Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Monday, January 16, 2012
Χρυσές Σφαίρες! Τα τσίτια.
Φέτος οι Σφαίρες με βρήκανε σε δύσκολη θέση: ήθελα απέ τη μια να δω να απολαύσω, απέ την άλλη άρχιζα καινούργια δουλειά με κοντράτο την επόμενη μέρα. Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί τα βάζουνε Κυριακή όλα τα βραβεία;; Για το όνομα της στραβιάς ψωλής δηλαδή. Καμία σκέψη για τον εργαζόμενο. Το ποστ θα μοιραστεί σε τρεις βασικές κατηγορίες φέτος, Τσίτια, τσόλια και Βουλιαγμένης. Στα τσίτια θα μπούνε τα καλά έως δεκτά έως δεν εμπνέουν τον εμετό, στα τσόλια μπορεί κανείς να συμπεριληφτεί είτε ως ρούχο, είτε ως προσωπικότητα, όπως πάντα, ενώ στη Βουλιαγμένης θα μπουν οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ηρωες της βραδυάς, οι πιο θεαματικές σαλούφες και οι πιο αισχροί συνδυασμοί ταφετάς και τούλι μερακλαντέν.
Αρχίζουμε ωραιότατα βλέπω! Το βασιλικόν ζεύγος της κωμωδίας Amy Pohler & Will Arnett. Βλέπεις εδώ κανονικά η ψηλή λαιμόκοψη θα με ξύνιζε, αλλά στην Amy και στο συγκεκριμένο φόρεμα είναι ό,τι πρέπει.Eve Mavrakis & Ewan McGregor, καλά το πάτε ως θίασος, ωραίο το ρετρουδάκι του Γιούαν με το στενό κοστούμ και την ανορεξική γραβάτα, ωραία και η Ηβ με τη στεκούλα της, αλλά κάθε που τους βλέπω θυμάμαι τη φήμη ότι αυτός τηνε κερατώνει κάργα, λέει, ή εναλλακτικώς έχουν γάμο με ανοιχτή πύλη δίχως θυροτηλέφωνο, και δεν ξέρω πως να νιώσω. Αν ειν το δεύτερο, στα φουτσέκια μου, αν ειν το πρώτο, με λυπεί ελαφρώς. Το τεμέτερον μωρέ Γιούαν;;
ΨΟΛΙΝ ΜΟΥ ΨΟΛΙΝ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗΑ ΜΟΥΥΥ
Η Buffy Michelle Gellar με μία δημιουργία που διάλεξε το παιδί της, λέει. Πάρε τις ευθύνες σου δόλια μάνα, μην τα ρίχνεις του ανήλικου! Εμένα πάντως μου άρεσε, δεν ξέρω γιατί όλες στραβώσατε. Επιτέλους και ένα πριντ. Λίγο το Croydon Facelift ο κότσος με αγχώνει, κατά τα άλλα χαίρομαι που μοιάζει ευτυχές το κορίτσι. Καιρο έχουμε να το δούμε χαμογελαστό.


Heidi Klum, κανονικά θα έλεγα γιου άουτ σε σπαστά γερμαγγλικά, έστω όμως ότι ο γκωλιέ σε σώζει από τον Καιάδα του πλήρους αννουίγ. Θα μπορούσες να είχες προσπαθήσει και λίγο περισσότερο. Σε φάγανε οι ωδίνες του Χαλογουήν. Βάστα και λίγα κουράγια για το αγουώρντ σήζον, δε βλάπτει.
Γηηήχααα, στα παπάργια της η Meryl Streep, συνεχίζει τη σειρά εμφανίσεων με άνετα τσίτια που δεν τα λες ακριβώς και γαμάτα, ούτε και συγκινητικά, αλλά δε μπορώ να της καταλογίσω και το ακαταλόγιστο. Γκίντη απ, μωρή Μέρυλ. Κάνε τα δικά σου. Πόσο αγαπώ, εξάλλου, τις ντουαλέτες με τσέπες;; Δυο κλειδιά από τη μερσέντε, ένα λιπ γλος, μια σερβιγιέτα, όλα χωράνε.
Τα χέρια σα να λένε Δώσε και μένα Sofia Vergara! Μία φορά που το Σοφιώ έβαλε ένα τσίτι που δεν μοιάζει με δευτερότριτη κοψοχρονιά από τις υπόγες του Καβάλι. Ωραίο χρώμα, άντε πασάμπλ κοψά, αν και εμένα αυτά τα γοργονέ δε με ενθουσιάζουν.

Clive Owen, καιρό είχαμε να σε δούμε. Νιώθω πως η καργιέρα σου έχει μπατώσει εδώ και λίγον καιρό, Clive Owen. Γιατί έτσι; Σε φάγαν τα κυκλώματα; Οι γκόνιμες; Τα χρέη; Βαρέθηκες να κοπροσκυλιάζεις στα ηβέντς; Εν ολίγοις καλή η προσπάθεια, αλλά δυστυχώς είχες τη γκαντεμιά να στέκεσαι μπροστά από ένα λουλούδι που σου κλέβει τη δόξα στο μπαγκράουντ. Μπέττερ λακ νέξτ τάιμ! Συνιστώ Ελνέτ. Τέτοια ψεκάστηκε και ο από πίσω και το χάραμα στο Τόκυο ούτε που του κουνήθηκε η φράντζα.
TILDA SWINTON, σε έχω ήδη προσκυνήσει, σου άναψα λαμπάδα, σου κρέμασα και τάματα, δεν ξέρω πως αλλιώς να το εκφράσω ότι είσαι η πιο γαμηστερή. Δηλαδή ποια άλλη θα το φόραγε αυτό το ξεπλυμμέ και θάβγαινε άνασσα; Καμία.
Εμένα αυτό της Kelly McDonald το χρυσομπαμπουρί μου αρέσει και να σκάσουτε.
Ricky Gervais, σε σώνει η αιθέρια σύντροφός σου από την κατηγορία Τσόλια, υποθέτω.
Η μαντάμα του Jean Dujardin μας δείχνει γιατι το πλαστικόβυζο είναι κακή ιδέα άμα είσαι τσολιβύθρα (τάιπο, ό,τι πρέπει όμως) κάτισχνη και ιδίως με τσίτι-κορσέ.
Για κοίτα με στα μάθια το λοιπόν κι εξηΓΔΥΣΟΥ
Ναι, δε λέω, χάρμα η Diane Lane, αλλά δε σας φαίνεται ότι αυτό το φουστάνι το έχουμε δει ήδη 500 φορές ως ντηζάιν; Μόνο εμένα; Χμ.
Η λευκή Michelle Williams με εμφάνιση που της ταιριάζει γάντι. Λίγο σα να παίζει το ρόλο της στούμπας μικραδελφής της Maggie Gyllenhaal, αλλά δε βαριέσαι.
Mr & Mrs Nicole Kidman. Από μακριά η Νικώλ έχει ανακάμψει ελαφρώς στη μάπα, ή μου φαίνεται; Όπως και νάχει το μαραφέτι, η Νικώλ μπορεί να αναδεικνύει τσίτια που άλλες θα έριχναν στο πηγάδι. Εδώ δες, ένα τσίτι ΒερςΈης πως το δείχνει κλάσση. Δεν θα το πίστευα άμα μου τόλεγες προχτές. Πώς γίνεται μωρή Νικώλ να μου βγάζεις φαβορίτο ένα βερσάτσε;; Νιώθω ευάλωτη.
Julianne Moore, κοίταξε, δε μου αρέσει αυτό το πράντα, δηλαδή τι να μου αρέσει από δαύτο; Το χρώμα; Σκατίμαυρο. Η κοψιά; Δαντελέ πολυόροφη τούρτα. Τη σώζει, όπως πάντα, που είναι πανεμόρφου, καθώς και το αξεσουάρ το σμαραγδί, το οποίο νομίζω πως το έχει ξαναφορέσει.
Helen Mirren, ωραία ακόμα και όταν το ρίχνει στο λόου κλάσση. Να, κανονικά αυτό δε θα μου άρεσε στις περισσότερες, αλλά εδώ το δέχομαι.
Freida Pinto, απλό αλλά αποτελεσματικό. Θα ήθελα να τη δω και με κανένα σινιών, κότσο, μια μπανάνα, ένα καντηλάκι, μιαν γουρουνοουρά, κάτι.
Όχι μπράβο πάντως, η Salma Hayek παρά το γεγονός ότι είναι ζουμπάς και με ένα πλαστικό βυζί μέχρι απέναντι, συνήθως ντύνεται με τρόπο που την αναδεικνύει και όχι σαν όρθια μπάλα παραλίας ή τσοντοχήρα περιωπής. Λίγο τη διχρωμία στη χαίτη να προσέξει και νταξ.
Taissa Farmiga, γίνεται την επόμενη φορά να βάψεις ΚΑΙ τη μούρη σου στο ίδιο χρώμα; Ή κάνουμε μονοχρωμία ή δεν κάνουμε, ημίμετρα δε θέλω. Άραγες την άλλη τη Φαρμίνγκα, τη Βέρα, τη σήνιορ τι την έχει; To κοίταξα. Καλέ αδερφές είναι, και γω την είχα για κόρη της.
Octavia Spencer, μ'αρέσεις. Καιρός να σταματήσουμε να σε αναφέρουμε ως την ηθοποιό που έπαιξε δυο τέρμινα την τρελιάρα κοινωνική λειτουργό στο Ugly Betty που γούσταρε τον Ιγνάσιο. Χαρωτιμένο τσίτι. Φρέσκο και ανάλαφρο, ευτυχώς, γιατί φαντάζομαι θα της πασάρανε πολλή μπαγλαμαδούρα από τουαλέτες. Η Glenn Close το βλέπω να μην ακουμπήσει καν φέτος στα Όσκαρ, αν και μάλλον τόχε σιγουράκι, οπότε τη βάζω εδώ με το Barbara Bush Couture της, γιατί στην τελική δε με προσβάλλει κιόλα.
Laura Dern, αγαπημένη και ως παρουσία, και ως τσίτι, και γενικά. Μόνο, να, αν μπορούσε να είχε κάνει κάτι, ΚΑΤΙ με το μαλλί που έχει κολλήσει στην μεσήλικη 90ς κούπ "μα το Φάρρα είναι της μόδας τώρα". Όχι, φίλες μου. Το Φάρρα το κάναμε ειρωνικά κάποτε για ένα φεγγάρι. Από τότε, όποια τυχόν χαριτωμένη ειρωνία εμπεριείχε το κόλπο έχει πλέον λήξει σα παραγινωμένο γιαούρτι και σας παρακαλώ να ξεχάσετε ότι το πιστολάκι και η βούρτσα σας μπόρεσαν ποτέ να παράγουν αυτό το sausage in the wind αποτέλεσμα.
Jane Lynch, επιτέλους! Μια εμφάνιση που είναι καλύτερη από μέτρια! Πολύ καλή επιλογή άμα έχεις πλατάρα όπως το Τζενάκι.
Η Elle McPherson μπορεί να μοιάζει με όρθιο πιγκάλ λίγο πριν το καθήκ(ι)ον, αλλά δε μπορώ να αρνηθώ ότι το τσίτι είναι καλούτσικο. Κι ας μοιάζει η ίδια με βακέτα που έμεινε πολύ καιρό στον ήλιο και στέγνωσε.
Idris Elba, έτσι για το γαμώτο, έτσι για το οφθαλμοχαμάμ, έτσι γιατί είναι και πολύ μανάρι.
ΠΏΩΩΩΩΩΩπωωωωω Guy Pearce, ΕΤΣΙ εξαϋλώνονται οι κυλότες. Πώπω νίλεεεεες. Νιώθω μιαν αναστάτωση.
Kate Winslet, θα το επιτρέψω. Κι ας είναι ασπρόμαυρο. Κι ας είναι το από πάνω σε σατέν του σατανά. Κι ας λένε τον γκόμενό σου Ned Rocknroll. NAI. Ακόμη κι έτσι.
Shailene Woodley, καλά που έχεις αυτή τη φάτσα τη χαριτόβρυτα στραβιά, γιατί αλλιώς δεν τόσωζες από την πλήξη. Νταξ, για νυφιάτικο καλούτσικο είναι.
Viola Davis, ΝΑΙ! Διάχυτα ΣΕΞΕΙ. Σέξω, σέξεις, σέξει.
Maya Rudolph, είσαι ένα μεγάλο ΙΣΩΣ. ΜΠΟΡΕΙ. ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ. Γιατί ρε αγάπη τόσες μαχμουργιές; Ρίξε έστω, ΕΣΤΩ μια ζώνη, κάτι.
Πώς γίνεται όλοι να μπαταλεύουμε και ο Ψολιν να παραμένει αιθέριος;;
Εδώ η Jessica Chastain φέρνει της Ellie Kemper του Office. Έχει μια χαμαιλεοντική φάτσα, κάθε φορά που τη βλέπω μου φαίνεται αλλιώτικη. Νταξ, τα μαλλιά είναι Valley of the Dolls κάργα και το τσίτι μου θυμίζει για κάποιον λόγο τη Joan Allen, αλλά δε μπορώ και να το θάψω. Κορμάρα επίσης.
Emma Stone, συγκοπή. Την αγαπώ, ναι, αλλά εκτός αυτού, ΛΙΑΝΙΣΕ, όχι απλά έσκισε. Ο στυλίστ της είναι ντοκτορά, όχι αστεία.
Peter Dinklage, ένας κοντός τζέντελμαν. Η κυρία χάθηκε να μη φορέσει αυτό το μανίκι νυχτερίδες κι αράχνες καλή μου; Αυτό το ψευδοχίψταιρ ημι-επίσημο, ημι-πάω για φτηνές μπύρες;

Labels: , , , , ,

14 Comments:
Blogger Bitch Girl said...
εμένα μου άρεσε και το φόρεμα της Claire Danes, ειδικά η τσαχπινιά στην πλάτη :)

Anonymous E said...
ΚΑΛΕ, ο άντρας της Νικόλ ίδιος η J.K. Rowling, σκιαχτική η ομοιότητα!

Επίσης έχω να πω ΨΟΛΙΝ ΜΑΤΖΕΣΤΙΚ ΑΓΟΡΙ, ΜΟΥ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.

Blogger loretta said...
Έβαλες SMG και Michelle Williams στα καλα; What's wrong with you woman?
Επισης, Emma Stone, τι παίζει με τη ζώνη.
Εμένα Laura Dern μου άρεσε περισσότερο θα έλεγα. Γαμάτο το ρούχο, και της Kelly Mc Donald επίσης.

Blogger gay super hero said...
Έχουμε και λέμε, από τσίτια Emma Stone, Νικόλ κι από κει και πέρα το χάος.

Aπό σχόλια αυτό με το πιγκάλ με έστειλε και μετά στο καπάκι μας πετάς κι έναν Guy Pearce οπότε δεν ξέρω τί να πιάσω: το συκώτι μου απ τα γέλια ή τίποτα άλλο...

Blogger $!LεNt N!@Bε said...
Έρχεται κι άλλο, ε?? Πες μου ότι έρχεται κι άλλο! Από τούτα δεν εξεχώρισον κανένα.

Παρεπειπτόντως.

ΨΟΛΙΝ ΨΟΛΙΝ ΟΕ ΟΕ ΟΕ ΟΕ ΟΕ ΟΕ

Εγώ ένα σουτιέν το έκανα σημαία.

Anonymous RedScorpio said...
Η Tilda μπάι φαρ η πιο μαμάτη παρουσία. Και τα βραχιόλια που φορούσε ήταν εξίσου μαμάτα!
Behold your Ice Queen, mortals.

Η Kidman κορμοστασιά λαμπάδα και το μαλλί ωραίο, αλλά νισάφι πια με τα ξασπρουλιάρικα. Να την δω με ένα ρουμπινί και τι στον κόσμο... (Γι' αυτό και μου άρεσε αρκετά το αυτό της κυρίας Pitt - της πήγαινε πολύ περισσότερο από κάτι άχαρα που φοράει. Καλά μην βαράτε ντε!).

Κι εμένα μου άρεσε αρκετά της Claire (κι ας μην ανέφερε το μανάρι μου τον Demian η μουλάρα στον λόγο της...) Αν μη τι άλλο είχε και την πλάτη να βάλει το ξώπλατο, γιατί κάτι άλλες που είδα ... Που πας ρε Καραμήτραινα με τέτοια πλάτη και ξώπλατο...

ΥΓ Αχ, Colin! Κιου σου λεβέντη μ'!

ΥΥΓ Πολύ χαίρομαι που δεν έβαλες την Theron- εμένανε δεν μου άρεσε κι ας την εκθειάζουν στα blogs.

ΥΥΥΓ Περιμένω πως και πως περιγραφή για το βικτωριανό, δαντελωτό της Biel... Ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνη αυτό το κορίτσι

Blogger Katerina said...
Όσοι είχατε πρεμούρες με άλλα τσίτια που δεν έκαναν εμφάνιση εδώ, θα μπούνε στα επόμενα, μη μου ανησυχείτε.
Ειδικά για τη γούνα της Σαρλίζ έχω ράμματα χειρουργικά, μη απορροφήσιμα.

Blogger Moodygirl said...
σ αγαπώ ταμάλα

Blogger Stratos Bacalis said...
καλέ δε σχολίασες οτι φέτος έπαιζαν τρεις τάσεις: γοργονέ/ουρά να πατάς, μπεζ/εκρού του νεκρού, γκρι ανοιχτό σα βρωμόνερο.
Λείπουν Αντζουλίνα και Πόρτμαν που επίσης είχαν γαμάτα ρούχα άσχετα αν τις πας ή οχι. Και της Κλερ θύμιζε Άντριαν από τα 30ς
Κόλιν θεός μοναδικός

OpenID maestria77 said...
IDRIS και ξερό ψωμί! Τι άντρας;!

Κι αυτό το κόκκινο της Stone δίκιο έχεις, απίστευτο φόρεμα!

Μας έλειψες βρε Κατρίν!!!!!!

Blogger Flonsavardu said...
απ' όλα αυτά, μόνο της emma stone σου πέφτει το σαγόνι και θέλεις να το έχεις στην ντουλάπα, για την επόμενη έξοδο για ποτάκι βρε αδερφέ. (ασχέτως αν την αγαπάμε) και συγκλονιστική viola davis, το άτιτιουντ δλδς, γιατί το φόρεμα είναι απλά καλό.

ΨΟΛΙΝ ΟΕ ΟΕ ΟΕ same here.

Blogger tsok said...
Tildaaaaaaaaaaa!
Όπως είναι επιπλωμένη ρε παιδιά την παίρνω, λέμε. Να μου την τυλίξετε, να φύγω!

Anonymous Anonymous said...
Ταπεινή μου γνώμη η Emma Stone πήρε και σώβρακα και κάτι κυλότες που χε ξεχάσει ο Guy Pearce φεύγοντας.

Έχω μιαν αίσθηση μιαν έκτη αίσθηση ότι εφέτο αι σφαίραι ήντονε πολύ βαρετές από θέμα ρούχου, στυλ και σεξαπίλ, δεν ξέρω.

Μην είναι που δεν πήγε ο Ryan ο Godsling να ανάψουνε τα αίματα?

lalena2g

Blogger Basilis said...
σαν την Tilda καμια ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ δλδ ... η γυναικα ειναι icon

Links to this post:
Create a Link