν με την Κριστίνα Τάδε, γιατί είναι by far η πιο συμπαθής εκεί μέσα.

Το Rome δεν το έχω δει αλλά κάτι μου λέει ότι πρέπει να το ψάξω. Άσε που μόλις είδα ότι το αγόρι είναι made in Scotland. Αν υποψιαστώ ότι έχει και προφορά Σκωτσέζικη (λα-τρε-ύω προφορά Γλασκώβης) ...

OpenID eyegraphic said...
mazeltof!mazeltof!!!
:)

Anonymous Yiannis/Pefki said...
Agaphte Sake, na zhsoun ta pedia sigoura, ta zilevoume epishs estw kai prosorina...ti na kanoume emeis mexri sxoino ta weekend...Alla to keimeno sou simera htan mes thn parazalh? mipws eixes pei 4-5- caipirinia parapanw?? Den einai kako meres pou einai :)

Blogger Katerina said...
Δυστυχώς αγαπημένε Γιάννη από την Πεύκη, που ελπίζω εκεί ψηλά να έχετε δροσά τουλάχιστο, καϊπιρίνιες παραπάνω δεν υφίστανται, μόνο η κανονική ημερήσια συνιστώμενη δόση. Είναι η ζέστη και η ρέγκλα της δουλειάς που συφιλιάζει, καταλαβαίνεις!

Blogger amalthia said...
εμένα αυτός μου αρέσει πολύ...όπως και οι φωτογραφίες που έβαλες!!!!!


σα λυσσάρα κάνω...

OpenID eyegraphic said...
mazeltof special:
http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA

Links to this post:
Create a Link