Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, September 05, 2011
68η Βενετσινετσιτά

Μία φωτορετροσπεκτίβα με ποικιλία τσίτια, γκόμενους αβέρτα και κλασικές αξίες.


To παρεάκι του Λάνθιμου (Λανθίμου; Λανθιμού;) μάλλον γελάει από μέσα του, γιατί άμα γελάγανε απ'έξω θα τους λέγανε mainstream και εμπορικούς και αυτό θα ήταν το χειρότερο. Σκάσε ρε ένα ψιλό που τσίμπησαν οι Άλπεις βραβειάκι σεναρίου. Δε θα σε φάει. Εξαιρείται ο κύριος ο μεσήλικας που καλά φαίνεται να περνάει.

Του Gary Oldman του καλάρεσε το μυστάκι του κομμίσιορα Gordon και είπε να το λανσάρει γενικά.

Να και ο μόνος λόγος που ήρθατε σε αυτό το ποστ. Ε; Η θεότητα Tilda Swinton αγκαλιάζει τους κοινούς θνητούς. Τι ψυχή!

Α να και ο άλλος λόγος που ήρθατε. Να βλέπω να πέφτουνε οι κυλότες να παίρνουνε ρεσπέκτς.



Eίμαστε καλύτεροι από σένα. Αλλά μην απελπού, μπορείς τουλάχιστον να μας κοιτάξεις. Δεν νιώθεις ήδη καλύτερα;

Η παρέα του Tinker, Taylor, Soldier, Spy χωρίς τον Tom HardyOn, o oποίος κάνει πρόμο για το Fighter την εποχή ετούτη. Ψόλιν Φίρτη, κομμίσιορας Oldman, Benedict Cumberbatch (aka το πιο γαμάτο όνομα της σόου μπηζ;) και John Hurt.

Ήταν και ο Steh Cohen εκεί! Είναι μορφούτσικο το μανάρι μου, όμως. Δέστονα πως δείχνει με το ταξίντο.
Η αυτού μεγαλοκεφαλιότης Queeneth θάπρεπε να ενδύνεται αποκλειστικά με κοντά τσιτάκια. Με τέτοια ΚΑΝΙΑ περιωπής εγώ και στα Όσκαρ με χοτ παντζ θα πήγαινα. Λέμε τώρα. Σήριουσλη ίσως τα πιο ωραία γλουτομηριαία άκρα που έχω δει τον τελευταίο καιρό. Το τσίτι κάνει λίγο depressed νυχτερίδα, αλλά ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΛΑΝΕΙ το τσίτι, amirite? Το χρώμα μου αρέσει πάντως. Με τη λοιπή της αχρωματωσιά το θέλει το εντονάκι.

Μη μου πείτε όμως ότι το μανικάκι-αρχιδοσακούλα είναι πράμα που σαλεύει φέτος; Εδώ το βλέπουμε στο πρασινάκι του στη Selma Blair.


Να, δες εδώ σύγκριση. Γκουήνεθ ΧΩΡΙΣ ποδάρι, ΧΩΡΙΣ χρώμα, ΜΕ DROP WAIST, μωντγιέ τι απαίσιο το drop waist. Ποιος φόρεσε το drop waist και τονε κολάκευε; Δείχτεμούτον να του δώσω δώρο ένα κουτί ταμπόν για τα συχαρίκια.

FassBendMeOver. Σφίχτε τα καπούλια σας, θα κάνει πολλαπλές εμφανίσεις σε αυτό το ποστ το νέο γκανιάν.

Την αγαπώ την Evan Rachel Wood (βλάκα Άσκαρς, τόχες και το χάλασες), αλλά αυτό το ξεπατικέ αιλάηνερ από τη Julianne Moore στο Single Man και στη Julianne με έσκιαξε, οπότε δεν βρίσκω το λόγο να το διαιωνίζουμε. Επίσης, ποιος το έδωσε αυτό το τσίτι το ελάσσον στο κορίτσι να την χαντακώσει; Μόνο το μανίκι μου γουστάρει από αυτή την εμφάνιση. Αυτό το στόρι-βιχτοριάνα στο βυζί. Δε βρίσκω το γιατί.

Σούπερ αδυνατιστικό τσίτι και μπράβο στον μεγάλο στοχαστή που το έβγαλε από τη γκλάβα του. Αλλά αυτό το βυζοράφι το γκρίζο δεν ήταν ανάγκη. Κάνει υπερβολή. Γκομενάρα η Κέητ, όπως πάντα.

Τώρα αυτό με διχάζει. Το σανδάλι, αν και δεν διατελεί του γούστου μου, το αναδεικνύει το Ναομάκι, αλλά αυτό το print στο φουστάνι κάνει πεπερασμάν.

Βγιονιέ το Μαντανάκι που θα το οραματιζόμουνα να το αναδεικνύει η Kiki η Dunst για να λέμε του στραβού. Δε με χαλά πάντως. Όχι όπως με χαλάν οι ενέσεις που έχουν κάνει τη μάπα της κολοκύθι τούμπανο. Αφού μωρή Μαντόνα δε σε μέλλει δήθεν τι σκατά λένε οι φαρμακιάρες, γιατί επιμένεις να τσιτώνεις το σαρκίο και να στίβεις την εσάνς ντεσπερέισον;

Εδώ με το breakout πιο λαμπρό αστέρι της Βενετίας, την Andrea Riseborough, she's bringin' ώχρα back YEAH, το οποίο εμένα προσωπικά δε με αφορά, αλλά μου αρέσει πολύ να το βλέπω. Η άλλη δε, η Abbie Cornish, λένε ότι στην ταινία της Μαντάνας (εδώ με λουκ cosmoκαλόγριας τύπου Σανέλ) έχει τη χάρη του κλαμμένου μακαρονιού, αλλά εγώ την ίδια την πάω ως ηθοποιό (το είδαμε το αδικημένον Bright Star?). Όχι και πολύ καλές οι κριτικές για το W.E. της Μαντόνας, αλλά WHATEVER BITCHES, έχει ο θεός και TIFF.

Ωπ, τι γίνεται παιδιά, γιατί φουχτώνεστε; Είχαμε καιρό να τον δούμε τον Βίνγκο. Ο άλλος ο ασχημήτσος εμένα δε μου αρέσει.

Κήρα Κατραντζούμε, με τέτοια τσίτια να σε δούμε. Καλά, μη σας φάει η εθνική περφάνεια. Δεν το ράψαμε μαζί. Κρατεί καλά το αβυσσαλέο πριντ πάντως. Οι φήμες λένε ότι η Κήρα έχει νέο γκομενάκι που της σφυρίζει την κουδούνα, με αποτέλεσμα να τρώει κάτι ψιλά και να μην θυμίζει πλέον την ωχρού του λεχρού. Μάζελτωφ ρε κορίτσι μου.

Εδώ είμαι πάλι, νώτι μπίτζιζ, σας έλειψα; Πάρτε και ένα κάζουαλ λουκ να ξεροστανιάρετε.

Εδώ η Κήρα για το Νάιτλι λουκ (θέμου σχώρα μου το πανηλίθιο pun) επιλέγει τη σωβρακοφανέλα της miss Havisham (κακέμοιρη miss Havisham που πάντα μπαίνεις εγκάθετη όταν πρόκειται για τίποτα τσίτια νταντελάτα τύπου το μούσκεψα 50 χρόνια και μούχλιασε). Κοίτα, εμένα δε μου το βλέπει αυτό το στυλ, αλλά δε μπορώ να πω ότι η εν λόγω δεν το υποστηρίζει κιόλα.

Εδώ έχουμε ένα τρίο σκερτσόζο, όλο νάζι. Ο Πιθηκλούνης πρέπει να κόψει το υπερβολικό μαύρισμα γιατί θα καταντήσει καμμένο λαζάνι στο πυρέξ, άσε δε και το σαφράκιασμα που έχει να φάει. Τώρα την έστρωσες μωρή τη σακούλα κάτω από το μάτι, κάνε λίγο κράτει. Η δόλια Marisa Tomei είχε μία καλή ιδέα αλλά χωλαίνει στην εκτέλεση. Κάτι στο σχήμα της φούστας την κάνει καμπάνα. Για την άλλη δε, την Evan Rachel Wood, τι να λέμε, ότι το σκίζει το μασκουλάν; Η κακόμοιρη έφαγε ένα ακούσιο μπουκέτο στο στόμα, λέει, σε ένα πάρτυ και της έφυγε μία κορώνα (δόντι λέμε), με αποτέλεσμα να σκάσει μύτη στα επόμενα πάρτυ με πληγή στο στόμα. Δε βαριέσαι. Και γω τα πανηγύρια δε θα τάχανα.

Αυτή την παραθέτω απλά και μόνον για την καλλιτεχνική αξία.

Και του χρόνου με υγεία.

MΠΟΝΟΥΣ για τα καλά παιδιά, μερικές ακόμη εμφανίσεις της
Τίλντας της Στυλοκρατούσας, μεγάλη η χάρη Της:
Πιείτε κώνειο και φάτε υστερία.
Την παντρεύομαι τώρα.
Μέχρι και αυτό το σατέν κατωσέντονο κάνει γαμάτο.
14 Comments:
Blogger dimitris.jp said...
αχ να'σαι καλα βραδυνιατικα εχω πεσει στα πατωματα και κυλιεμαι.

θεε μου τι απολαυστικο ποστ!!!!

Blogger Jay said...
"γιατί άμα γελάγανε απ'έξω θα τους λέγανε mainstream και εμπορικούς και αυτό θα ήταν το χειρότερο"

πες τα!!!

OpenID maestria77 said...
Kι εγώ αυτό σκεφτόμουν για το Λάνθιμο βρε Κατερίνα "χαμογέλα χριστιανέ μου!!!"!

ΘΕΙΚΟ ποστ, ζωγράφισες!

Επειδής είμαι κι άσχετη, το γκανιάν το ΣΟΥΠΕΡ ποιο είναι;

Anonymous E said...
Ψόλιν Φίρτη και κυρά-Φίρταινα δεν μπορώ να σας αντέξω ώρες ώρες, this is too much.

Συμφωνώ 100% για την Gwyneth. Κι εγώ με τέτοια πόδια χειμώνα-καλοκαίρι με τα daisy dukes θα ήμουν.

Εύγε Σάκε Α+++

Blogger Katerina said...
Μαεστρία έχεις ένα δίκαιο! Είναι o Michael Fassbender aka FassbendMeOver aka FassBoner που θα τον δούμε να σκυλοπηδιέται με τα πάντα στο Shame και επίσης να παίζει Jung στο A dangerous method.

OpenID maestria77 said...
Τον καταχώρησα τον άντρα τον σωστό, τον πρόστυχο, μερσί!!!

Blogger loretta said...
Λάτρεψα φόρεμα Μαντζάνας, αλλά θα προτιμούσα να το φορούσε κάποια κατά πολύ νεότερη.
Επίσης μ'αρέσει το Μάιρη το Κατράντζου.

Anonymous RedScorpio said...
Κάλλιστα τα είπες Αικατερίνη μας! Κάλλιστα indeed.

Τον Fassbender τον είδα στην Jane Eyre με την Mia - μου άρεσαν πολύ και σας το συνιστώ!

Κατά τ'άλλα μην βαρέσετε, αλλά εγώ απ' όλη τη μόδα που παρέλασε στους πορφυρούς τάπητές τους, κρατάω το χρωματικό συνδυασμό εκρού/κρεμ-λιλά/μωβ-καφέ/σοκολατί του φίλτατου Gary για το καθιστικό στο νέο μου διαμέρισμα!

Blogger Stratos Bacalis said...
fassbender και ξερό ψωμί! τέλειο ποστ ουανς μορ

Blogger F4FUN said...
"γιατί άμα γελάγανε απ'έξω θα τους λέγανε mainstream και εμπορικούς και αυτό θα ήταν το χειρότερο"
total respect!

Για να μην αναφερθώ και στο ασιδέρωτο φόρεμα της Παπούλια (oops αναφέρθηκα)

Blogger melistal_k_aktos said...
Ευτούνος ο Steh Cohen πολλά με άρεσε. Με ταξίντο ή χωρίς..μ'έπιασαν οι φουσκοδεντριές νωρίς! Όσο για τα γέλια, είναι δυνατόν να γράφει το Κατερινάκι και να μένεις ορθός; Κάνεις τον Φας να σου πει Bend Over.. Κατερίνα μου!! η νέα μου αδυναμία λέγεται Anderson Cooper και είναι anchor στο CNN...βάλε ένα ποστάκι--θενξ!

Blogger efou said...
το "μανικάκι-αρχιδοσακούλα"??? νταξει, πιο επιτυχής περιγραφή και πεθαίνεις !

Blogger switchblade_sister said...
αυτός ο φασμπέντες δεν έχω καταλήξει αν είναι ωαραίος... περιμένω πάντως με αγωνία να το δω to shame, για να καταλάβω και εγώ το δράμα ενός sex addict που πηδιέται ασύστολα.

Anonymous Ronald said...
This will not have effect as a matter of fact, that's what I suppose.
sexy pumps | hotels in Duluth MN | shit sex

Links to this post:
Create a Link