Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, February 14, 2011
BAFTA που λες 2011
Χτες είχαμε τα BAFTA και τα Grammy σε μία βραδιά, που δε μπορώ να το κατανοήσω γιατί έπρεπε να μπούνε την ΙΔΙΑ βραδιά. Για να βάλουν νέφτι στα απόκρυφα των bloggers την επόμενη ημέρα; Έχουμε και δουλειές κύριοι! Κατόπιν τούτου του προσωπικού παραπόνου, έχω να πω ότι έχουμε πλεθώρα τσιτιών, κάτι ψιλά γκομενάκια και μία γερή δόση ΘΕΑΡΕΣ ηθοποιάρες που αν ήξερα ότι θα βρισκόσαντο όλες αυτές οι αγαπημένες στον ίδιο χώρο, θάχα βγάλει τη σπιτικιά βότκα, θάχα πιάσει το χέρι του σουηδού και θα περίμενα τη δευτέρα παρουσία ή, ΕΣΤΩ, να ακουστεί ένα ΦΟΥΜΠ και να σκιστεί στα δυο ο ουρανός να μας φάει η μαύρη τρύπα. Δε μπορείς, κύριε, να βάλεις όλες αυτές τις αγαπημένες σε μία αίθουσα και να περιμένεις ότι θα βαστήξει o ταφτάς του χωροχρόνου. Αλλά ευτυχώς δεν έγινε τίποτα από τα παραπάνω. Οπότε δεν βγαίνω από την υποχρέωση. Πάμε να δούμε.

Δυο φιληνάδες είμαστε, πάντα κολλητάργια ο Tom Ford (πυρετός) και η Julianne Moore (έρωτας). Θα ήθελα η Julianne να μην ήταν τόσο έρμαιο του τρεντ τη στιγμή ετούτη. ΚΑΙ μπλε ρουά, ΚΑΙ βελούδο; Ατυχής στιγμή για τον Τομ η πόζα moufbreather.
Υποκλίσου, θνητέ γεωσκώληκα, γήινο κουφάρι. Και πάλι μας προστάτεψε η θεική Τίλντα από το τέλος του κόσμου λόγω υπερβολικής συμμάζωξης δυνατών παρουσιών. Το 2012 η Τίλντα θα πάρει ζβάρνα τους αιθέρες με το ουράνιο άρμα της και θα σφάξει ιδιοχείρως τα ιπτάμενα δαιμόνια που θα απειλήσουν την ύπαρξη του πλανήτη. Αλλά πρέπει όλοι μας να πιστέψουμε στη δύναμη της ΤΙΛΝΤΑΣ.
Σα ματοβαμμένη σερβιγιέτα μου κάνει η Θάντι Νιούτον, από τις χοντρές τις βίντατζ χωρίς τα φτερά κιόλα. Όπως είπε και ο ορίτζιναλ Νιούτον, what goes up, must come down (or something). Τα αυτά ισχύουν και για το στυλ.
Νάσου και το Ρουπερτάκι που σου είχε λείψει τόσον καιρό! Έλα που δεν θέλεις. ΕΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ ΡΟΝ ΓΟΥΗΖΛΗ
Η Ροζαμούνδη Λούτσα, για την οποία αναρωτήθηκα τις προάλλες στο τουήτα αν έχει φάει νυστερία τελευταίως, εντυπωσιάζει με τον όχι και τόσο καλό τρόπο με ένα τσιτάκι με μοτίβο τύπου "το τομάρι του Λορντ Ζήνου μετά το διαγαλαξιακό πατιρντί με νικητή και κυρίαρχο του σύμπαντος την ΤΙΛΝΤΑ (όρα παραπάνω)".
Η θετή συμπατριώτισσα Noomi Rapace ντύθηκε Όσκαρ (γουήνκ γουήνκ μη με λησμονείς) και μπορώ να πω ότι με συγκλονίζει ελαφρώς με τράσυ, Βένγκας τρόπο. Θα τα ήθελα το παπά να μην ταιριάζει τόσο στενά, αλλά το απλό μαλλί και η απουσία αξεσουάρ κοντά στο πρόσωπο το ψιλοσώζουν. Και πάλι πρόκειται για ένα υπερθέαμα μπουρμπουρλεσκ διαστάσεων, νιώθω πως σύντομα θα σκίσει τη μισή φούστα και θα αρχίσει το κανκάν.
Εδώ η NEVER Campbell με ένα απαίσιο χρώμα τύπου ξυσμένο κακάδι ουλής. Γιατί βρίσκεσαι εκεί, είπαμε;;
Μμμμουμμμμμμμμ ωραίο το αγόριιιι και το κορίτσι του νταξ, μια χαρά. Αλλά μισό, το μάτι έχει απορροφηθεί τώρα. Δώμου ένα λεπτάκι.
Κοίτα τώρα μια ζημιά. ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ. Με την κακή την έννοια. Μωρή Natasha McElhone, που πας μωρή με την τουτού το κρινολίνο μια χαρά 100% γκομενάρα;; Αυτό αγάπη μου σε τρώει, δεν το τρως, σε πίνει, δεν το πίνεις. Σε κατάπιε ολάκερη. Άσε που σε ψιλογέρασε ένα ελαφρύ. Ά ρε Νατάσα. Τι είναι η ζωή, τι είναι ο άνθρωπος. Ένα τίποτα χωρίς το σωστό ανσάμπλ.
Αυτό το στραβομουράκι η Natalie Dormer που έχω υπόψη μου από το Τούδωρς δεν θα έκανε την τέλεια γενετική συζυγία με τον Dominic Cooper? Τα παιδιά τους θα βγαίνανε με τόσο στραβά μούτρα που θα ήταν καταδικασμένα να καταλήξουν δωσίλογοι χαφιέδες, σε καμία άλλη δουλειά δεν θα ταίριαζαν αυτά τα φήτσουρς. Λίγο να ξωπλύνει το μπανανουά από την κόμη και είμαστε κομπλέ. Φόρεμα νον ντησκρίπτ.
Σφίξε λίγο τα βλέφαρα. Δες ξανά αυτή τη φωτογραφία. Δε σου έμοιασε ένα ΤΟΣΟ λίγο στην Kelly Taylor? Είναι όμως η πολυαγαπημένη ηθοποιάρα Miranda Richardson. Κάτι βρώμισε στο στάχυ όμως, πολύ φρεσκαδούρα την κόβω, σαρδέλα απ'το καϊκι η άτιμη. Αλλά το φόρεμα αυτό είναι αθλί και τρισαθλί. Και το φορεί και με κόκκινο κραγιόν. Δε μου τα λέει καλά.
Κάθε που βλέπω τη Minnie Driver αμέσως το όνομά της το λέω μέσα μου σαν τη Bubble και αναρωτούμαι "Is it a dwarf?". Aυτό εδώ το κοψοχρονιάτικο είναι μπαγιάτικο και φτηνοφανές. Κάτι μου λέει για την καριέρα της, ίσως;
Ο Ρούφαλος και η (μισό, να κάνω κόπυ πέηστ) Sunrise Coigney (μπαχαχ τιντουτ), αφενός αυτός ξουρίστηκε και κάτι έχασε στο ελκυστικό προτσέσσο, ή μου φαίνεται, και αφετέρου αυτή μάλλον Cagney τηνε λέγανε πριν αλλά η αγάπη της για τη Roisin Murphy της βγήκε με πολλούς και διάφορους τρόπους. Εγγζίμπητ Α το ρούχο. Εγγζίμπητ ΜΠΕ το επώνυμο. Δεν ξέρω.
Η J.K. Rowling και το τσίτι που σίγουρα χτες και σήμερα θα προκαλέσει τουλάχιστο ένα τάνκερ σχόλια που περιέχουν τις λέξεις: Σλύδεριν, Σνέηπ, Ναγκίνι, Πάρσελτανγκ. Αν δεν έχεις ιδέα περί τίνος πρόκεινται, άσε για μισό λεφτό κάτω τo Hunger Games, δώμου το να σε βαρέσω μια ψιλή στον εγκέφαλο και συνέχισε μετά, μην ενοχλείσαι.
Ωπ! Αυτό το σφηνοτσουτσουνάκι η Alba τι δουλειά είχε εκεί; Είναι, λένε, αυτή η απόχρωση το "νέο μαύρο" για περίπου έναν μήνα (μην τρέξεις ακόμα στον προποτζή να βάλεις στοίχημα), αλλά στη συγκεκριμένη πάει από καθόλου έως WTF were you thinking, Latinalba.
Τη Jennifer Lawrence ακόμη δυσκολεύομαι ελαφρώς να την αναγνωρίσω με τη μία. Εδώ λίγο λάσκα μας κάθεται η τουαλέτα. Λίγο μπατάρει στο βυζί. Λίγο σαλούν. Λίγο ΛΙΓΟ. Αν με πιάνεις. Μου θυμίζει τα σταυρόλεξα με τις τσίτσιδες που κάποιος άσχετος έχει κάτσει και έχει ζωγραφίσει "μπικίνι" επάνω από τα επίμαχα. Μα γιατί δε βάζουνε απλώς φωτογραφίες μοντελάκια που φορούν ΗΔΗ μπικίνι;; Υπάρχει έλλειψη; Σταυρολύστε μου κάποιος σας παρακαλώ αυτή την απορία που την έχω χρόνια και ζαμάνια.
Το Μάκαβουόι δεν τον είχα πάρει πρέφες γιατί σκίζανε πολλές τις καρωτίδες τους. Οκ, συμπαθής μου φαινόταν, καλό θεσπιάκι, αλλά ως εκεί και μη παρέκει. Κάπου καθ'οδόν στο quest μου για όλο και πιο φρέσκα γκομενάκια, κάτι σφύριξε μεσα μου. Θαρρώ ήταν όταν τον είδα στο Becoming Jane. Aλλά νταξ, και εκεί που φυστικώνονται (πηδιόσαντε, για τους αλλεργικούς στο φυστίκι αναγνώστες) στη βιβλιοθήκη στο Atonement μια χαρά μου φάνηκε.
Το αγαπημένο γκραν γκινιόλ ζεύγος Queen Helena και Tim Burton τόφαγε το μαύρο. Μα δε φαίνεται και κάτι να σχολιάσεις χρυσή μου! Γιατί νομίζετε ότι στην καλυτέρα βαριέμαι του χάρου τα μαύρα τσίτια; Αλλά αν πρέπει να πω κάτι, εκτός του ότι την αγαπώ, είναι ότι αυτή τη φορά με ψιλοαπογοήτευσε γιατί βαρέθηκα.
ΚΑΤNISS! Χωρίς αμφιβολίες, πλέον. Αν δεν έχετε διαβάσει Hunger Games, ΠΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ. Και μετά ρίχτε μέηλ να σας κάνω σπρέχεν που να στείλετε τα συχαρικίρια άνθη και τις κούτες με τα ευχαριστήρια λουκούμια και τα γυμνά σας βίντεο με τη δακτύβρεχτη ευγνωμοσύνη σας και τη διεύθυνση Paypal για να μου στείλετε όλα σας τα μπικικίνια ως ένδειξη φχαρστώ. Κατά τα άλλα και αυτό έχει μία εσάνς Prada ως ανσάμπολ. Λίγο γεροντοκοργιάστικο το βρίσκω, αλλά δε με απωθεί και πλήρως. Το χρυσό μου.
ΝΑ και κάτι που με απωθεί πλήρως όμως. Το παίρνω πίσω, κάντε ότι δεν τον είδατε για να σας πάει καλά η μέρα. Ιέχ.
Σπαθάτο γκονιμάκι η Gemma Arterton, θα πάει μακριά τη βαλίτσα της, αλλά αυτή η 80ίλα στις τρυφερές αποχρώσεις της σαπιλομελανιάς είναι μόνο για τις Barbie που κρύβονται στο πατάρι.
Οπτασία και ποτέ να μην ξαναφήσεις μακριά την αλογότριχα, αγαπημένη Emma Watson. Της τόκανε ολίγον τι Chamonix η βροχή το τσίτι το αιθέριο, αλλά δε βαριέσαι.
Να, πες τώρα η Eva Green, πόσο συγκλονιστική παρουσία είναι σε κάθε περίπτωση; Βρε δεν πα να φοράει Ντιώγ Κουτσύρ δεκονστρουκτέ νήον γκέισα (είναι λινκ, δε θα σε φάει, πάτα το), με συγκλονίζει ούτως ή άλλως. Όχι ότι είναι από αυτές που αφήνω να περάσουν στο ντούκου, αλλά να, μια συμπάθεια την έχω.
Ετούτο εδώ κουλούτσικο το βλέπω. Λίγο Κλεοπάτρ, λίγο Βένγκας, λίγο ΞΑΝΑΒΑΦΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΗ ΧΥΘΕΙ ΧΟΛΗ, Emma Stone. Tο συντομότερο.
Αυτήν εδώ την έβαλα γιατί θα είναι πάντα η Miss Darcy και μου θυμίζει ωραίες εποχές. Αλλά της φέρνει το σατάν. Emilia Fox τη λένε.
Αυτός μου φέρνει συγκαούρα όποτε τον βλέπω. Dominic Cooper, ο πρώην της Amanda Seyfried. Ρίχνοντας ένα βλέφαρο και συνειδητοποιώντας ότι πλέον το Αμαντάκι πηδγιόται με τον Ryan Philippe, μπορείς να κόψεις συμπέρασμα ότι έχει αδυναμία στα άτιμα μαλακοκαβλάκια.
Εδώ η Αυτοκράτειρα Τίλντα ευλογάει δύο τσουτσεκάκια αμελητέα δίπλα της. Πώς τολμάς, Γάρφηλντ, να αδράττεις το σεπτό της μπράτσο; Ένιγουεη, εμένα δε μου λένε πολλά αυτοί, αλλά είπα μήπως είναι καμια καμμένη αναγνώστρια και τόχει βάλει τάμα να το δώσει έστω και βέρτσουαλλη σε μαλακονερντάκι.
ΧΑΧΑΧΑΧ. χαχ. Θα ήθελα αυτό το μούτρο του Νόλαν σε gif, από αυτά που κάνουν ζουμ σταδιακό στη μούρη. Καλά πάμε. Τρομερό widow's peak ο Νόλαν, τρέμε Eddie Munster.
Η Βonnie Wright τι θα φοράει, κανά Prada, καμιά Μιούτσα, σε κακάσχημο, φυσικά, μήκος, διότι αυτό το μεσογάμπιο δεν κολακεύει απολύτως κανέναν. Και δίμετρο σκουπόξυλο ζουμποστούμπα θα το έβγαζε. Κατά τα άλλα, ψιλοάσχημο το πριντ και συφιλγιώ με το παπουτσάκι 2 νουμεράκια τουλάχιστο μεγαλύτερο από όσο πρέπει. Πώς τα περπατάνε αυτά; Τους τα κολλάνε οι βοηθοί πριν το χαλί με ούχου; Πάνε φλάπα-φλάπα σα να φοράνε χαβουζιάνες; Πάνε σα υπερντροπιάρες γκέισες; Δώστε χριστιανή μου Μιούτσα ένα σωστό νούμερο, τι σου στοιχίζει;;
Η Barbara Hershey ντύθηκε κόρπορετ τοπ, γκαργκαλά bottom και μαλλί versatile παντώς καιρού. Στο σπίτι, στο γκαλά, στο γραφείο, στο πικνίκ.
Δγιέτε καλέ, δε σας τόπα ότι η Ανέτ όσο πάμε για Όσκαρ θα το διογκώνει το γκλάμουρ;
Πολύ ωραία επιλογή η Amy Adams, τα κομποστί δεν είναι ντε και καλά του γούστου μου, αλλά μου αρέσει όταν αλλάζει χρώματα και τολμά νέα πράγματα. Και χαίρω που δεν έβαλε ξανά άσπρο.
Kαι κλείνουμε, κλασσικά, με την πιο αγαπημένη παρουσία αυτής της σεζόν έστω και πάντα νικητή στην καρδιά μας και σε άλλα ευαίσθητα σημεία της ανατομίας μας, King Colin μετά συζύγου Λίβιας, πάντα σικ. Πάρε σωβρακοφανέλες, Ψόλιν μου!

Labels: , , , , ,

9 Comments:
Blogger provato said...
Η Queen ελένα τον δέρνει άσχημα τον Τιμ να μου το θυμηθείς, θα έχουμε δράματα δικαστικά όταν αυτός λυτρωθεί από το Στόκχολμ Σύντρομ και αποφασίσει να αντιδράσει

(είδες τι τέλεια το έδεσα Σάκε!)

Anonymous loretta said...
"Μου θυμίζει τα σταυρόλεξα με τις τσίτσιδες που κάποιος άσχετος έχει κάτσει και έχει ζωγραφίσει "μπικίνι" επάνω από τα επίμαχα" - μα ακριβώς αυτό όμως!

H μικρή από το True Grit με απωθεί πλήρως, αντιγράφω από fashionism γιατί τα έγραψα πρώτα σε αυτούς:
Φυσικά και δεν είμαι υπέρ των ανήλικων ξεπούτανων τύπου Μάιλι Σάιρους (ή Μίλι Σίρους σύμφωνα κάποια δημοσιογράφα Star ή Alpha, δε θυμάμαι) αλλά όχι κι ετσι.
Καταρχην θα μπορούσε να φτιάξει λίγο το φρυδάκι της, δεν το θεωρώ λάθος σε συτή την ηλικία αν γίνει σωστά. Και στυλιστικά κάτι σε Ντακότα Φάνινγκ είναι δροσερό και όμορφο χωρίς να παραπέμπει σε τσουλάκι της Ντίσνει. Το ρούχο είναι απαράδεκτο από κάθε άποψη. Και σαν ρούχο σε κρεμάστρα να το πάρεις, κάνει μόνο για συμπεθέρα. Για τη συγκεκριμένη το λουκ θα συμπληρωνόταν τέλεια αν αντί για το μωβ τσαντάκι κρατούσε μια εικόνα της Παναγίας.

Blogger $!LεNt N!@Bε said...
"χρώμα τύπου ξυσμένο κακάδι ουλής"

Μ' έχεις καταστρέψει for eternity.

Blogger Katerina said...
Πρόβατο, εμένα μου κάνει συναινετικό πάντως, δεν ξέρω. Βρε δεν κοιτεί τις μούτες του κι αυτός που πήρε τη βασίλισσα για νιούφη! Σχεδόν ΕΣΤΩ. Εδώ το λένε sambo. Όχι το γνωστό θέλω στο σώμα σου σαν μπω, να με χτυπάς με το σαμπώ. Σάμπο, δηλαδή νομικώς συγκάτοικοι. Να τα διευκρινίζουμε αυτά. Δεν αρμόζει να μπερδευόμαστε.

Blogger Katerina said...
Λορετάκι όμως κάνε μου το σπρέχεν Ζη γκρίχις, γιατί στο διάτανο το κάνουν αυτό με τα ψεύτικα μπικίνι; Καμιά εικασία έχουμε; Όταν λες ότι η μικρή σε απωθεί, εννοείς το συνολάκι το εν λόγω, ελπίζω! Γιατί εγώ κρατιέμαι επειδή βρίσκω ότι έχει τρομερό ποτένσιαλ.
Νιόβη μου, ελπίζω πως όχι στην πραγματικότητα, γιατί εγώ κι εσύ έχουμε κλείσει αραντεβού για τα Όσκαρ. Μην ξεχνάς!

Anonymous loretta said...
Για το ρούχο φυσικά το είπα, όχι για την πιτσιρίκα. Το στυλ δεν της αρμόζει, η ίδια είναι συμπαθέστατη.
Αυτό με τα χάρτινα μπικίνι σε φώτο απο περιοδικά τύπου ΟΡΕΝ, το έχω σκεφτεί κι εγώ από χρόνια αλλά απάντηση δεν έχω βρει. Είναι ένα από τα μυστήρια του σύμπαντος, τύπου από που κλάνει το μπαρμπούνι.

Anonymous RedScorpio said...
- Ασπάζομαι ευλαβικά τη χείρα: στη θεά & fellow Scorpio Tilda.
- Φιλάω σταυρωτά στη μούρη: την κουκλίτσα την Emma και τις Julianne και Thandie που πολύ τις γουστάρω κι ας μην είναι στα καλύτερά τους.
- Ξεμοναχιάζομαι με λάγνες διαθέσεις με: ΜcAvoy (το έχω δει σε συνεντεύξεις, το αγόρι είναι σέξυ κι η προφορά του μ'ανάβει!), Ruffalo (παλιός έρωτας), Hoult (honeybunny και θα φτιάξει κι άλλο θεωρώ με τα χρόνια).
- Δίνω 10ευρώ να πάει στο μπαρμπέρη μπας και τον κάνει άνθρωπο: στον πρώην Leonidas of Sparta.
- Δεν πλησιάζω γιατί με σκιάζει (αν και την γουστάρω κάργα): την Eva Green.
- Τσιμπάω με στοργή το μαγουλάκι: στον Ρούπερτ που είναι μια χαρά αγόρι.

ΥΓ Τον Κόλιν δεν τον πλησιάζω γιατί ο συνωστισμός είναι μεγάλος και φοβάμαι τις λυσσάρες μην με ποδοπατήσουν.

OpenID maestria77 said...
Τι ναζιάρικη πόζα Κόλιν μου;;;
Είδα και την ταινία - επιτέλους - τις προάλλες και ήταν όντως ΤΕΛΕΙΟΣ, ενώ η ταινία μάλλον μέτρια.
Συμφωνώ για Τίλντα, είναι Θεά και το στυλ το 'χει στη τσέπη.
Αλλά της Gemma Arterton γιατί δε σ' άρεσε; Εμένα μου 'κανε πολύ στυλ.

Blogger Katerina said...
RedScorpio ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΥΣΣΑΡΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ να τις ξεμαλλιάσω. Έχω μία ψιλή, πολύ ψιλή αμφιβολία για το Χουλτ, υπάρχει περίπτωση να εκτροχιάστει το λουκ όσο μεγαλώνει, ήδη πέρασε μία ψιλοφάση ασχημάκι, αλλά έχει ξαναμπεί στα σωστά νερά. Είδωμεν.
Μαεστρία μου, είναι, θαρρώ, ο συνδυασμός μαύρο-μπλε που είναι πολύ δύσκολος αν δεν είσαι μία Μαργιών Κοττιγιάρδ έστω, αλλά κάτι με χαλάει στο ύφασμα και στο χρώμα του φλιόγκου. Και το μαλλί ανέμελο. Και το κοκκινάκι το κραγιόν. Όλα αυτά μαζί δε μου κάθονται. Έχω δει και χειρότερα, αλλά μπορεί και πολύ καλύτερα.

Links to this post:
Create a Link