Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Thursday, September 09, 2010
Φρέσκο Γκομενάκι για το φθινόπωρο: Tom Hardy
Η νέα τάση της μόδας στα γκομενάκια φέτος μάλλον τα θέλει beefy. Τον έχω εδώ και καιρό στο μυαλό μου τον Tom Hardy, αλλά είπα να μη βιαστώ, να περιμένω με την δημοσίευση, για να διαπιστώσω: είναι όντως αυτός ένας νέος έρωτας, ή πρόκειται περί στιγμιαίου infatuation που θα περάσει σε μία βδομάδα; Είναι ο Τομ ο νέος Alexander στη ζωή μου, ή θα περάσει απλώς σα μία απλή φουσκοδεντριά από τις πολλές;;
Kαι δε θέλω πίπες αααα τώρα που είδαμε Ινσέψιον όλοι εκεί πέσαμεεεε κλπ. Το ινσέψιον το είδα ΕΠΕΙΔΗ έπαθα πρώτα το Hardy-On (καλά, με ενδιαφέρει και το θέμα των ονείρων στις ταινίες). Αλλέως οι ταινίες sausage-fest δε με συγκινούν ιδιαιτέρως. Η αλήθεια είναι ότι τον Τομ τον είδα καλά- καλά πρώτη φορά όταν είδα ένα ταινιάκι που μούχε κολλήσει να δω από καιρό, το Bronson. Και μάλιστα στο Bronson o Tom είναι μάλλον αντισυμβατικός ως παρουσία (σ.τ.Μ. δεν είναι για τις πολλές η καράφλα και το handlebar μυστάκι του πιο απαιτητικού τσέλιγκος). Και η αλήθεια είναι ότι σε πολλές φωτογραφίες που θα τον δεις θα πεις ΑΥΤΟ; Τζήσους, χάλασε το γκομενοραντάρ του Σάκου και προτείνει σακαλούφες; Τον πρόσεξα γιατί είναι decent ηθοποιάκι και έχει ένα κατιτίς στο βλέμμα που τραβάει και το Χριστό, μα τον Αη-Σπυρίδωνα, δέστονα και σε άλλα κόλπα και θα με πιάσεις- ίσως. Το βλέμμα και το χείλι και το κορμί built like a brick shithouse και το αγορένιο χαμόγελο που τσακίζει. Βέβαια δεν χαλάνε καθόλου οι δηλώσεις που είχε κάνει κάαααποτε σχετικά με το ότι έχει μπαλαμουτιαστεί με άντρες-γυναίκες-πάρτα κάτω-ο καλός ο μύλος κλπ και έφτασε να αγγίξει το mainstream η ιδέα ενός άντρα σταρ που δηλώνει αμφισεξουαλικές περιπέτειες, επιτέλους. Και το γεγονός είναι ότι έπεται μεγάλο κύμα Tom Hardy αφού θα παίξει και σε remake του Mad Max (μπα και σβήσουμε από το μυαλό μας εξ ολοκλήρου το Melaka Gibson), οπότε πιάστε τη σκληρή σανίδα σας, γυαλίστε την καλά καλά και ετοιμαστείτε να βραχείτε. Χριστέ μου, γιατί δεν γράφω άρλεκιν να βγάλω και κανά γκοφρά;
Αρκετή λεξόρροια, πάρτε το βύζουαλ για επιδόρπιο:

Α ναι, έχει και NSFW, ξέχασα να πω
Για όσους το προτιμούν βρώμικο

Ως Charlie Bronson (δεν εννοεί τον ημιαπάτσι μουγκό ηθοποιό Charles Bronson από το '70, για άλλον πρόκειται)
δεβοναίρ
Ο Τom Hardy φοριέται πολύ και στο twitter εφέτο.



TYFYT.

Labels: , , , , , , , ,

21 Comments:
Blogger provato said...
μια λέξη μόνο

Μ Ο Υ Ν Α Ρ Ο Σ

Blogger provato said...
(σάκε μου αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε)

Blogger provato said...
κ εννοείται, κάτω τα χέρια, το είδα πρώτος

Blogger provato said...
(επίσης, η τεράστια μύτη, τι μας λέει; χεχεχεχε)

Blogger Lolly said...
με συγκινησες, τον αγαπω! κατσε να δω πως θα σηλωθω απ'την καρεκλα τωρα που τα κανα μουσκεμα όλα! (φτου , ντροπη μου)

Anonymous Maria said...
na mari.Olo Alexander...olo Alexander.

Blogger Katerina said...
Εμ έτσι είναι ο έρωτας καλή μουυυυ
Αλλά από τότε που ο Αλεκζάντρ τα έφτιαξε με το τσόλι το υπόβαρο η σκέση μας άρχισε να σπάει. Κάτι είχε αλλάξει. Και η σκέση που σπάει δεν ξανακολλάει σαν πρώτα, σα βάζο μιγκ. Έχουν δίκιο αυτοί που λένε ότι η παλιά καψούρα περνάει μόνο με καινούργια. Πάρε τώρα μια καινούργια νάχουμε να ονειρογνώμαστε.
Προβ, πούσαι στο τβίττερ;
Λόλλυ αυτό το πρόβλημα το έχουμε σήμερα πολλοί, μην ανησυχείς! Θα σε νιώσουν στο γραφείο, δεν τίθεται. Πέστους πως γιορτάζουμε μέρα Tom Hardy-On.

OpenID maestria77 said...
Μα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;

Να ΣΕ πω, το θέλω και λίγο ψωμομένο το γκομενάκι, να 'χουμε κάτι να πασπατεύουμε τα κρύα βράδια του χειμώνα βρε παιδάκι μου.

Αλλά και τ' άλλο το αψηλό, κάτι μου κάνει!
Δεν είναι ανάγκη ν' απαρνηθείς την πρώτη καψούρα Κατερίνα μου.

Κι αυτά που λένε "στους δυο τρίτος δε χωρείς" είναι αηδίες, μικροαστικά και μπασκλας πράγματα!

Anonymous Άντα Φτυς said...
@provato και @Σάκε, ογκόλιθοι της μπλογκικής κουλτούρας αυτού του τόπου και όχι μόνο), με όλο το σέβας και την αγάπη που σας έχω, την κονσομανσιόν του γκομενακίου την άρχισα πρώτη εγώ. Όχι ότι έχει και καμία σημασία, εδώ που τα λέμε.
Το σκεφτόμουνα χτες τι θα σκεφτότανε ο τομ χάρντυ άμα του λέγανε ότι είναι κάτι τρελές ελληνοπούλες που σφάζονται ποια τον είδε πρώτη.

Anonymous Λιγωμένη said...
Το παραδέχομαι εγώ τον προτοείδα στο Inception(δεν μου άρεσε_η ταινια that is).
Eίναι πολύ μιαμ! Και οι φωτογραφίες που διάλεξες μία και μία!

Anonymous RedScorpio said...
Επειδή βλέπω ότι κολλήσαμε στα ... μέλια, σάλια και άλλα bodily fluids, εγώ θα αναλάβω -με κίνδυνο να με λυντσάρετε- το ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου.
Το αγόρι το 2002 στο Nemesis (ναι, είμαι Trekkie τι να κάνουμε;). Δεν με εντυπωσίασε αλλά ομολογουμένως το μακιγιάζ δεν τον βοηθούσε ιδιαίτερα.
Αλλά και τώρα που τον βλέπω μου κάνει είτε ένα αγόρι με pouty κοριτσίστικα χειλάκια, είτε ένα έκφυλο, bisexual αγόρι με pouty κοριτσίστικα χειλάκια. Κάτι μεταξύ Mick Jagger και Jonathan Rhys Meyers. Για να δούμε πως θα μεγαλώσει. Από μένα πάντως... ουδεμία έκκριση fluids.
Άντε, σας αφήνω τώρα μόνες με τον Tom. xoxo

Blogger gay super hero said...
Τώρα αυτό τί είναι; Τεκνό; 'Η bear; Ποιες φώτος είναι this year; Και ποιες last year;

Δεν τον ξέρω τον κύριο και με μπέρδεψες Σάκε μου! Να ερεθιστώ; 'Η να τ'αφήσω; :-Ρ

Blogger Katerina said...
Εγώ θα σου λύσω το θεματάκι σου, gay super hero μου! Θέλει μόνον το κορμί σου, ερεθίσου! Όσον αφορά την κατηγορία bear ή τεκνό, το παιδί ειναι εμφανώς versatile, παίζει σε όλα τα ταμπλό απ'όλες τις απόψεις, οπόταν το οραματίζεσαι όπως σου έρθει την προκείμενη στιγμή που είσαι σε ανάλογη φάση. Έχεις όρεξη για καυλοχουχουλιάσματα με τζούση αρκουδίσκο; Πάρε έναν Χάρντυ μπήφυ να σου βρίσκεται να σου πιάσει όλο το βίρτσουαλ κρεβάτι. Είσαι σε φάση πιο βασταγερή, πιο ζωηρή, πιο ανέμελη και θέλεις ένα τεκνό να συμβαδίσει; Έχει κι απ'αυτό, στα πιο μικράτα του. Δηλαδή όπως το θες, σε καλύπτει, πιστεύω. Θα φορεθεί εφέτο το βερσατίλ. Προτείνω να τον απολαύσεις σε κάποια εργάκια για να δεις άμα σου κάνει το δειγματάκι να το κρατήσεις. Ειδάλλως δεχόμεθα και επιστροφές, δεν τρέχει.

Blogger gay super hero said...
Μπά, εγώ νομίζω ότι μπουντάλεψε το τεκνό Σάκε μου.

Απλά ο Σάκος είναι ενημερωμένος και έχει παρακολουθήσει με κομμένη την ανάσα όλο το τρατζέκτορι που έχει διανύσει ο χάρντι πύραυλος στο γαλαξία των αστέρων :-Ρ

Blogger Katerina said...
χεχεχ μπούντεσρεπουμπλίκ Χάρντυ. Μωρ'εγώ τον παίρνω (μεταφορικώς μιλώντας) ως έχει ατσαλάκωτο, με τα κλειδιά στο χέρι. Εγώ πάντως σας ενημέρωσα! Άσε που θα παίξει και στο Tinker, Taylor, Soldier, Spy με Colin Firth και Gary Oldman. ΔΗΛΑΔΗ πόσο πιο πολύ να φτιάξουν αυτή την ταινία για μένα; Να ρίξουν ένα Σκάρσγκωρντ; Ίσως. Αλλά θα τη δω και ως έχει.

Blogger gay super hero said...
Τό χω διαβάσει αυτό του Τζον Λε Καρουά.

Ελπίζω η ταινία να είναι καλύτερη από το βιβλίο...

Blogger *Αστέρω* said...
Ωραίος ο παίκτης, αλλά you can keep him. Επιμένω οτι π ρ έ π ε ι να κάνεις αφιέρωμα στην οικογένεια Skarsgard-στα αρσενικά μέλη της, ένηγουέη. Να δούμε τον Βίκινγκ τον σωστό, τον πρόστυχο..

Anonymous RedScorpio said...
Κι όσο ζαχαρώνουμε τα μπακλαβαδάκια ονόματι Alexander και Tom, ας χαρούμε κι έναν ζουμερό ... μπαμπά!

http://theberry.com/2010/09/16/javier-bardem-october-issue-of-esquire-5-photos/

Blogger Ethan Raynolds said...
mmmmmmmmmmmmmm...........Endiaferon!!!!

Blogger tsok said...
Καλέ γιατί το τουμπανιάσαν έτσι το τεκνό; Κρίμα το παλουκάρι...

Blogger melistal_k_aktos said...
Αυτό το Τσάρλι Μπρόνσον εξετίναξε ό,τι ορμόνη είχα τέτοια ώρα εύκαιρη..

Links to this post:
Create a Link