Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, February 28, 2011
ΣΑΚΟΣΚΑΡΣ 2011!
Ω! Tα Όσκαρς!
Η υπέρτατη βραδιά του γκλαμούρ, του σινεμά και του καλού γούστου. Και αυτό μόνον αν είστε άτυχοι. Χτες το βράδυ δεν ήμασταν και τόσο τυχεροί. Η βραδιά ήταν μέτρια από όλες τις απόψεις. Τα τσίτια ήταν σε γενικές γραμμές καλά, αν και δε σκίζω φλέβα. Δεν είχαμε παρασπονδίες τόσο τραγικές που να δίνουν μία νότα γελοίου ενδιαφέροντος στο ηβέντ. Η παρουσίαση Franco-Hathaway ήτο αξιοπρεπής αλλά δεν με μαγνήτισε κιόλα. Δε γέλασα τα αστεία τους. Γενικά η Αν μου άρεσε περισσότερο από τον Φράνκο, είχε ένα αλλύρ συγκέντρωσης που έλειπε από αυτόν, εκτός αν μετράτε τις στιγμές όπου διάβαζε το τελεπρόμτερ απροκάλυπτα. Αλλά όπως πάντα, το ζουμί τόχει η κότα του red carpet:
Ο Armie Hammer του Social Network με τη γυναίκα του κάνει πολύ Lance Bass στη συγκεκριμένη πόζα. Πιάσε μας ένα ρεφραίνο BYE BYE BYE και κάντηνα.
Ενσταντανέ bromantic με King Firth και ξούρα Geoffrey Rush. Αwww
O Trent Reznor aka Bootleg Snape με το κοράσι του. Μια χαρά τον κόβω ή έχω καιρό να χαριεντιστώ και τα βλέπω διπλά όσον αφορά την πηδηξιμότητα του αντικειμένου; Καλά, είστε πολλές, δε θα πιαστούμε και σύριζα. Εγώ στην ουρά δε μπαίνω.
John Hawkes: ρε σεις, και αυτός σεξουαλικά ενδιαφέρων μου φαίνεται. Πρέπει να βγω από το γραφείο σύντομα. Αλλιώς και η λάμπα θα αρχίσει να μου γυαλίζει. Τον σαντουνγκο-ταφετά της κόμισσος Μπάθορυς από δίπλα στη ρομαντική απόχρωση του βοϊδαίματος (oxblood για όσες είχαν και στην επαρχία τους) δε θέλω να τον πιάσω. Άμαχος πληθυσμός. του λέητ. Ο γουέλ.
Natalie Portman, νταξ, βαρέθηκα τη σιελλόροια το λόγο σου. Βαρέθηκα και που το πήρες, ήταν αναμενόμενο. Βασικά όχι ότι δε μ'αρέσει η Πόρτμαν, αλλά δε μου αρέσει το ζαχαρογλύψιμο και οι γκαστροτεμενάδες και οι παστρικιές βόλτες στο χαλί με την κοιλήθρα τούρλωμα και γουάτ νοτ. Η αλήθεια είναι ότι βασικά θα το ήθελα να το είχε πάρει οποιαδήποτε από τις άλλες, κυρίως Annette Benning η οποία γαμεί, δέρνει και παραδίδει υποδήματα στο χέρι. Και η Michelle Williams είχε μία γαμάτη παρουσία στο Blue Valentine. Και η Jennifer Lawrence sto Winter's Bone αξιοπρεπέστατη. Ίσως όχι τόσο η Νικώλ Παγοκύστμαν, τουλάχιστο όχι μέχρι να σταματήσει να φυστικώνει τα χείλια της με τις βελόνες (Ι never said I was partial), αλλά γενικά όλες οι ερμηνείες μου φάνηκαν καλύτερες από τση Νάταλης. Αλλά τι τα θες φίλε μου, Αμέρικα είναι τούτο, άμα δεν κάνεις το θρηνώδες, υπερβολικό overacting δεν παίρνει πρέφα ο λαουτζίκος, σου λέει, ότι το πας καλά το γράμμα. Αυτή η κατηγορία πάντως είχε για μένα το περισσότερο ενδιαφέρον από όλη τη βραδιά.
Jesse Eisenberg ο πατσαβουρομαλλιάς κάνει ασσορτί με το τσίτι-ξεσκονόπανο της Σουώνκ (όρα: παρακάτω) άμα τον γυρίσεις ανάποδα. Κάνε κάτι λοιπόν να χάσω το τρένο. Σταμάτα βρε παιδί μου με αυτό το SoulGlo που βάζεις πωωωωωωωωω ρε παιδί μουυυυυυ- πάρτονα οne night stand να σου αφήσει στάμπα λίγδα στο μαξιλάρι να πούμε έχεις καταντήσει.
Justin Timberlake με τη μάνα Timberlake. Δε θέλω, μπούχτισα, φάτε τον εσείς. Ωραίο όμως το παγωνάκι της μάνας Τίμπερλεηκ.
Jennifer Lawrence τι μου θυμίζεις. ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ:
Προπέρσινο Σκαρλετάκι;; OXI ΒΡΕΕΕ και πως μας ήρθε τώρα! Καρμπονάκι όμως. Μόνο ένας στων Ψαρρών την ολόμαυρη Μιζράχη της έλειπε να της ψαχουλέψει το βύζο.
Annette Benning με ένα περίεργο κατασκεύασμα που τη δείχνει τετράγωνη. Σ'αγαπώ, αλλά το τετράγωνο δεν ήταν απαραίτητο. Πόιντς για την πρωτοτυπία; Barely.
Nicole Kidman και Gwyneth Paltrow: adventures in dislikeability!
-Εσύ Γκουήνεθ μου πώς τα καταφέρνεις και έχεις κατασφάξει την καργιέρα σου τα τελευταία χρόνια; Προσπαθώ και γω αλλά να, πήρα πάλι υποψηφιότητα. Έχω δοκιμάσει τα πάντα!
-Άκου να σου πω Νικώλ μου, καλά το άρχισες με τα ενέσιμα, συνέχισε έτσι, αλλά προσπάθησε να κόψεις λίγο το οbvious μιρλολόι "είμαι μια απλή νοικοκυρά" και ρίξε λίγο τόνους ανωτερότητας και "δεν ξέρω γιατί δεν τα καταφέρνουν όλοι να είναι τόσο σικ και να τα σενιάρουν όλα στην ώρα τους σαν εμένα, αφού μπορώ εγώ, μπορείτε και ΣΕΙΣ αγαπημένες φίλες" και θα ρίχνεις και ένα φέηκ γέλωτα στο τέλος. Και WAH-LAH. Μπορείς και ΣΥ να έχεις κολλητάργια τη Μπηχτόνσε και το Τσέι Ζη. Αφού μπορώ ΕΓΩ, μπορείς και ΣΥ.
Τσίτι Γκουήνεθ=σφουγγαρίστρα Studio 54. Τσίτι Νικώλ=αγέρωχη Cate Blanchett ΗΘΕΛΕΣ.
Mila Kunis με θεωρητικά πολύ καλό τσίτουλο αλλά στην πράξη χωλαίνει κάπου η απόχρωση η μπυτζαμέ. Θέλω να την ξαπλώσω να πάρω δυο ανάλαφρους. Το νιώθω, θα μυρίζει και σουπλήν λεβάντα. Σουπλύνε-βάλε η τουαλέτα. Πώπω ρέγκλωσα τώρα που τα λέμε, έχω και αγρύπνιες να επανορθώσω.
Ο Rubber Ducky Junior ήταν πολύ σαρμάν εψές το βράδυ, με κωλοτούμπαρε η αλήθεια είναι. Αλήτη, εψές ήταν η βραδγιά σου.
Πόσο κάργα γουστάρω το ηλίθια δυσκοίλιο σφιχτομούρικο που παίρνουν συνήθως οι Donald και Melania Trump; Καλά, αυτό το μοντέλο fembot δεν έληξε ακόμα; Φστ Ντόναλντ, ρίξε μία ματιά, κάπου στα καπούλια θα βρεις το Use By date.
Κάπου μια Μarla Maples βυθίζει ένα πυρακτωμένο πηρούνι σε ένα ομοίωμα ξανθιάς πλουτογκόμενας καμωμένο από σαπούνι, μαλλιά μπάρμπι και δάκρυα παρθενώπης.
Cate Blanchett, ΕΤΣΙ γαμάει η Αστραλία. Ε μα δε γίνεται να το αντικρύσεις ΑΥΤΟ και να μην κυλιστείς στην άλικη μοκέτα και να πάρεις 500 πους απς ρησπεκτ. Πώς άντεξε το κοινό και δεν έλιωσε όπως ο όχλος στο Raiders of the lost ark όταν ξωμύτισε η Κέητ από το λίμο? Ελάχιστες θα μπορούσαν να φέρουν αυτό το φόρεμα χωρίς να τις περιφέρει αυτό το ίδιο σαν τομάρια. Τα σέβη μου.Hailee Steinfeld είσαι ατσίδι, είσαι ήδη αγαπημένη και περιμένω πολλά και διάφορα γαμάτα από σένα. Μακριά από κουλίδου franchises, τσίμπα μία Katniss και με την ευχή μου. Το φόρεμα κανονικά δεν ειν του στυλ μου σε κουφετεμετουλί και τούλι, αλλά δε με χαλάει εδώ. Μόνον που είναι ΜαρκΧέζα, η οποία με χαλάει από μόνη της ως κόνσεπτ. H ιδέα μου θύμισε το prada τσίτι της Carey Mulligan από τα περυσινά Όσκαρ, ένα τσίτι mullet αν ενθυμούστε, μαύρο με ένα σκασμό τσιτσιμπλίγκια στο έμπροσθεν, από ξυραφάκια μέχρι μπουλόνια μέχρι τσιμπιδάκια φρυδιών μέχρι τα παγωμένα δάκρυα της Νικώλ Κίντμαν (EΔΩ).
Russell Brand, για το όνομα του σεπτού σαμάνου Καστανέντα, ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΞΥΡΙΖΕΣΑΙ. Μου δίνεις άκυρη εντύπωση άτοπα ξυρισμένων γεννητικών οργάνων. Θα σταματήσω εδώ. Δεν θα ήθελα να επεκταθώ. Αλλά το λίγο απήλ του εξανεμίζεται όταν πέφτει ξούρα.
Matthew McConaghey, ποιος σε κάλεσε γαμώ τις χίλιες σάλπιγγες της Ιεριχούς; Η Camilla Alves είναι μία υπέροχη ύπαρξη. Πραγματικά δεν ξέρω πως έγινε αυτό το συνταίριασμα.
Hugh Jackman, πως να το πω. Δεν θα μπω σε αναρωτήσεις αν η σύζυγος Deborah σου κάνει το μούσι ή αν είναι πολύ μεγάλη για την πάρτη σου. Αυτά είναι θέματα δικά σου και στην τελικιά δε με απασχολούν. Αλλά θα πω ότι δεν κατανοώ γιατί την άφησες βρε τη δόλια να κυκλοφορήσει ΣΤΑ ΟΣΚΑΡ, αν έχεις το γιαραμπή σου, σαν κότα μπουρλέσκ-βωντβίλ-καμπαρέ, ένα εισιτήριο, τρία σόου. Και το ανατομικό το υπόδημα μου έβγαλε το μάτι.
Reese Witherspoon σε αναμάσημα τύπου βίντατζ. Νταξ μωρέ, καλά το πάει. Κοιμήθηκε κανείς ή μόνο εγώ κοντεύω; ΠΟΥΘΕ ΤΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ;;
Α, ναι, εδώ φούντωσε μέσα μου το χτικιό της αντιπάθειας. Όσο περισσότερο τη βλέπω τη Hilary Swank στα Όσκαρ, τόσο περισσότερο μου τη δίνει. Έχει γίνει σαν έμβλημα των σπαταλημένων απονομών Όσκαρ. Εδώ με φτερωτό τσίτι που περνάει Swiffer από το χαλί και μαζεύει όλη τη βρωμιά. Μπα που να φύσαγε να έπαιρνε τα πάνω του, να σηκωνότανε να πετάξει και να σ'έπαιρνε και σένα μαζί. ΟΥ μωρή και συφιλιάζομαι πάλι.
Η πρώτη εμφάνιση της Anne Hathaway στο χαλί. Σα να βρίσκεται εν μέσω αυθόρμητης αναγέννησης σκέλους είναι αυτό το κουραδωτό το επιπλέον που σούρνεται. Σα να φούσκωσε το πόδι και ετοιμάζεται, ίσως, να φυτρώσει νέα Αν να πάει να φύγει. Τo the bar, my good woman!
Η Virginia Madsen συνεχίζει τη μοναδική της παράδοση του να κάνει όλα τα φουστάνια ανεξαρτήτως στυλ, σχήματος και χρώματος να μοιάζουν μπουρδελιάρικα. Όχι με τον χυδαίο τρόπο, απλώς είναι σα μαντάμ ό,τι κι φοράει. Δεν τόχω αποδώσει σε τι οφείλεται ακόμη.
ΜακΚοναΧέι νούμερο 2: τη Daphne Zuniga πάλι ποιος σκατά την κάλεσε;; Καλέ πώς τις τσιμπάνε αυτές τις προσκλήσεις; Ώρες ώρες δυσκολεύομαι να το καταπιώ το χάπι. Επιεικώς χαζό το τσίτι της μούμιας. Λες και τις το φάγανε το ζούμπερα στον πάτο.
Κάτι περίεργο, κι όμως αόριστο συμβαίνει με το πρόσωπο της Julia Ormond. Το φόρεμα, δε, είναι σα λαμπατέρ από το βουντουάρ της Κριστίνας Αγκιωλέρας, από αυτά με τις αυτοχτονικές τάσεις. Το τι θάχανε δει τα μάτια αυτής τη λάμπας! Αν είχε χέρι, θα τόβγαζε να σπρώξει μια να φάει πάτωμα μια και καλή. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΩΡΕΕΕΕ ΔΕ ΒΑΣΤΑΕΙ ΤΟ ΣΚΑΡΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ Η ΕΜΠΑΤΗΗΗΗΗ
Ο Andrew Garfield μπήκε χτες στην αρένα λες και ήτανε δικιά του και με ένα ύφος λες και ήτανε ο βίντατζ Brad Pitt και ο μόνος σερνικός σε Horny-and-Single Mingle όλο γυναίκες σε φάση ωορρηξίας. Πούθε προέρχεται η αυτοπεποίθηση; Γιατί από αυτή τη φάτσα δε νομίζω. Καλά, κάνε πρώτα νουμεράκια και λεφτάκια στο μποξόφις αγόρι μου και τα λέμε. Τέτοια φάτσα είχε και ο Πέτυφερ και κοντεύει να φάει και πόδι από το Ψώλυγουντ εκτός από τα λόγια του.
Javier Bardem μπουλούκος και βοϊδόφατσος και Penelope Cruz Ζωζώκα τη βραδιά της ονομαστικής της εορτής στην Κινέτα. Λάμψη! Πούλια! Παγιέτα! Βύζος! Μαλλί! Φλας! Νάζι! Νιώθει άλλος μία ανάγκη να χτυπήσει ρυθμικά παλαμάκια ή μόνο εγώ;
Aishwarya Rai με τσικουλατί που μου ανοίγει την όρεξη για μερέντα.
H Jennifer Hudson δε μπορώ να καταλάβω γιατί έπρεπε να χάσει 500 λίβρες ντε και καλά. Η μούρη της είναι ίδια, δε βλέπω ότι θα αρέσει σε περισσότερο κόσμο μόνο και μόνο επειδή το σαρκίο πλέον κρέμεται επάνω της σα τσίτι δανεικό και στο κόκκινο χαλί όταν την έδειχνε, όλο μου φαινότανε ότι έτρωγε φλασιές αντράλας και ωσάν άλλη ανθισμένη μανόλια, άμα δεν της χώνανε ένα φαγώσιμο στο στόμα δια της βίας, ήταν έτοιμη να ζαβλακωθεί και να έρθει να ταβλώσει επιτόπου, να κατσικωθεί και να μην σηκώνεται να φύγει. Δηλαδή αυτό τώρα βοήθησε την καργιέρα της; Με αυτό το σάπιο μανταρίνι δε νομίζω ότι χρειάζεται να ασχοληθούμε. Αμελητέο στην καλυτέρα, απαίσιο στη χειροτέρα. Έπρεπε να είναι γυαλιστερό; Ανατριχιώ. Πιο συνοικιακή μπουτίκ δε μπορούσες να δείξεις.
Αγαπημένη Celine Dion! Μόνον εσύ παίρνεις το πιο απόλυτο cheese και το αποθεώνεις! Μόνο εσύ με τα δυναμικά σου καραγκιοζιλίκια επί σκηνής μπορείς να κάνεις το κάθε ηβέντ μία οπτασία! Η ομολογουμένως δυνατή φωνή σου απογειώνεται με τις τρομερές μούτες και τα μπράτσα που ανεμίζεις σα κουρούνα στο μουσώνα! Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η Σελίν είναι ένα υπερθέαμα που συναγωνίζεται σε μοναδικότητα τη Μαράγια. Άσε που πήγε να μας νανουρίσει μία και καλή στο μοντάζ με τους αποθανόντες. Τους ξαναπέθανε η άτιμη. Με την καλή την έννοια (;).
Christian Bale και σύζυγος Siri, Ποιος να μου τόλενε ότι ο Κριστιάν είναι κρυφοginger! Κάτι σκίρτησε μέσα μου, αλλά το κατέστειλα δια ροπάλου. Δεν είμαστε για τέτοια. Άκουσα ότι ο Κριστιάν, δε, είναι πολύ οργισμένος μεσήλικας και άμα τον κοιτάξεις στα μάτια σε παίρνει και σε σηκώνει ο οξαποδώ. Σιγά μη σκίσεις ζαρτιέρα κυρΒale μου. Ου ρε.
Melissa Leo, το απόλυτο αισθητικό χαλί για την φοντανιέρα της μάνας σου.
Η Mandy Moore μοιάζει σα να την κυλίσανε 4 βοηθοί σε κόλλα και μετά τη ρίξανε σε λάκκα με γκλίττερ και τη σηκώσανε με βίντσια χωρίς να την πιάνουνε μέχρι να στεγνώσει. ΧΕΙΙ-ΩΠ
Τημ Λάνθιμος με γαμάτες εμφανίσεις για τις κυρίες. Σήριουσλη, τις βρίσκω world-class αμέμπτου. Εδώ φαίνεται ότι το να βάζεις πλαστικόβυζα είναι μάλλον ηλίθιο. Πόσο σικ είναι οι κορίτσαροι; Αν είχαμε κατάσταση ντεβυζέ, οι εμφανίσεις θα είχανε κοπεί με το τσεκούρι. Νάις. Νιώθω το οίδημα της εθνικής περφάνειας.
Ε, η Helen Mirren είναι πάντοτε κόμματος τρίτης ηλικίας στο κόκκνο χαλί. Πότε βγήκε χάλια για να βγει και τώρα;
ΜαρκΧέζα και για την απροβλέπτου αντιδράσεων, πλέον, Χάλι Μπέρι (αν είναι να πιστέψουμε τις φήμες, έστω). Μορφούτσικο, δυσκολεύομαι να παραδεχτώ. Αλλά ποτέ δε μου έκοψε και την ανάσα η Χάλι. Νταξ, όμορφη αλλά τη βαριέμαι. Και βαριέμαι και την εντελώς προβλέψιμη επιλογή που έκαναν όταν την έβαλαν να αποτείνει φόρο τιμής στη Lena Horne.
Ρούφαλος δε σέξγιουαλ ρούφουλας!
Amy Adams, δε χρειάζεται να κάνεις ανταγωνισμό με τη Νικώλ Κίντμαν. Εξάλλου, ή το τσίτι, ή το γκολιέ. ΙΔΙΩΣ με μαλλί μοιραίο. Αυτή η εμφάνιση ίσως είναι η λιγότερο πετυχημένη που την έχω δει να κάνει. Το φόρεμα θα μπορούσε να σταθεί μόνο του χωρίς κολιεδάκι και με μαλλί σένιο και σληκ.
Η Maria Menounos έχει μείνει στην εποχή 90s Jello? Τι μαλλί κομμωτηρίου mall είναι τούτο;
Η Scarlett Johansson δεν παίρνει και βραβείο, αλλά μια χαρά αξιοπρεπής είναι. Δεν είμαι της νταντέλας, αλλά μου αρέσει το χρώμα.
Marky Mark και η σύζυγος, Proxima Estación Δευτεράντζα! Αχ παρακαλώ σας, την επόμενη φορά που ο ΜάρκηΜάρκη θα είναι κάπου δημόσια μαζί της, δώστε λίγη έως πολλή βάση σ'αυτή και στο απίστευτο bitchface της. Είναι ένα τρομερό πράγμα που απο μόνο του δίνει ζωή στην εκδήλωση. Ώρες ώρες αυτό το τσουτσόλι ξυνίζει τόσο τρομερά, τόσο μαγευτικά, που μοιάζει σα να την ταϊσανε σάπιο πικράγγουρο. Σας το εγγυώμαι, δείτε τη με προσήλωση και δε θα χάσετε. Για ΑΥΤΟ το χειροτέρας πράμα που έβαλε δεν ξέρω τι να πω, όποιος χριστιάν ντιώρ το σχεδίασε και της το πούλησε ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑΧΕΙ. #schadenfreudallyyours
King Colin Firth και Livia Guggioli, η όαση όλων των βραβείων. Κοίτα, δες νάζι, δες σκέρτσο, δες χάρη και ομορφιά. Βρε που αλλού θα βρεις τέτοια γκομενάκια;; Τους αγαπώ χωρίς ντροπή και ήταν το χαϊλάιτ μου. Ονειρεμένο ζεύγος που νάσουνα ζούμπερο στο δώμα να τους πάρεις μάτι μία ώρα, κι ας καθόντανε μόνο στον καναπέ βλέποντας DVD με ψεύτικο τζάκι. ΑΞΙΟΣSandra Bullock με κόκκινο τσίτι και καινούργια μύτη;; Τα σχόλια πήγαν και έφεραν στο τουήτερ γι' αυτή την κοψομύτη χτες. Αν και είναι φαιεινόν ότι η μύτη είναι εδώ και χρόνια pimped, σα να νιώθω μία φαγούρα, μία δόση υποψίας ότι δεν έχουμε πρόσφατο νυστέριασμα αλλά ίσως να φταίνε τα ενέσιμα στην τριγύρω περιοχή, που σπιθαμή δεν άφησε η δόλια ατρύπητη. Γιατί έτσι εξ αίφνης; Δεν το καταλαβαίνω. Άσε μαρή τη μούρη ήσυχη μη γυρίσει ο μπάτης και κολλήσει έτσι και τρέχα μετά για ευχέλαια.
Florence Welch αγαπημένη τζίντζερ θεά, δε θέλω κακίες περί προσώπου της. Αφήστε κάτω τις ιδιαίτερες μούρες και πιάστε να τα λέτε καλύτερα για τα πλαστικά προσώπεια που κυκλοφοράνε. Κάτι σαν τη Φλόρανς είναι ελπίς μας για το μέλλον. Το φόρεμα είναι κλασικό και αντιπροσωπευτικό του στυλ της. Είναι μεν ολίγον σα ποδιά κατουρημένη λόγω απόχρωσης στον ποδόγυρο, αλλά το λουκ δερματί νυχτικιά 1800 της πάει.
Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω για όσους βλέπουν τη Sharon Stone και λένε άααα, τι ωραία που μεγάλωσε, κλπ. Γιατί κάνετε το Στήβη Γουώντερ;; Ξεχάσατε για το πραγματικό πρόσωπο που είχε κάποτε η Σάρον; Δε θυμάστε τα κανονικά της χαρακτηριστικά;; Αυτό το φέμποτ είναι έτοιμο να βγάλει βυζιά- περίστροφα και να σας αποκαθηλώσει. Είναι ΒΡΕ αυτό το πρόσωπο της Sharon Stone?? Άμα είναι πρώτα να περιμένω γύρω στα 7-8 χρόνια τουλάχιστο και στο ενδιάμεσο από τα τραβήγματα να είμαι σαν τον Han Solo εκεί που τον παγώνει ο Jabba σα κάδρο και αφού αρχίσω να συνέρχομαι να μη μοιάζω καν σαν τον εαυτό μου, τότε δε γαμιέται.
Helena Bonham Carter γοτθικιά θεότητα που μας χάρισε το πιο γαμάτο side-eye ΞΑΝΑ με σχετικά απλό για αυτή ένδυμα. Θέλω να σημειώσω ότι τα τσαντιά- ριπίδια- βεντάγιες μου κάνουν κάτι στην ψυχοσύνθεση και πρέπει να βρω να πάρω ένα σύντομα.
Josh Brolin, που είναι η κυράDiane Lane; Ε χωρίς Diane βαριέμαι σε, αγάπη μου.
H Marisa Tomei φοράει ένα βίντατζ μουσουτού μαύρο λίγο φουφουλοχαρχουλέ, λίγο οβάλ στην περιφέρεια, δεν το λες και εξαιρετικό, ούτε το λες ιδιαιτέρως κολακευτικό, αλλά παρά το γεγονός ότι έχω προσπαθήσει να μην την πάρω από πολύ συμπάθιο, τελικά δε μπορώ και να επιδοθώ σε Σουώνκινγκ. Οπότε φέρε ζβάρνα τη φουφούλα σου, αγάπη μου. Δώσε και κανά τεχνικό οσκαράκι να γουστάρουμε. Do your thing.
Τη Jacki Weaver την έχω καταγουστάρει, δεν ξέρω, με γαργαλά ευχάριστα η ιδέα μίας σχετικώς συνηθισμένης κυρίας στα δεύτερα νιάτα που ξαφνικά βρέθηκε στα όσκαρ από την αφάνεια (εδώ έστω) να έρχεται στήθι με στήθι με τρανταχτά ονόματα του Ψώλυγουντ. Νταξ, ζουμπάει λίγο το ψηλό της μέσης, αλλά είμαστε οκέι, δε μου χρωστάς.
Η Michelle Williams το πέτυχε γαμάτο το μαλλί χτες το βράδυ. Όταν και το δικό μου έρθει σε αυτό το μήκος, θα το προσπαθήσω. Εκτός αυτού αυτό το Τσανελάκι μου άρεσε! Και βάζω θαυμαστικό γιατί συνήθως δεν αγαπώ Τσανελάκια. Αλλά αυτό έχει μία κίνηση, έναν αέρα, ένα θρόισμα στη λεύκα.

Kαι παρακάτω οι υπόλοιπες εμφανίσεις της παρουσιάστριας Anne Hathaway για όλη τη βραδιά:
Εγώ αυτό το ταξίντο το αγάπησα, αλλά σκίρτησε κάτι μέσα μου με άγχος όταν την είδα να χοροπηδά κάτι σκαλοπάτια με τακόνι κοσάποντο-σουγιά με πλατφόρμα. Δεν είχαμε σούπα όμως, ούτε κι εδώ. Και ένιωσα ένα σχίσμα μέσα μου. Συμπαθώ Αν, αλλά και μία σούπα δε θα μας είχε χαλάσει. Έτσι, μια απλή Sakis Rouvas για ορεκτικό.Αυτό ήταν από τα πρώτα και ένα από τα πιο αγαπημένα μου. Όλο αυτό το hardware-πανδαισία ειδών κιγκαλερίας μου μίλησε. Αυτό δεν το θυμάμαι, αλλά καλό το βρίσκω. Θάτανε στο power nap. Κι αυτό δεν το θυμάμαι, αλλά δε μου λέει απολύτως τίποτα. Παλιακουρίτσα πολύ κλασικιά μου κάνει.
Το χρυσό της adorable σφούρλας που έφερε το Αννιώ ήταν αρκετά εντυπωσιακό και μας έδωσε την ευκαιρία να σκάσωμε ένα χαμόγελο.Και ετούτο το wet look έμπαζε νεράκια. Ωραίο εφέ, αλλά ψιλοαπεχθάνομαι το χρώμα. Είναι βρε το κιουρίτσι μας για τέτοια μπαρουφάκια; Πάντως η Αν για μένα έκανε αξιοπρεπέστατη δουλειά και θα ήθελα να την ξαναδώ να παρουσιάζει, αλλά την επόμενη φορά με κάποιον πιο επαγγελματία αντί του WENT TO FILM SCHOOL Franco.
Με τις υγιές μας και του χρόνου!

Labels: , , , , , ,

21 Comments:
Anonymous Anonymous said...
κουράστηκα να διαβάζω, πώς τα κατεβάζεις;;; το χάρηκα όμως!

Anonymous I'M THE SWAN QUEEN said...
Τι ομορφιά και χάρη το Hailee, το βλέπω και το χαίρομαι. Και στο πάρτι του Vanity Fair φόρεσε τα σταράκια του το χρυσό μου.
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lhc40v7xEf1qh42pbo1_500.jpg

Cate Blanchett και Helena, θεότητες. Πέφτω και παίρνω.

Για King Colin δε θα πω τίποτα. ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΦΙΡΤΗ ΝΑ ΜΕ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ.

Blogger Katerina said...
Καλεέ συ ανώνυμη αγάπη, άμα γκώσεις, την κάνεις και ξανάρχεσαι, δεν τίθεται ζήτημα. Είναι πολύ κατεβατό, το γράφω όλη μέρα σήμερα για να καταλάβεις.
Swan Queen, θα ετοιμάσω ξέχωρο ποστ με φωτογραφίες από πάρτυ κλπ, αλλά να περάσει μία μέρα, να εμπεδωθεί το σημερινό μάθημα, ξέρεις.

Blogger gay super hero said...
Περιττό να σου πω ότι κόντεψα να δολοφονήσω τρία άτομα που μπούκαραν στο γραφείο μου και με διέκοψαν την ώρα που διάβαζα το ποστ σου.

Και παρά που θεωρώ τον Κυνόδοντα τρελό hype και δήθεν, για την εμφάνιση των συντελεστών στο χαλί βάζω άριστα δέκα. Ευρωπαϊκό class αγάπη μου :-)

Βαρετά τσίτια, βαρετά βραβεία, ευτυχώς που υπάρχει και ο Σάκος και σώζει τη ρημαδοκατάσταση!

Anonymous Anonymous said...
Τελειο ποστ!!
Βαρετααα και ασφαλη τα τσιτια μπορω να πω και ξεχασες και ένα χρυσ'ο της Αννουλας να βάλεις!!

Blogger Katerina said...
Αχ καλέ τη σφούρλα του Αννιού καλέ, αφού τη είχα, πώς την ξέχασα;; Πάω να την προσθέσω!

Blogger Flonsavardu said...
πόσο ανυπομονούσα η δόλια για αυτό το ποστ;

Jennifer Lawrence: α να γεια σου και έλεγα τι μου θύμιζε.

από το τημ λάνθιμος θα ήθελα να μην ήταν λες και ήξεραν ήδη πως δεν θα πάρουν το όσκαρ, έτοιμοι να κλάψουν. σκάστε ένα χαμόγελο, και του χρόνου εδώ θα 'σαστε σάμπως; δηλαδή άμα τόσο πολύ στεναχωριέστε να καθόσασταν σπίτια σας.

το σκαρλετάκι γιατί μου φαίνεται πολύ αδύνατο, πολύ μεγάλη η μούρη του, γιατί τέλος πάντων ενώ θεωρείται ωραία γκόμενα εμένα καθόλου δεν μου αρέσει πλέον;

και τέλος το να λες πως η σάρον στόουν γέρασε ωραία είναι σαν να λες πως η ζωή λάσκαρη γέρασε ωραία.

Blogger Moodygirl said...
na pw kati? de tin mporw th michelle williams moy 8ymizei kremastra

Blogger tsok said...
"εντύπωση άτοπα ξυρισμένων γεννητικών οργάνων" και "Proxima Estación Δευτεράντζα". Με αυτά τα δύο σχόλια με γονάτισες πάλι άτιμη!

Για τους fans HBC (δλδ όλους) κερνάω πόδι με καλτσοδέτα πατριωτικιά:
http://www.styleite.com/media/helena-bonham-carter-oscars-2011/

Να ρωτήσω και κάτι άλλο ρε παιδί: Γιατί φοράνε τις τακούνες έξι νούμερα μεγαλύτερες; Και δεν το λέω μόνο για το Λενιώ στη photo ούτε και για τις άλλες τσ' διάσημες. Γενικώς το βλέπω έξω στο δρόμο, στο σινεμά, στη λαϊκή να περσεύει ο πόδας ένα τετράποντο από φτέρνας μέχρι παπουτσιού. Είναι βολικό τώρα αυτό;

Κι ακόμη μία τερευταία ερώτηση: Τί είχε πει ο Franco και ήταν σε καταστολή σε όλην την τελετή; Και πόσο ΔΕΝ πρέπει να κάνουν αντίστοιχη επιλογή παρουσιαστών την επόμενη φορά;

Γενικώς, πάντως, το όλο πράμα ένα mehhh μου άφησε. Κάθε πέρσι και καλύτερα...

Blogger mourga said...
αχ
Bale, Reznor KAI Jackman όλα σε ένα ποστ γραμμένο από σένα; τι άλλο να θέλω από την ζωή μου;
σου στέλνω τα φιλιά μου!

Anonymous loretta said...
Κι εμένα αυτό της Σκαρλετ μου θύμισε τη Τζέλο 2.0, εκτός από μαγιώ Μπέιγουοτς φυσικά.

Χίλαρι Σ. "Έχει γίνει σαν έμβλημα των σπαταλημένων απονομών Όσκαρ" το είπες σε μια φράση.

Τζ. Χάντσον τραγωδία, το ρούχο, το συρρικνωμένο θλιβερό βυζί, το χέρι που μυστηριωδώς παρέμεινε σαν ρολό κοτόπουλο. Τόση ραγάδα και δέρμα που τα έκρυψε;

Η Μάντι Μουρ της έχει κάνει στη μουρ και είναι ΜΙΑ ΑΛΛΗ, αυτό κανείς δε μου το εξήγησε.

Μισέλ Ουίλιάμς, πέρα του οτι με έχει κουράσει αφόρητα η μούτα της, δε μου άρεσε το φόρεμα, αυτό το μανικάκι το έχω για πολύ μεγαλύτερες, και γενικά δε θεωρώ οτι την κολάκευε.

Και τέλος να πω οτι ποτέ δεν κατάλαβα ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΝΕ. Κάποιοι είναι αδικαιολόγητα κάθε χρόνο, κάποιοι απουσιάζουν ανεξήγητα.

Μπράο Σάκε, άξιζε η αναμονή!

Blogger Ιφιμέδεια said...
Εντάξει, τώρα ολοκληρώθηκε η απονομή των Shock-Scurs.

Συμφωνούμε απολύτως δεν έχω να προσθέσω. Αγαπώ.

Anonymous vasilakos said...
Καλά ξηγήθηκες μπιφτεκόσακε! Τα Τweets σου το βράδυ της απονομής, θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στο μυαλό μου! Job Well Done!

Blogger provato said...
σάκε σου έχω πολύ, ΠΟΛΥ δύσκολη αποστολή αλλά είμαι σίγουρος ότι θα σκίσεις και θα την φέρεις εις πέρας, για χάρη των αισθητικός αναβαθμισμένων γκομενακίων που σε διαβάζουν φανατικά.

Όπως ίσως θα έμαθες η Νάταλιε ήταν να φορέσει Dior στην τελετή, αλλά λόγω του τάντρουμ του Γκαλιάνου κατά των Εβραίων τελικά αποφάσισε να μην! Και αντ' αυτού φόρεσε τσίτι ραμμένο από την πατρονίστ της ταινίας Μαύρο Ζαμπονάκι.

Μπορείς, ΞΑΝΑΡΩΤΩ, μπορεί να βάλεις τα λαγωνικά σου και τους διαμόνιούς ρεπόρτερ σου να μας δείξουν το φόρεμα που ΘΑ φόραγε η Ναταλίτσα; εδώ σε θέλω Σάκε μου λατρεμένε!

κατά τα άλλα τα πόστ σου είναι πια ψιλοκέντημα άξιο ζούλειας
ζετέμ

Anonymous RedScorpio said...
Α ρε Σάκε, είσαι η Μαρία Καρχιλάκη των Όσκαρ!! Πάντα στα χαρακώματα!

Το Givenchy της Blanchett ήταν άψογο και η Cate αρχοντοκολωνάτη όπως πάντα.

Το χρώμα της Scarlett το λατρεύω, αλλά η δαντέλα ψιλοαίσχος. Τέτοιο χρώμα έπρεπε να φοράει η Kidman, αλλά έχει κολλήσει με τα χλωμά σαν το φάντασμα.

Της Williams μου άρεσε και μένα το Chanel και το μαλλάκι - αν μη τι άλλο αλλάζει από τις υπερπαραγωγές Elnett (η λακ των Στάρ!!).

Κι η Camilla του λεχρίτη χάρμα και η τουαλέτα έκτακτη.

Αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πόθεν το χρώμα των ταλαιπωρημένων μαστών της Jennifer. Μόνο εμένα μου κάνει δύο τόνους πιο ανοικτό από την υπόλοιπη; Wtf, φόρεσε μπικίνι και πήγε Solarium ;

Anonymous Ri said...
provate, tha sou po ego pou ekana ereuna simera sta internets oti leei den isxeiei auto me to forema dior, fimes einai pou vgikan ek ton isterrwn! to forema ton aderfon kakasximidou (plin omos talantouxes oi atimes) itan, sou leei, paragelia kai fisika eprepe na ginoun oi metriseis kai ta alterations poli noritera apo to skandalo galliano. So there. (p.s. Sake katapliktiko reportage as alwayz)

Blogger Katerina said...
Πρόβατο, δεν είδα πουθενά να αναφέρονται συγκεκριμένα στο φόρεμα που θα έβαζε η Νάταλι. Όσον αφορά αυτό που είπε το αναγνωστάκι Ri, εγώ το πιστεύω ότι επρόκειτο να βάλει Ντηώρ και το άλλαξε τελευταία στιγμή, διότι καμία σταρ δεν πάει στα Όσκαρ με ΕΝΑ μονο συνολάκι, δηλαδή η Πόρτμαν θα είχε σίγουρα στην καβάντζα και ένα και περισσότερα εναλλακτικά σύνολα, σε περίπτωση που κάτι στράβωνε. Και για πολλές άλλες ειπώθηκε ότι ρίξανε πόρτα στο Ντηώρ και το πιστεύω.

OpenID maestria77 said...
Εγώ μ' αυτό της Σκάρλετ έπαθα ντουβρουτζά, ειδικά με την πλάτη. ΜΕ άρεσε και το μαλλί της τρελά!

Εύγε Σάκε για μία ακόμα έγκαιρυ, έγκυρη και εμπνευσμένη ενημέρωση!!!

Να σε ρωτήσω κάτιτις έξτρα; Ο Κόλιν μας μήπως δεν το σηκώνει το πιοτί; Πιοτό και απώλεια βραβείου είναι το παιδί! Αχ, Κόλιν μου, γιατί Κόλιν μου;

OpenID maestria77 said...
Eπίσης, ενώ αντιπαθώ κάργα Χάλι Μπέρι, το φόρεμα της φέτος ΜΕ άρεσε τρελά!!!

Παράλογο;

Anonymous Elina Samaras said...
Απολαυστική και πάλι! Tack Katerina!

(Elina från Sverige)

Blogger Tanila said...
πολύ στεναχωρέθηκα. κρίμα.
το ποπάκι μου άρεσε σαν πιπεράτο αδύνατο γκομενάκι. έτσι όπως έγινε σαν την καλή μας αγελάδα που βόσκει κάτω στη λιακάδα ...

Links to this post:
Create a Link