Enas Sakos me Biftekia, yeah!
a.k.a. ένας τορβάς με κεφτέδες, μία τσάντα κρεατομόρια, μία σακούλα κεφτεδάκια, ένα σακ βουαγιάζ σουτζουκάκια, μία Birkin σεφταλιές, ένα τσουβάλι κεμπάπ, ένα σεντούκι λαχζματζούν, μία κασέλα tacos
Friday, March 07, 2014
Behold! The Oscarina of Time (as in, about fucking time)
Η μαντάμα Τσιμπλερέικ giving you Χίλαρυ Σουώνκ realness, με άλλες παρόλες σαλάγα τ'άτια στο μαντρί, σαπέρ'απ΄το μποστάνι, άνευ Τιμπερλάκη, μην τυχόν σας αρπάξουνε καμιά φωτογραφία μαζί και σας ματιάσουνε
Hellooooo up there in the MIR space station...Can you see my titties from there? Yes? OK good!
Όταν είδα αυτό το συνολάκι στο τέλος τέλος του μπορδωτάπητα, σχεδόν κύλισαν 2 δάκρυα απόλυτης ευχαρίστησης από τους αμμόλοφους της Καλαχάρι που αποκαλώ συνήθως "μάτια". Κανένας, ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΟΤΕ δεν έπαιξε αυτό το παιχνίδι τόσο υπέροχα και με τόση δεξιοτεχνία όσο η Αντζελίνα. Φακ Μπραντ, αυτός είναι δευτερότριτος στην παρτιδούλα. Εμείς παίζουμε μπιριμπάκι και η Άντζι παίζει War Games. Είναι φανταστική. Το τσίτι δε μου άρεσε αλλά πόσο άσχετο αυτό. Σου άρεσε, δε σου άρεσε, σε τσάντισε, πάντως δεν αδιαφόρησες.

Τώρα αυτό δηλαδή το τραγικό θεωρείται καλοντυσιά; Για την Τσαρλίζ; Αλήθεια; Με την κορμοστασάρα που μπορεί να βάλει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και αυτό βρήκε;; Θέμου βαριέμαι. Είμαι σίγουρη ότι πρόκειται περί δακτύλου Σων Πεν. Για τα πάντα που πάνε στραβούτσικα από δω και μπρος θα φταίει πάντα η βακέτα.
Είναι λέει Καρναβάλ ντο Μπραζίλ και στο Ρίο ντε Τζανέιρο αυτό εδώ που φοράει η Άννα Κέντρικ (hi Anna love you) το λένε Sexy Laura Bush, έτσι μπορεί να εξηγείται αυτή η επιλογή.
Ξεχάσατε και το ΓούντιΓκέιτ και τα πάντα ε; Άξια όμως η Cween Cate
ΛΟΥΠΙΤΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ
Ποιος δε στέναξε
Καλά εγώ αρχικά δεν στέναξα γιατί αυτό το μωρουδί το του καλλιτεχνικού πατινάζ χρώμα μου τη σπάει με την φλωριά του, αλλά ΛΟΥΠΙΤΑ, η γυναίκα με την πιο επιτυχημένη σεζόν coming out εδώ και πολλά χρόνια. Κομψή, καλομίλητη, έξυπνη, ηθοποιάρα, με κάτι χέρια σαν κουπιά, με τόσο στυλ που φοράει και τα πιο τραγανά κομμάτια με επιτυχία, δηλαδή δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να εξηγούμεθα γιατί μας αρέσει αυτό το κορυφαίο γκομενάκι. Λες και λείψανε οι λόγοι. Έλα μουνή στον τόπο σου.


Σάλλυ Χώκινς γιατς μερακλήδες με sister wives chic και μια πατατούφα of a cheetie που είναι λες και την χωνεύει ολόκληρη. Το τσίτι βόας. Μάλλον της έπεσε λίγο μεγάλο στο νουμεράκι το φονφόν ντ'αμπαζούγ.
Μάνα Λήτο, αδερφός Λήτο και ο ίδιος ο Λήτο μεγάληχάρητου βλόγα μας γιαραμπή μου. Εμένα πάντως τα λευκά τα σακάκια τα σμόκιν μου κάνουν πάντα λίγο σερβιτόρος.
Μου χάλασες το πλάνο ΜΑΛΑΚΑ, άλλος Φράνκο με βρήκε χριστέ μου, πότε τελειώνει το μαρτύριο τούτο να βγάλω τον κορσέ που μούχει ζαψ τα σωθικά
 Εδώ έχουμε τον ευτυχή velociraptor της καρδιάς μας Μακόναχεη-χεη-χεη με την κουκλάρα γυναίκα του Καμίλα Άλβες, σε μια εμφάνιση Ακόμα Ένας Σερβιτόρος και Πάλτροουish Of The Night (και οι 2 δεν ήταν οι μοναδικοί με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά)

 Αυτό το ΣΑΤΑΝ το μπλε της Σάντυ της Μπούλωκ μου κάνει μόνο republican convention και γενικά την ίδια την βλέπω πολύ της κοπώσεως και ανησυχώ. Δεν πειράζει μωρ'Σάντυ, εμάς μας έκανες.
Πόσες φορές λέτε ότι, κάθε που πατάει ποδαράκι σε κόκκινο χαλί ο Τσάνιν ο Τέιτουμ, του φωνάζει ο κόσμος "Now do the Pony!"; Με ενδιαφέρει για προσωπικούς λόγους. Την ελαφριά με το φουστάνι της μιας δεκαετίας πριν δεν έχω όρεξη να την πιάσω.
Αααχ, η αγαπημένη πόζα Όχι Τώρα Μωρή, Με Τραβάνε. Τζούλι μου, εγώ στο έδινα πάντως. Σίγουρα όχι για αυτό το κύριε νταντελέησον το πεθερά και συμπεθέρα και ας μη φοράω βέρα.
Μαλάκες, ποιος ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ τουίταρε τη βραδιά εκείνη ότι βγήκε ωραίος ο Μπράντλιγδ Χλούπερ και από τότε μου κολλήσανε ιδέες;; Όποιος τον κούρεψε, αξίζει έμμυ. #ligdokounavo
Aww shit, I'm not getting it tonight either, am I

Η αγάπη μας είναι πολύ δυνατή για να χαλάσει από ένα μαλακισμένο τσίτι. Και ένα κάργα ρεπούμπλικαν χτένισμα. Και έν...δύο; Τρία; Σκοντάματα. Αλλά αυτό το φόρεμα πραγματικά δοκιμάζει τα νεύρα μου. Αλλά οκ, για μια βραδιά όπου δεν περιμένεις με τίποτα να είσαι το φόκους, είναι αρμόζον, υποθέτω.
GINGER BEARD!
Επίσης άλλη μια μάνα θυσιάζει τη μπαντούφλα, το τσάι του βουνού και το βελονάκι της (it's crochet darling, crochet. CROCHET μωρή, είναι τσ μόδας φέτο) ενώ βλέπει την εγγλέζικη βερσιόν του Λαζόπουλου, υποθέτω, για να κάνει το κομμάτι του ο γιόκας στα βραβεία. Ακαρδοί αλήτες, δεν τις λυπόσαστε τις δόλιες, ανοιχτά μπαρ παντού, γκομενάκια με την οκά, καλά που δεν ήτανε από καμιά μεριά ο Σάγια ο ΛαΜπούφ να σας τις κουτουπώξει όλες να δείτε εσείς που τις γυροφέρνετε
Ρε μανάρι μου, άμα βαριέσαι τόσο να πούμε, και δεν κάθεσαι σπίτι σου να χαιδεύεις τη γάτα σου και να διαβάζεις κανά λογοτεχνία πίνοντας περνώ να πούμε. Ξέρω γω; Και ήρθες και με αυτό το φτηνούτσικο. Δεν ξέρω.
Νικήτρια πάντα στις καρδιές μας η Μέρυλ για αυτή την γαμάτη σκηνή στο τραπέζι στο Osage County όπου τους κόβει ολωνώνε τα ψωλιά και τους τα δίνει να ξυστούνε και στην πλάτη. Μεταφορικά μιλώντας πάντα, μη σας παραπλανώ.
Λ Ο Λ 
Πόση τριτοδευτεριά οι Σμιδς φέτος; Πολύ Real Housewives of Where the Fuck Ever
Σκάσε μ'αρέσει
Λίγο ασιδέρωτο
Τα βλέπεις γιατί κάνω ευχέλαιο με τα σατέν;
Ωχ. Παίζει το Χρωμοσωμικά Δικός Σου το Ολγάκι με τον Κέλαν τον Λατς; Πόσο downgrade σε μια στιγμή που θα έπρεπε να στοχεύει μερικές στούφες ανωτέρω;
Θα την μεγεθύνω και θα την κάνω εικόνισμα, Ζέφρον μου. Δεν μας έπιασε το πρωινό καθαρτικό; Δεν μας έκατσε το κουάφ; Πες μου τι σου συμβαίνει.
Φχαρστούμε μωρέ παιδιά, αυτό μόνο και τίποτα άλλο. Και του χρόνου.

Like buttah, honey Viola mou
GIRL NO
Εσύ που είσαι η Σοφία η Βεργάρα της Α λίστας θα ξεπέσεις σε τσέτουλα που αρμόζουν σε μια Τζέσικα Μπιλ;; Δηλαδή με πιάνει οργή. 
Ουώπ! Κι ο Κουκούμπερμπατς στα οσκαράκια;; Just kidding, πάρτε τον
Λυγερόκορμος και φουσκοκέφαλος

 Aχ μωρή Γκάγκα... Σας πήρε και κανέναν άλλον στο σβέρκο ο πουνέντες της αδιαφορίας γενικά με την πάρτη της εκείνη τη βραδιά; Το νιώθετε και σεις ότι αυτή η δευτερότριτη συνεργασία με το ΒερσΈις ήταν μάλλον λίγο πιο μπασκλασαργιό απ'ό,τι πίστευε η ίδια ότι θα βγει; Και δηλαδή σοβαρά τώρα, ντύνεις τη Γκάγκα λες και θα πάει σε νεοπλούτ βαφτίσα στο Κεφαλάρι, ασσορτί με κιαούκα τραβηχτή του άππερ κλας Βαρδινογιαννέ λίφτινγκ και κουφετί ριχτάρι στο λαιμό; Νιώθω πως κάποιος πόλεμος χάθηκε.
 ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, μωρή Τζάφλεκ, πόσο λάθος, πόσο Remember Chicago? το τσίτι, πόσο Stripper's Wedding Day το πατούμενο, πόσο Botox Mistake το χτένισμα, πόσο I Don't Know How I Ended Up Here, But I Will Fuck Anything With A Pulse And You Can't Leave Me ο γάμος; Καλά, να μου πεις το τελευταίο δεν προκύπτει από τη φωτογραφία.
 Amy! You've gotta come back with me! Back to the future! 
Για να δείτε πόση αγάπη έχω για τον Μπιλ από τα μικράτα μου, εδώ φοράει λίνο κοστούμι. Αν υπάρχει ένα ύφασμα που μισώ πιο πολύ κι απ'το ΣΑΤΑΝ, λίγο παραπάνω απ'τον ΤΑΦΕΤΑ, αυτό ίσως και να είναι το ΛΙΝΟ. Αλλά δεν θα πω κάτι. Το αφήνω εδώ να, στο κεφαλόσκαλο, κάντε εσείς ό,τι καταλαβαίνετε με αυτή την πληροφορία.
Όταν την είδα να προβάλει, εκφράστηκα και γω με ένα ΓΟΥΟΥΜΜΦΦΦΦ κατανόησης και συμπάθειας. Δηλαδή όταν στο προφίλ είσαι σαν να έχεις καταπιεί το μιόλνερ (pun unintended), τα πράγματα στο μέτωπο των οσκαρικών εμφανίσεων δεν είναι και τα πιο εύκολα. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει λόγω χρώματος, λόγω κουνουπιέρας, λόγω λόγω λόγω, αλλά who cares, she's riding that and I'm not, οπότε κάνε δουλειά σου, Πατάκυ.
 Inauguration ballsy, Pink μου. Παιδιά αν υποψιαστώ ότι της μόδας την παρεπόμενη σεζών θα είναι το ρεπουμπλικάν θα φάω τα μουστάκια μου
 Και έχω μια ροπή προς το συνδυασμό πορτοκαλί και ροζ αυτή την εποχή, λέτε να φταίει η άνοιξη γιατρέ μου, που θέλω να ντυθώ τεράστια μπάλα γύρης να βγω να με γονιμοποιήσουνε τα ζούδια και τα στρούμφαλα;
Άλλη μια έγκαστρη εμφάνιση, αυτή η πιο ξεπλυμένη και βαρετή απ'όλες, αλλά δεν θα αρνηθώ ποτέ ότι το βασικό σε μια γκαστριά είναι η άνεση και καλά του έκανες, Olivia Wilde.
 Goldie Hawn Senior, για πάντα το κορίτσι με τη μούρη του high functioning γονεϊκού αλκοολισμού. Γι'αυτό σ'αγαπάμε!
Της Goldie Hawn Junior μόλις της σφυρίξανε ότι δεν θα ήταν η Gwyneth Paltrow στα οσκαράκια φέτος, πήρε αμέσως το τηλέφωνο στο χέρι και έφερε σβάρνα όλους τους μαιζών για να βρει ποιοι θα της δώσουν την καλύτερη μπατ-κάπα. Ομολογουμένως ωραίο, αλλά gurl, what the fuck happened to that career? Λέω, απλώς. Επίσης, μωρή Ντονατέλλα, εσένα το λέω, στην κοντύλω έδωσες το σούπερ ηρωίδα και στη Γκάγκα το τσέτουλο; Σε βλέπω, μωρή. Σημειώνω. Να κοιμάσαι αλαφριά.
 Η Kristen Bell με νυφιάτικο εφιάλτη από Καβάλι. ΚΑΒΑΛΙ. Μπορείτε να με νιώσετε, πιστεύω, τι εννοώ όταν λέω Καβάλι. Δηλαδή, πως αλλιώς να αποδείξεις περίτρανα στον κόσμο ότι είσαι μάλλον δεύτερη; Αυτό έψαχνες να δείξεις, Κρίστεν μου; Διότι το λάβαμε το μήνυμα. Ωχ και όσο το βλέπω, τόσο μου φαίνεται σαν τραγικό αστείο.
Υπερβολές, μαρή Chenoweth. Eπίσης με Καβάλι. ΚΑΒΑΑΑΑΛΙΙΙΙ πείτε το και σεις.


















2 Comments:
Blogger Edwina Monsoon said...
Γεια σου ρε Κατερίνα! Έγραψες πάλι :p!

Blogger tsok said...
α) μόνο εμένα με φάνηκε ότι έκαμαν co-ordination στα frocks η Cate & η Sally (που θα έπρεπε να παίζουν το ζευγάρι, όχι τις ετεροθαλείς αδελφές, αλλά τεσπά);
β) κούκλα η μάνα leto, κούκλα!
γ) τα λευκά σακάκια είναι επιεικώς άθλια και η γυναίκα του Ματθαίου απολύτως υπέροχη. Εκείνος πάλι πολύ με χάλασε...
Και του χρόνου!

Links to this post:
Create a Link